Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Спілкування з відвідувачами, створення для них комфортних умов.
Забезпечення та контроль за збереженням матеріальних цінностей.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються. Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів. Здійснення контроль за відповідним оформленням приміщень.
Стеження за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення.
Контроль за дотриманням підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформування керівництва про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації.
Забезпечення виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.
Перевірка каси, повернення, розходу не пізніше 10.00
Виконання доручень керівництва
Дзвінки кожного дня згідно запланованого графіку
Виклик таксі клієнтам
Слідкувати за виходом механіків і записувати тих хто запізнився. Нікого не жаліти
Редагування графіку роботи каси
Редагування графіку роботи механіків
Контроль зовнішнього вигляду механіків
Прийом, здача форми (хімчистка)
Виявлення точки зору
Контроль вітання з днем народження
Редагування графіку роботи менеджерів
Слідкувати за чистотою і пранням форми
Замовлення форми новим співробітникам
Повернення форми, прослідкувати , щоб з нас її списали
Оплата за прання форми
Контроль чистоти кімнати відпочинку механіків
Контроль зовнішнього вигляду співробітників
Оформлення нових співробітників на роботу
Прийом запчастин
Оприходування запчастин
Вбивання запчастин в наряд-закази
Контроль роботи каси
Оформлення звітів: технічні розходи
Каса для розходів
Каса для приходів
Оформлення тендерів
Заміщення співробітників каси, допоки останні відсутні на робочому місці. В період підміни в обов*язки входить :
Вимоги до роботи касира
Перевірка каси, повернення, розходу не пізніше 10.00
Виконання доручень керівництва
Прийом коштів від клієнтів тощо
Видача коштів (лише з підписом) водію, кур*єру тошо
Обслуговування клієнтів: чай, кава, відповіді на запитання тошо
Чистота каси та кімнати очікування
Розрахунок за доставку товару в кафе
Виклик таксі клієнтам
Слідкувати за виходом механіків і записувати тих хто запізнився. Нікого не жаліти
При здачі каси повинні бути розписані всі купюри та інша інформація
Ставити рацію на зарядкцу в кінці зміни
Дотримуватися норм зовнішнього вигляду (макіяж, зачіска, спідниці, сукні тощо)
За необхідністю замовляти товари на технічні розходи (лампочки, серветки, мило тощо)
СМС зі звітом каси в кінці робочої зміни
Кожен охоронець підпорядковується керівництву ТОВ «Охоронний Холдинг», начальнику служби безпеки ТОВ «Перший універмаг» і його заступнику, старшому зміни служби безпеки.
Перебуваючи на посаді, охоронець зобов'язаний:• перед заступництвом на пост прибути на інструктаж за 15 хвилин до початку чергування;• мати охайний зовнішній вигляд і форму встановленого зразка;• дотримуватися ввічливе і коректне поводження з співробітниками та відвідувачами ТОВ «Перший Універмаг»;• не допускати залишення речей і сторонніх предметів на території поста.
Дотримуватися правил пожежної безпеки. При виявленні загоряння на об'єкті негайно доповісти про це старшому зміни СБ і іншим постам, вжити заходів до евакуації відвідувачів / співробітників магазина, не допускати поширення паніки. До прибуття нарядів пожежної охорони вжити заходів до гасіння пожежі підручними засобами: вогнегасниками, використовувати пожежні крани.
Перебуваючи в резерві:- в будь-який час бути готовим до дій у складі групи швидкого реагування;- підтримувати чистоту і порядок в приміщенні охорони.
Контролювати дотримання співробітниками / відвідувачами магазину правил пожежної безпеки, правил поведінки в громадських місцях.
Забезпечувати збереження грошових коштів при супроводі касирів.
Дотримуватися правил ведення радіопереговорів (використовувати встановлені радіопозивні).
Дбайливо і за призначенням використовувати ввірені технічні засоби і майно.
Акуратно і своєчасно заповнювати встановлену документацію.
Контролювати цілісність пломб на опломбованих евакуаційних виходах, дверях і воротах. У разі порушення повідомляти старшому зміни.
облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
оформлення протоколів розсилок виписок з них;
аналіз довідок і доповідей структурних підрозділів з висновками і пропозиціями по них;
підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг;
організація прийомів відвідувачів;
прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції;
технічне забезпечення роботи керівника;
підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
організація прийому працівників і відвідувачів;
телефонне обслуговування;
підготовка відряджень;
організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
стенографування;
контроль за святковими і ювілейними датами;
обробка пошти;
машинописні роботи.
Реклама та PR-послуги
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Києві"