Досвід роботи
Адміністратор/Фінансист
Кафе "Ананасік" (Готельно-ресторанний бізнес), Ужгород
03.2023 − 01.2024 (10 місяців)
- організація неперевершеного сервісу для гостей;
- керівництво командою;
- успішне виконання плану та приріст прибутку ресторану;
- операційні завдання пов’язані із функціонуванням закладу;
- робота з системою автоматизації кафе (Poster).
Юрист по роботі з договорами
Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ» (Державна організація), Ужгород
08.2022 − 11.2023 (1 рік 3 місяці)
помічник керівника
Mappitall (IT - розробка програмного забезпечення), Ужгород
01.2021 − 01.2024 (3 роки )
- тайм-менеджмент керівника;
- планування ділових поїздок керівника;
- ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
- ведення документації;
- написання ділових листів. обов'язки фінансиста:
- бюджетування;
- фінансовий аналіз;
- планування;
- CashFlow;
- P&L;
- ціноутворення;
- фінансовий контроль.
фінансовий директор
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг" (IT - розробка програмного забезпечення), Київ
11.2019 − 02.2022 (2 роки 3 місяці)
- Штат компанії понад 100 чоловік.
- постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
- Cashflow;
- P&L;
- облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
- організація та контроль бізнес процесів;
- контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;
- юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
- ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
- постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил
внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;
- постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
- планування бюджету, розподіл коштів бюджету;
- контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
- аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
- створення звітів по проектам;
- забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
- співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
- ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
- комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів, відкриття рахунків.
помічник адвоката
Адвокатське об'єднання "РАДНИК" (Юриспруденція), Київ
01.2015 − 11.2019 (4 роки 10 місяців)
- аналіз судової практики та змін законодавства;
- надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
- розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
- підготовка
висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного,
земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого
законодавства;
- взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
- реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
- юридичний супровід процедури ліцензування;
- усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
- розробка та затвердження типових форм договорів;
- правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
Додаткова освіта
• SUPERLUDI (бюджетування, планування, CashFlow, Profit and Loss) Київ, 2022
• Growth Factory (контроль дебіторської заборгованості, ціноутворення та прибутковість проєкту, планування доходів і витрат в ІТ, CashFlow, Profit and Loss) Ужгород, 2023
Додаткова інформація
Знання комп'ютера, програм: MS Excel
MS Office
Google Docs
Assembla
Клієнт-Банк
Poster
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навички:
• управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• робота в юридичній/фінансовій сфері;
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.
Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Удосконалення свої професійних знання, умінь, навичок та здобуття нових.