Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
• Формування маркетингової стратегії компанії.
• Розробка тактичних планів, необхідних для реалізації стратегії.
• Підбір маркетинг команди: від етапу відбору резюме та співбесіди до успішної адаптації у команді.
• Глибоке вивчення продукту, послуги, сервісу.
• Виявлення основних емоцій та мотивів покупця.
• Сегментація аудиторії.
• Складання продуктової матриці.
• Формування воронки продажів.
• Розрахунок Unit економіки товару, послуги.
• Використання всіх можливих каналів комунікації з клієнтом.
• Використання в роботі: SEO, CPC, SMM (Facebook, Instagram, YouTube +Ads, LinkedIn), Email, SMS, CRM, Telegram, Viber, Landing Page, Quiz, Google My Business та іншого.
• Постійний контроль ключових маркетингових показників.
• Аналіз даних для виявлення причин поточної ситуації та майбутніх тенденцій.
• Висновки та прийняття рішень щодо подальших необхідних кроків.
• Ефективна робота з керівництвом компанії, маркетинг командою та підрядниками.
• Спілкування з власниками компанії та інвесторами (за потреби).
• Індивідуальна робота з кожним членом маркетинг команди: підвищення ефективності, постановка цілей, прискорення.
• Ефективна взаємодія з відділом продажів – робота на загальну мету.
• Генерація ідей щодо розвитку та зростання бізнесу.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Директор з маркетингу, Chief Marketing Officer (CMO) в Києві"