Вхід на сайт
Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Бізнес консалтинг, e-commerce
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:
• cтратегічне планування розвитку компанії
• розробка та впровадження бізнес-моделі та системи управління
• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії
ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• операційне управління мережою магазинів та e-commerce напрямом
• оптимізація бізнес-процесів, підвищення операційної ефективності
• забезпечення виконання операційних KPI
• контроль якості роботи персоналу та рівня сервісу
• координація дій між офлайн і онлайн напрямками
КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• розробка та реалізація комерційної і маркетингової стратегії
• формування позиціонування бренду, ціннісної пропозиції
• розробка цінової стратегії та політики знижок
• моніторинг ринку, конкурентів, трендів споживчої поведінки
• пошук та розвиток партнерських відносин із постачальниками
• управління товарними запасами, планування закупівель
• планування та реалізація рекламних кампаній Meta Ads, SEO, SMM
• управління маркетинговим бюджетом і контроль ROI
• оцінка ефективності воронки продажів, юніт-економіки
• формування стратегії продажів і розвиток каналів збуту B2C
• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI
• контроль планів продажів та прибутковості та ключових показників
• впровадження CRM для управління базою клієнтів
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• формування фінансової стратегії, бюджетовання
• побудова фінансових моделей для прогнозування сценаріїв розвитку
• розробка управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)
• підготовка аналітичних звітів та автоматизація фінансової звітності
• контроль фінансових потоків, моніторинг доходів і витрат
• аналіз прибутковості, та ефективності (юніт-економіка)
• оптимізація структури витрат, пошук підвищення рентабельності
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:
• розробка та впровадження кадрової політики
• організація та контроль процесу рекрутингу всіх рівнів персоналу
• проведення співбесід, відбір кандидатів та найм співробітників
• створення та реалізація програм адаптації нових співробітників
• організація навчання та підвищення кваліфікації співробітників
• розробка посадових інструкцій
• управління конфліктними ситуаціями
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:
• стратегічне планування розвитку компанії
• впровадження бізнес-моделі та системи управління компанією
• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії
ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• планування і контроль виконання операційних планів і показників
• оптимізація процесів логістики, складського обліку
• контроль виконання операційних KPI, якості обслуговування
• впровадження систем контролю виконання завдань
• координація дій між підрозділами компанії
КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• розробка та впровадження комерційної та маркетингової стратегії
• планування та контроль виконання планів продажів та прибутку
• формування та реалізація політики ціноутворення й знижок
• аналіз ринку, конкурентів, цінових трендів і поведінки клієнтів
• контроль дебіторської заборгованості та комерційних ризиків
• управління товарними запасами, планування закупівель
• розвиток дилерської мережі, і переговори з ключовими клієнтами
• розробка фірмового стилю, корпоративних матеріалів
• аналіз воронки продажів та юніт-економіки
• розробка стратегії продажів і каналів збуту B2C і B2B
• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI
• контроль планів продажів та прибутковості
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• розробка та впровадження фінансової стратегії, планування бюджету
• створення фінансових моделей для оцінки різних сценаріїв розвитку
• підготовка та ведення управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)
• автоматизація процесів фінансової звітності
• контроль руху коштів, моніторинг доходів і витрат компанії
• оцінка прибутковості та ефективності окремих напрямків
• оптимізація витрат та підвищення фінансової рентабельності
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:
• створення та впровадження кадрової стратегії компанії
• організація та супровід процесів підбору персоналу на всі рівні
• проведення співбесід, оцінка кандидатів та їхнє працевлаштування
• розробка та реалізація програм адаптації для нових співробітників
• координація навчальних заходів і підвищення кваліфікації команди
• складання та оновлення посадових інструкцій
• врегулювання трудових конфліктів та забезпечення позитивного мікроклімату
КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
• організація та управління роботою відділу продажу
• аналіз ринку та конкурентного середовища
• розробка та реалізація стратегії продажів
• планування та контроль виконання KPI відділу
• проведення переговорів з ключовими клієнтами
• формування та розвиток команди менеджерів з продажу
• ведення перемовин с ключовими клієнтами
• стабільне виконання плану продаж відділом
• розширення ринку збуту
Підписатись на розсилку нових резюме: "Операційний директор в Львові"