Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- планування бюджету ресторана, розподілення грошових потоків;
- складання звітів для власників бізнесу;
- контроль роботи бухгалтерії;
- планування та здійснення розвитку ресторана;
- оптимізація затрат:
а) змінення штатного розкладу, розподілення обов'язків,
б) зміна постачальників,
в) опрацювання технологічних карт;
- контроль високого рівня сервісу, атмосфери, порядку та гостинності в залах;
- контроль за дотриманням співробітниками трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- контроль і координація роботи персоналу;
- тренінги, навчання персоналу, відео уроки;
- розробка і прийняття на практиці мотиваційних програм для персоналу;
- контроль касової дисципліни, робота з ордерами, касовою книгою;
- нарахування та видача заробітної плати;
- аналіз відхилень залишків продуктів.
- планування та організація банкетів, фуршетів (розміщення на локації, складання комерційних пропозицій (включаючи обслуговування, транспортні витрати, оренду посуду, інвентарю), підписання договорів, підбір музичного супроводу та ведучих);
- розробка сезонного меню, акцій, спеціальних пропозицій, оновлення меню враховуючи статистику продажів та закупівельну вартість, розробка фуршетного меню;
- складання технологічних карт, опрацювання та впровадження їх у виробництво;
- контроль за дотриманням стандартів приготування та подачі страв, таймінг видачі;
- робота з постачальниками (пошук, контроль якості та ціни, домовленість про знижки);
- контроль за технічним станом ресторанного інвентарю, його облік;
- інвентаризація товарів, зняття залишків, аналіз відхилень;
- робота в Інтернеті, ведення сторінок в соціальних мережах, розміщення в Google Фото;
- пошук та підбір персона;
- складання графіків роботи, введення табелю виходу на роботу;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- досвід роботи барменом ІІІ розряду;
• нарахування заробітної плати;
• звітність в фонди (в т.ч. ЕСВ) та податкову (1ДФ, комунальний податок, податок на прибуток);
• розрахунки з постачальниками;
• контроль отримання коштів від покупців;
• складання актів звірки;
• ведення касової книги;
• подання до органів державної податкової служби щомісячні звіти;
• регулювання видачі подорожніх листів та складання звіту про використання палива;
• виписка доручень на отримання господарських товарів;
• виписка рахунків, накладних, податкових накладних, актів звірки, договорів;
• здійснення економічної діяльності організації спрямованої на підвищення ефективності та рентабельності, досягнення високих кінцевих результатів при оптимальному використанні трудових і фінансових ресурсів на основі статистичної звітності;
• складання звіту про видатки та надходження організації в порівнянні з минулими роками з поданням показників в графічній структурі;
- внесення банку та каси до балансу.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Управляющий (керуючий) рестораном, менеджер, администратор в Києві"