UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Черкасах, Резюме в Борисполі, Резюме в Броварах (Київська обл.)
  4. Резюме IT-координатор в Києві
  5. IT-координатор
Запропонувати вакансію
Семенюк Василь

IT-координатор

Заблоковано
 16 грудня  Місто: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: IT, WEB фахівці; Керівництво; Телекомунікація та зв'язок
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Директор технічного відділу адміністрації
ТОВ «Тектоніка АБ» (Продаж будматеріалів), Київ
11.2017 − По теперішній час (7 років 1 місяць)

Обов’язки:

  • Планування IT – бюджету
  • Управління IT – активами підприємства
  • Контроль над роботою інтернет – магазину
  • Робота з персоналом

Результат:

  • Проводяться регулярні навчальні тренінги з працівниками з правил користування робочими станціями та з інформаційної безпеки
  • Виконаний підбір виконавців по наповненню і просуванню інтернет – магазину
  • Заплановано та виконується бюджет інтернет – магазину
  • Заплановано та виконується контроль робіт по наповненню і просуванню інтернет – магазину
  • Проведена діджитал-міграція з платформи 1С 8.3 на BAF (Business Automation Framework) та BAS (Business Automation Software)
  • Здійснена міграція систем звітності з платформ M.E.Doc (My Electronic Document) та 1С: Звіт на платформу FREDO Звіт + FREDO ДокМен


Директор технічного відділу адміністрації
ТОВ «Тектоніка» (Проектно-архітектурне бюро / Продаж будматеріалів), Київ
11.2013 − 11.2017 (4 роки )

Обов’язки:

  • Аналіз та управління IT – ризиками
  • Розробка і впровадження IT – політик
  • Планування IT – бюджету
  • Управління IT – активами підприємства
  • Адміністрування серверів Windows Server 2012 R2 Standart Edition та Windows Server 2016 Datacenter Edition, Active Directory (AD), DNS, DHCP, WINS, і т. інш.
  • Адміністрування сервера 1С: Підприємство


Результат:

  • Обрані і впроваджені методи управління IT - ризиками
  • Виявлено та ідентифіковано передбачувані IT - ризики
  • Здійснено покриття площі офісу якісним (2,4 + 5 ГГц стандарт IEEE 802.11n та IEEE 802.11ac) сигналом Wi - Fi за технологією «безшовного Wi - Fi роумінгу»
  • Активна роль в підготовці тендерної документації та проведення тендерів за участю як державних, так і приватних структур
  • Зроблено підбір, встановлення та налаштування серверного обладнання, що в кілька разів підвищило якість роботи співробітників і знизило IT – ризики
  • Здійснена міграція доменних структур Active Directory (AD), DNS, DHCP, WINS з Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition на початку на Windows Server 2008 R2 Enterprise Edition, потім на Windows Server 2016 Datacenter Edition
  • Реалізовано проект P2V- міграції (Physical to Virtual) деяких серверів і робочих станцій у віртуальне середовище
  • Виконана закупівля, установка і налаштування активного мережевого обладнання, що дозволило виконати завдання як запобігання вторгнень (IDS/IPS) ззовні, так і уникнути випадкового витоку конфіденційної інформації - DLP–рішення (Data Leak Prevention)
  • Брав активну безпосередню участь у створенні, наповненні і просуванні корпоративного сайту, а пізніше – інтернет-магазину

Освіта

Національний авіаційний університет (НАУ) IAU-012271 (Київ)
Факультет: Комп’ютерні системи та мережі; Спеціальність: Комп’ютерна інженерія; Кваліфікація: Магістр
повна вища, 09.2007 − 03.2012 (4 роки 5 місяців)

Додаткова освіта

 Курс 1С (Адміністрування) 2010
 Курс ЕДО 2018
 Основи АІ 2023

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Платформи та сервіси: * ОС: Windows7 (Server 2008 R2) - Windows11 (Server 2022),Unix-like OS, Ideco Internet Control Server, Интернет Контроль Сервер (ИКС), Sophos UTM * Віртуальні платформи: Hyper-V, VMware * Апаратні платформи: Dell, Hewlett-Packard, Compaq, 3COM, Cisco, Linksys, Intel, Supermicro, Edge-Core, Draytek Vigor, Zyxel, Ubiquiti, Mikrotik * Телефонія: Міні АТС Panasonic, LG, Samsung * Мережеві технології: TCP/IP, DNS, WINS, DHCP, NAT, FTP, Mail, VLAN, VPN, Fast (Gigabit)Ethernet 10/100/1000/Wi – Fi, безпека Ethernet та Wi-Fi мереж, активне комутаційне обладнання рівнів L2 – L3 * Серверні додатки: Сімейство Microsoft System Center 2007 – 2022, WSUS, MS SQL (базовий), Microsoft ISA Server - Forefront TMG, MS Exchange, MS Terminal server, 1C підприємство 7.7 - 8.3, Alt-N MDaemon Pro, ЛІГА-ЗАКОН, M. E. Doc (My Electronic Document), 1С: Звіт, IPFW, Samba, Squid, Citrix. Знання MS Visio * Системи резервного копіювання: Windows Server Backup (Windows NT Backup & Wbadmin), Microsoft Data Protection Manager (DPM), Symantec (Veritas) Backup Server, Acronis (True Image Echo) Backup & Recovery Server * Централізований антивірусний захист на базі Kaspersky Lab, Dr. Web Enterprise Suite, ESET Endpoint Security/Antivirus, Symantec Endpoint Protection, McAfee Endpoint Protection Advanced Suite * Системи управління проєктами: Microsoft Planner, Microsoft Project, JIRA, Trello, Asana * CMS: Joomla!, WordPress, OpenCart, ocStore * CRM: Бітрикс24.CRM, amoCRM, OneBox * ERP: Microsoft Dynamics 365, BAS ERP * Системи відеоспостереження: HikVision, Dahua * Хмарні рішення: Microsoft (Office) 365/Windows 365, Google Workspace
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Професійні навички: * Ефективне управління командою * Аналіз та управління IT – ризиками * Взаємодія з постачальниками комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення і контроль якості продукту * Досвід постановки завдань та контролю їх виконання командою розробників * Безпосередня участь у тендерах як з боку замовника, так і з боку виконавця * Проектування і запуск ІТ-інфраструктури підприємства “з нуля” *Проектування та монтаж комп’ютерних мереж * Віддалене адміністрування підприємства Соціальні навички: * Емоційний інтелект * Високий рівень тайм-менеджменту * Навички пріоритизації * Проактивність * Критичне мислення * Growth mindset (мислення зростання) * Фасилітація * Ефективна комунікація * Вміння ставити питання та вміння слухати

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору