UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Броварах (Київська обл.)
  4. Резюме Адміністратор, секретар, помічник бухгалтера в
  5. Адміністратор, секретар, помічник бухгалтера
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністратор, секретар, помічник бухгалтера
Слюсарь Вікторія

Адміністратор, секретар, помічник бухгалтера

Заблоковано
16 000 грн.
 21 вересня 2022  Місто: Бровари (Київська обл.)
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, додатковий заробіток
Рубрики: HR, управління персоналом; Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Вікторія Слюсарь

м. Бровари, Київ


Компетенція

  • Досвід роботи в сфері обслуговування
  • Організаційні та лідерські навички
  • Стресостійкість
  • Досвід набору та навчання персоналу

Досвід

Адміністратор- smm спеціаліст (07.2021-08.2022) Бош Авто сервіс

  • - Прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків ;
  • - Розрахунок клієнтів , ведення звітності касової дисципліни;
  • - Запис клієнтів на обслуговування;
  • - Забезпечення офісу необхідними матеріалами;
  • - Контроль ведення документів для бухгалтерії;
  • - Робота в 1с підприємництво 8.2, 7
  • - За час роботи на фірмі отримала додаткову посаду smm спеціаліста:
  • - Створення контенту для соціальних мереж сервісу( сторіс, тексти , відео ролики – зйомка та монтаж)

Менеджер з продажу (12.2020- 04.2021) м. Київ «Сучасні біотехнології України

  • - Холодні та гарячі продажі
  • - Робота в amoCRM системі
  • - Ведення звітності продажів

Фрилансер (04.2018 – 07.2020)

  • Написання статей, копірайтинг
  • Виконання різноманітних завдань в мережі
  • Рекламна сфера діяльності

Логіст-бухгалтер (м. Мелітополь)

ФОП Боженко С.М. (04.2017 - 02.2018) – продаж та обслуговування холодильного обладнання (холодильні компресори)

- Відстеження та відправка вантажів

- Ведення реєстру та відстеження виконання замовлень

- Збір та обробка інформації про клієнтів, ведення клієнтської бази

- Пошук та замовлення продукції у постачальників

За час роботи логістом отримала додаткові обов’язки в бухгалтерії компанії:

  • Проведення реалізацій товару
  • Виставлення рахунків та відстеження проплат

Кредитний експерт (м. Мелітополь)

ТОВ «Смарт-Фінанс» (10.2016 – 03.2017) – продаж банківських продуктів (кредити, страхування життя, майна)

  • Знання програми «Кредитній брокер»
  • Орієнтація та інформування клієнтів про продукти компанії
  • Оформлення кредитних займів, ведення документації
  • Пошук нових клієнтів компанії
  • Навчання персоналу

Сервіс-менеджер, контент менеджер (м.Мелітополь)

ФОП Годяєв Е.А (09.2015-09.2016)- магазин з продажу та ремонту бензо- та електроінструменту

  • Консультація клієнтів щодо послуг організації, продаж запчастин
  • Робота з програмою 1С (проведення продажу товару, видаткові накладні, оприбуткування товару, проведення інвентаризацій)
  • Облік і контроль наявності та руху запасів, переоблік товару, зведення залишків
  • Касова відповідальність, здача виручки
  • Робота з постачальниками : замовлення товару в магазин, оплата рахунків
  • Робота в інтернет магазині організації, контроль замовлень та касові операції, наповнення сайту контентом, контроль актуальності цін.

За час роботи в організації здобула цінні лідерські та організаційні навички, зайняла посаду управляючої магазину.


Освіта

Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного м. Мелітополь

Агроном , магістр.



Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору