UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор, офіс-менеджер в Києві
  5. Адміністратор, офіс-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор, офіс-менеджер

Заблоковано
3 000 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:35 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: ПК на рівні досвідченого користувача (платформи від Windows 3.11 – до Windows 7) Володіння пакетами Word, основи знання Excel, Power Point. Знання офісної техніки – факс, принтер, сканер, ксерокс, плотер, біндер. Маю ґрунтовний досвід підготовки документації. ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ: Скрупульозність, високий рівень грамотності, аналітичне мислення. ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, цілеспрямованість, надійність. Маю досвід корегування та редагування наукових та художніх текстів, перекладу з англійської та російської; працювала репетитором з української та англійської мов. Коло зацікавлень – література, психологія, іноземні мови, філософія, культурологія, туризм, вишивання. Ціную в людях чесність, порядність, щирість. Завжди готова навчатись і дізнаватись щось нове. Без шкідливих звичок. Українська, російська – вільно, Англійська – intermediate; Польська – зі словником «Академія адвокатури України» (вересень 2011 – липень 2012 рр.), Старший методист кафедри кримінального та адміністративного права • забезпечення документообігу кафедри (друк наказів, методично-навчальної літератури, ведення табелів обліку робочого часу, брошурування посібників тощо); • ведення протоколів засідань кафедри; • надання консультаційних послуг студентам та потенційним абітурієнтам з приводу навчального процесу як у телефонному, так і в індивідуальному режимі; • участь в організаціях конференцій та круглих столів, у презентаціях та освітніх виставках; • робота з оргтехнікою – сканер, принтер, факс, біндер. ТОВ «Міліуса» (Будівництво фундаментів) (жовтень – грудень 2012 р.) секретар • забезпечення безперебійної життєдіяльності офісу (замовлення канцтоварів, води, обідів тощо); • відповідь на вхідні дзвінки, доведення необхідної інформації до відома керівництва; • зустріч гостей офісу, приготування чаю/кави, фуршетів; • відправлення/отримання кореспонденції, ведення відповідних журналів та папок; • друк протоколів, наказів, положень, настанов тощо; • виконання розмножувально-копіювальних робіт, сканування документів, відправка електронних листів, факсимільних повідомлень; • оперативний пошук необхідної інформації в мережі інтернет; • ведення виробничого архіву виконавчої документації; • оперативне виконання інших доручень керівництва. Переведена до ТОВ «ІННОВАЦІЯ-Ф» (Будівництво) на посаду адміністратора (січень 2013 р. – червень 2014 р.) • друк, підготовка пакету документів на отримання ліцензії для відкриття фірми «з нуля»; • фактичне ведення основного документообігу на трьох невеликих будівельних фірмах (ТОВ «Міліуса», ТОВ «ІННОВАЦІЯ-Ф», ТОВ «Приватбудмонтажсервіс»); • координація взаємодії підрозділів та служб товариств; • допомога бухгалтерії в оформленні первинної документації (виписка доручень, накладних, оформлення архівних папок); • підбір необхідного персоналу за вказівками директора; • оформлення кадрової документації (прийняття, переведення, звільнення працівників, розробка посадових інструкцій, ведення табелів обліку робочого часу); • здача звітності до відповідних державних інстанцій (ДПІ, ФССзТВП, ЦЗ та ін..)Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького (2005 -2011 рр.) Інститут української філології та соціальних комунікацій Викладач української мови та літератури, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури Магістр філологіїОпановую курс «Business English» ЄШКО – до вересня 2014 р.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору