Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
ПАНФЬОРОВ
ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
Дата народження: 07 квітня 1989 (32 р)
Регіон: Київ
Біографічна довідка
Панфьоров Олександр Сергійович
Дата народження: 07 квітня 1989 р.
Місто: Київ
Місце роботи: Завідуючий відділом організаційно-виховної роботи навчально-наукового центру організації освітнього та виховного процесу Таврійського національного університету імені Володимира Івановича Вернадського
Нагородження:
Громадська активність:
Освіта:
2018 – 2020 рр. – Вищий навчальний заклад «Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського» м. Київ, Інститут управління, економіки та природокористування, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» та здобув кваліфікацію Магістра з публічного управління та адміністрування. Диплом з відзнакою.
2010 – 2011 рр. – Вищий навчальний заклад «Університет економіки і управління» м. Сімферополь, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобув кваліфікацію Спеціаліста з фінансів.
2007 – 2010 рр. – Вищий навчальний заклад «Університет економіки і управління» м. Сімферополь, отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Фінанси і кредит» та здобув кваліфікацію Бакалавра з фінансів, викладача економіки.
2004 – 2007 рр. – Вищий навчальний заклад «Університет економіки і управління» м. Сімферополь за спеціальністю «Фінанси» і здобув кваліфікацію молодший спеціаліст.
Досвід роботи:
з 15.02.2021 р. по теперішній час – Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського (далі ТНУ) — провідний вищий навчально-науковий заклад Криму, заснований у 1918 році, входить в першу десятку вищих навчальних закладів України. На момент анексії Кримського півострова ТНУ був державним вищим навчальним закладом IV рівня акредитації. З 2016 року відновлює свою діяльність у м. Києві.
Займана посада – Завідувач відділом організаційно-виховної роботи, Секретар стипендіальної комісії.
Основі обов’язки:
– Організація внутрішніх та зовнішніх заходів ВНЗ:
Участь у заходах Верховної Ради України, Гельсінської спілки, Дорожніх форумах з безпеки,зустрічі з політичними діячами, працівниками міністерств, політичними в’язнями;
Організація інформаційно-освітніх лекцій на тему військової агресії Російської Федерації проти України, анексії АР Крим, конференцій, презентацій присвячених пам’ятним подіям, проведення інформаційно-освітніх заходів щодо боротьби зі ВІЛ/СНІД, лекцій з питань прав людини, правозахисних тренінгів, організація 100-річного ювілею ВНЗ, екскурсій загально-освітнього характеру та вузького направлення.
– Ведення організаційної частини господарської діяльності ВНЗ:
Розробка та втілення плану роботи відділу на календарний рік;
Розробка та втілення кодексу честі студента, морально етичних норм, скринька довіри ;
Адміністрування сторінки ВНЗ у соціальній мережі Facebook;
Формування «папок» по гуртожиткам ВНЗ (скарги, заяви, побажання);
Формування електронної бази (наказів, розпоряджень, рейтингів);
Ведення протоколів стипендіальної ради, підготовка наказів та введенні їх у дію по ВНЗ.
– Виховна діяльність та тьюторство.
з 08.10.2020 р. по 26.01.2021
– Деснянський районний суд м. Києва.
Територіальне управління державної судової адміністрації в м. Києві.
Займана посада – головний спеціаліст.
Основі обов’язки:
– забезпечення, контроль та відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій суду;
– забезпечення виконання завдань щодо організації бухгалтерського обліку у суді;
– інвентаризація залишків та майна суду;
– ведення обліку та фінансової звітності суду;
– нарахування та виплата співробітникам суду заробітних плат та інших нарахувань.
з 01.09.2018 р. по 07.10.2020 р. – Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського (далі ТНУ) — провідний вищий навчально-науковий заклад Криму, заснований у 1918 році, входить в першу десятку вищих навчальних закладів України. На момент анексії Кримського півострова ТНУ був державним вищим навчальним закладом IV рівня акредитації. З 2016 року відновлює свою діяльність у м. Києві.
Займана посада – Завідувач відділом організаційно-виховної роботи, Секретар стипендіальної комісії.
Основі обов’язки:
– Організація внутрішніх та зовнішніх заходів ВНЗ:
Участь у заходах Верховної Ради України, Гельсінської спілки, Дорожніх форумах з безпеки,зустрічі з політичними діячами, працівниками міністерств, політичними в’язнями;
Організація інформаційно-освітніх лекцій на тему військової агресії Російської Федерації проти України, анексії АР Крим, конференцій, презентацій присвячених пам’ятним подіям, проведення інформаційно-освітніх заходів щодо боротьби зі ВІЛ/СНІД, лекцій з питань прав людини, правозахисних тренінгів, організація 100-річного ювілею ВНЗ, екскурсій загально-освітнього характеру та вузького направлення.
– Ведення організаційної частини господарської діяльності ВНЗ:
Розробка та втілення плану роботи відділу на календарний рік;
Розробка та втілення кодексу честі студента, морально етичних норм, скринька довіри ;
Адміністрування сторінки ВНЗ у соціальній мережі Facebook;
Формування «папок» по гуртожиткам ВНЗ (скарги, заяви, побажання);
Формування електронної бази (наказів, розпоряджень, рейтингів);
Ведення протоколів стипендіальної ради, підготовка наказів та введенні їх у дію по ВНЗ.
– Виховна діяльність та тьюторство.
з 01.08.2017 р. по 03.2018 р. – ТОВ «Камоцци» (група компаній Camozzi Group, безумовний лідер на ринку пневматики з філіями у таких містах, як Дніпро, Харків, Запоріжжя, Львів, Тернопіль та Одеса).
Займана посада – комірник-комплектувальник.
Основі обов’язки:
– прийом-передача готової продукції і частин з цеху виробництва на склад;
– переміщення продукції по площах заводу;
– інвентаризація залишків;
– формування та комплектування замовлень;
– введення в дію адресного зберігання продукції по ячейках/секціях;
– комплектування спецзамовлень для Черкаського автомобільного заводу.
з 01.08.2016 р. по 03.2017 р. – ТОВ Видавництво «Ранок» (Лідер вітчизняного ринка навчальної, методичної та дитячої літератури з 1997 р.).
Займані посади і зона відповідальності в компанії:
1) Завідувач складу Київського представництва видавництва (з 04.2016 р. по 04.2017 р.).
Основі обов’язки:
– облаштування точки кінцевого контролю обладнанням та технікою;
– контроль коректної збірки замовлень опту/роздріб;
– робота з поверненням товару на склад.
2) Адміністратор магазину Київського представництва видавництва (з 08.2014 р. по 03.2016 р.).
Основі обов’язки:
– співпраця з діючими клієнтами видавництва;
– залучення нових клієнтів;
– аналіз споживчого попиту;
– робота зі складом (замовлення актуального товару);
– робота з неліквідом і не продажними позиціями;
– інкасація і робота з касою;
– організаційні внутрішні питання, вирішення гострих ситуацій з клієнтами.
2013-2014 рр. – спеціаліст з систем індивідуального бронезахисту (СІБЗ) у ПП (м. Сімферополь, м. Київ).
2012-2013 рр. – помічник директора, консультант ТОВ «Плато-1» (група компаній Іntertop) м. Сімферополь.
2010-2012 рр. – монтажник висотник ТОВ «ЄНЕТ» (провайдер телекомунікацій, партнер ПрАТ «ДатаГруп») м. Сімферополь, обслуговування мережі, підключення та пере-підключення абонентів, монтаж нових мереж, ліквідація аварій, допомога клієнтам у вирішенні питань працездатності послуги, інші консультації .
Знання мов:
Українська – вільно
Російська – вільно
Англійська – на рівні A1 (Elementary), словниковий запас до 1000 слів.
Додаткова інформація:
– вільно володію ПК (MC Windows, MC Office, SapLog (база), С-1 та іншими) та офісною технікою.
Особисті якості:
– здатний швидко навчатися новим видам діяльності, відповідальний, цілеспрямований, чесний, порядний, маю організаторські здібності (є досвід керівництва невеликим колективом).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Києві"