UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Менеджер з продажу, адміністратор, HR менеджер в
  5. Менеджер з продажу, адміністратор, HR менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер з продажу, адміністратор, HR менеджер
Носко Вікторія

Менеджер з продажу, адміністратор, HR менеджер

Заблоковано
15 000 грн.
 16 січня 2024  Місто: Дніпро
Вік:21 рік
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість, плаваючий графік роботи
Рубрики: HR, управління персоналом; Дизайн, творчість; Робота для студентів
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Менеджер з продажу та консультування клієнтів щодо продукції
KFC (Їжа), Дніпро
08.2021 − 11.2022 (1 рік 3 місяці)

- консультування клієнтів щодо продукції компанії;

- робота з касовим апаратом;

- комунікації з персоналом під час робочого процесу;

- часткова організація праці.

Освіта

Дніпровська Політехніка (Дніпро)
Менеджмент
незакінчена вища, 09.2021 − 06.2025 (3 роки 9 місяців)
Школа 36 (Дніпро)
середня, 09.2010 − 06.2021 (10 років 9 місяців)

Додаткова освіта

 Управління персоналом, 2021 рік

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Microsoft Word - високий рівень Microsoft Excel - високий рівень Google Таблиці - середній рівень
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - подобається охоплювати нові знання та розвиватися у різних сферах - легко знаходжу спільну мову з незнайомими людьми; - доброзичлива і завжди готова йти на контакт; обожнюю працювати в команді; - зберігаю холодний розум при вирішенні проблем. - працювала майстром манікюру; - захоплювалась створенням різноманітних зачісок і укладкою волосся. Номер телефону: +380675282908 Електронна пошта: nosko.viks.4.nk@gmail.com
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: - ще більше розвинути комунікативні навички; - отримати досвід у новій сфері або закріпити його у вже знайомій; - мати дружелюбний колектив та доброзичливих керівників; справедливе ставлення до кожного; - отримати нові виклики.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору