UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Вінниці
  4. Резюме Администратор, Экономист, Бухгалтер, Финансист в
  5. Администратор, Экономист, Бухгалтер, Финансист
Запропонувати вакансію
Резюме Администратор, Экономист, Бухгалтер, Финансист
Корчевець Людмила

Администратор, Экономист, Бухгалтер, Финансист

Заблоковано
15 000 грн.
 13 червня 2022  Місто: Вінниця
Вік:56 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище Корчевець

2. Ім’я Людмила

3. По батькові Вікторівна

4. Число, місяць, рік народження 10.11.1968

5. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,

паспорт ВА № 927591,

(серія (у разі наявності)

найменування органу, що видав, Куйбишевським РВ ДМУ України в Донецькій області, дата видачі 14.08.1997_.


6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти


Донецькій інститут радянської торгівлі

1987-1991

Економіка торгівлі

Спеціаліст

РВ №821845


Донецький державний технічний університет

1995-1995

Бухгалтерській облік та аудит

Молодший спеціаліст

ДМСК №004624


7. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в умовах проведення конкурсу


01.09.1986

28.02.1987

Донецькій учбово- курсовій комбінат обласного управління торгівлі

Молодший продавець текстильних, швейних товарів та головних уборів


02.03.1987

24.08.1987

Донецький торгівельний центр «Білий Лебедь»

Молодший продавець

Організація продажу товару


01.09.1987

31.07.1991

Донецькій інститут радянської торгівлі

Економіст, спеціаліст


07.08.1991

19.10.1993

Червоноармійський промторг «Універмаг»

Контролер- касир 3-й категорії

Продаж товару через касовий апарат


17.01.1995

14.07.1995

Центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Донецького державного технічного університету

Бухгалтерській облік та аудит молодший спеціаліст


15.07.1995

31.10.1995

Куйбишевський районній центр зайнятості м. Донецкьа призначено допомогу з безробіття


01.11.1995

02.08.1996

ТОВ «Бріз»

Головний бухгалтер

Ведення бухгалтерського обліку


19.08.1996

20.02.1997

Акціонерне страхове товариство закритого типу «Сатурн»

Головний бухгалтер

Ведення бухгалтерського обліку


Заступник директора по фінансам

Ведення планово-економічної діяльності


03.03.1997

02.07.1997

Куйбишевський районний відділ м. Донецька Донецького обласного управління Пенсійного фонду України

Фахівець І категорії

по страховим внескам

Прийнята присяга держслужбовця, присвоєно 15 ранг

Приймання звітів, перевірка правомірності нарахувань та сплати пенсійних внесків, облік недоїмки та вжиття заходів щодо погашення


03.07.1997

16.11.1997

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Держподатковий інспектор відділу примусового стягнення платежів управління прямих та непрямих податків з юридичних осіб

Проведення взаєморозрахунків між державними підприємствами, опис майна боржників та примусове стягнення заборгованості


17.11.1997

31.11.1998

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Держподатковий інспектор відділу оподаткування доходу, майна підприємств та сплати за патент управління прямих і непрямих податків з юридичних осіб

Присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби 2»-го рангу

Приймання та камеральні перевірки декларацій по податку на прибуток та ПДВ


01.12.1998

11.04.1999

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Старший держподатковий інспектор відділу прямих і непрямих податків з юридичних осіб, управління прямих і непрямих податків з юридичних осіб

Складання протоколів та постанов щодо порушення термінів подання декларацій та сплати податків, виконання контрольних завдань облДПА у Донецькій області Відпрацювання списків боржників


12.04.1999

24.07.2000

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Держподатковий інспектор сектору прогнозування

надходжень, відділу обліку, звітності і прогнозування надходжень

Аналіз надходження податків та зборів у розрізі бюджетів та видів податків. Аналіз діяльності фінансово промислових груп суб'єктів господарювання.


25.07.2000

04.12.2000

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Старший держподатковий інспектор відділу обліку, звітності і оперативного аналізу надходжень

Аналіз виконання фінансових планів підприємств державному сектору економіки та підприємств з часткою держави більше 50 відсотків. Участь у відборі та проведення аналізу підприємств, включених до реєстру великих платників податків


05.12.2000

18.01.2001

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Головний держподатковий інспектор групи оперативного аналізу надходжень відділу обліку, звітності і оперативного аналізу надходжень

Ведення обліку та аналізу надходжень в розрізі податків та зборів, та в розрізі підприємств району.


19.01.2001

12.03.2001

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Головний держподатковий інспектор відділу організаційно- розпорядчої роботи і оперативного аналізу надходжень

Прогнозування та аналіз надходження податків і зборів в розрізі бюджетів та структурних підрозділів інспекції, планування виконання доведених завдань по надходженню платежів.


13.03.2001

31.08.2003

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Головний держподатковий інспектор відділу роз’яснення податкового законодавства

Надання роз’яснень з питань застосування податкового законодавства суб’єктам господарювання та громадянам

Присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби І рангу»


01.09.2003

31.01.2005

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Головний держподатковий інспектор (з функцією роботи із зверненнями громадян) відділу громадських зв’язків та масово- роз’яснювальної роботи

Здійснення розгляду зверненні громадян під час особистого прийому у громадській приймальні та надання відповідей на письмові звернення, проведення семінарів, конкурсів малюнків «Податки очима дітей», КВН у закладах освіти району.


01.02.2005

08.09.2005

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Завідувач сектору взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю

Публікація статей в журналах та газетах місцевого рівня щодо роз’яснення податкового законодавства та результатів роботи інспекції, проведення зустрічей в навчальних закладах на підприємствах району. Присвоєне спеціальне звання «Радник податкової служби 3 рангу»


09.09.2005

31.01.2007

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Завідувач організаційно- розпорядчого сектору

Виконання комплексу заходів з організації роботи інспекції.

Складання приказів та розпоряджень, організація проведення нарад, аналіз та контроль за виконанням доручень керівництва та області ДПА в розрізі структурних підрозділів.


01.02.2007

03.07.2008

Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька

Начальник організаційно- розпорядчого сектору

Виконання комплексу заходів з організації роботи інспекції.

Складання приказів та розпоряджень, організація проведення нарад, аналіз та контроль за виконанням доручень керівництва та області ДПА в розрізі структурних підрозділів

Присвоєне спеціальне звання «Радник податкової служби 2 рангу»


01.08.2008

14.02.2012

Державне підприємство «Науково- технічний центр охорони надр та споруд при Укр НІМІ НАН України»

Заступник завідуючого планово-економічного відділу

Здійснювала складання річного фінансового плану, аналіз виконання показників фінансового плану, готувала щоквартальні матеріали до пояснювальної записки к виконанню фінплану. Складала кошторисну калькуляцію, здійснювала комплексний економічний аналіз господарської діяльності


17.07.2012

07.01.2013

ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ »

Провідний фахівець адміністративного сектору Донецького регіонального управління

Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення обліку основних фондів за співробітниками


08.01.2013

18.05.2015

ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ »

Головний фахівець - діловод адміністративного сектору Донецького регіонального управління

Ведення журналів по охороні праці та пожежної безпеки, організація проведення інструктажів, закупка товарів для ефективної роботи управління, складання табелю по сектору


19.05.2015

01.04.2018

ПАТ «СБЕРБАНК»

Головний фахівець - діловод адміністративного відділу Київського регіонального управління з місцем роботи у м. Вінниця

Ведення заказів, ТАПів, відомостей в системі SAP ERP (ММ/RE) приєднувала до замовлення в SAP сканкопії первинних документів.


02.04.2018

17.06.2018

АТ «СБЕРБАНК»

Провідний фахівець відділу фінансового контролю фінансового управління, з місцем роботи в м. Вінниця

Виконувала операції, пов'язані з оплатою рахунків, договорів, інших платіжних доручень за постачання матеріалів/послуг


18.06.2018

02.06.2022

АТ «МІЖНАРОДНИЙ РЕЗЕРНИЙ БАНК»

Провідний фахівець відділу фінансового контролю та закупівель фінансового управління з місцем роботи у м. Вінниця

Здійснювала перерозподіл коштів бюджету між ПФМ/статтями бюджету Закривала дебіторську заборгованість. Здійснювала аналіз бюджету Банку



8. Додатково повідомляю дані про таких близьких осіб (дружина, чоловік, батько, мати, рідні брати та сестри, діти, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка).


Ступінь родинного зв’язку

Чоловік

Корчевець Віктор Леонідович


1963 м. Торез Донецькій області

ТОВ «СК ІТ»

директор

Україна


Син

Корчевець Дмитро Вікторович

1990, м. Донецьк

Донецький Національний університет «ім. Василя Стуса» провідний юрист консульт юридичного відділу

Україна

Сестра

Гончарь Світлана Вікторівна

1971, м Донецьк

пенсіонер

Україна


12. Додаткова інформація ******:

Досвідчений користувач ПК: робота с MS Office (Excel /Word), програми інтернет (MS Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome) та E-mail, робота с банківським ПО (SAP). Вмію користуватися офісною технікою (факс, ксерокс, сканер, принтер).

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

*** Може зазначатися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність вимогам, зокрема знання, уміння, навички особи, відомості про професійний розвиток, наукові публікації, членство в організаціях.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору