UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Асистент керівника в Києві
  5. Асистент керівника
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Асистент керівника

Заблоковано
8 грн.
 22 січня 2017  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання мов : Українська, російська – досконало Англійська – добре, розмовна вільно Робота з комп'ютером : Іnternet, MS Office (Word, Excel), 1-С Казначейство, 1 – С заробітна плата Особисті якості : - відповідальність та пунктуальність ; - старанність та акуратність ; - комунікабельність; - наполегливість та цілеспрямованість ; - ініціативність; - організаторські здібності та вміння працювати в команді ; - стресостійкість та позитивний настрій ; 30 березня 2015 р - працюю досі Компанія займається реалізацією природнього газу помічник керівника 01 квітня 2012 р – 01 березня 2015 року Мрія Агрохолдинг асистент керівника цукрового холдингу : - адміністративне управління департаментом ; - контроль і оптимізація витрат департаменту ; - підписання та супроводження договорі адміністративно – господарської діяльності ; - пошук та ведення постачальників газу в сезон виробництва (договори, сплати, контроль використання газу, контроль наявності лімітів ,підписання актів, забезпечення бухгалтерії необхідними документи) ; - формування бюджетів адміністративно – господарського характеру ; - підготовка прес релізів ; - контроль кількості працівників, аналітика ; - виплата з/п працівників /підготовка відомостей/контроль/аналітика з/п ; - зустрічі з контрагентами, партнерами /введення ділових переговорів; - організація міроприємств 15 лютого 2010 р. – 01 квітня 2012 р. Мрія Агрохолдинг помічник фінансового директора цукрового холдингу: - формування бюджетів, контроль виконання, аналіз (пояснення щодо пере/недо виконання) ; - збір аналітичних даних, складання зведених таблиць; - контроль та відповідальність за необхідність здійснення поточних оплат ; - аналітичні таблиці використання на виробництві ( електроенергії, газу), аналітика збільшення/зменшення зп - робота з первинною документацією (рахунки , акти) ; - проведення оплат ; внесення даних по фактичним витратам та надходженням ; - контроль за документальним підтвердженням оплат ; - ведення ділової переписки , збір та аналіз необхідної інформації по запиту керівника ; - організація робочого дня керівника ; - організація і координація зустрічей, ділових поїздок керівника ; - курування бухгалтерських служб в наявності необхідних документів від постачальників ; з 1 лютого 2008 р. – 10 лютого 2010 р. філія - Тернопільське обласне управління ВАТ ' Державний Ощадний Банк України', провідний економіст відділу депозитів та компенсаційних виплат: з 05 лютого 2007 р. – 01 лютого 2008 р. філія - Тернопільське обласне управління ВАТ ' Державний Ощадний Банк України', секретар керівника з 07 червня 2008 р. – 01 лютого 2007 р. ТОВ "Доброслав-Тернопіль"/м"ясокомбінат/ - офіс-менеджер,менеджер з закупівлі сировини Додаткова робота: 01 квітня 2008 року – 2010 рік репетитор англійської мови у дітей шкільного віку 14 травня 2007 р. - 1 лютого 2008 р.01 вересня 2006р. – 30 червня 2007 р. Тернопільський Національний Економічний Університет» ,Україно - Нідерландський факультет міжнародної економіки та бізнесу. Спеціальність - 'Адміністрування зовнішньоекономічної діяльності', кваліфікація Магістра. 01 вересня 2002 р. - 30 червня 2006 р. «Тернопільський Національний Економічний Університет» ,Україно - Нідерландський факультет міжнародної економіки та бізнесу. Спеціальність - 'Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності', кваліфікація Бакалавра.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору