Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обробка давальницької сировини на території України, Київ (Офіційний представник німецької компанії Helene Galwas GmbH в Україні. Обробка давальницької сировини на території України (елітний одяг).)
Імпорт сировини та Експорт готової продукції (розробка контрактів, робота з митницею, організація логістики); закупка сировини на території України.
Побудова виробничих процесів та контроль за їх виконання в цеху.
Бюджетування, розпорядження фінансовими ресурсами.
Надання супровідних послуг для бізнесу (бухгалтерські та юридичні послуги) . На обслуговуванні суб’єкти підприємницької діяльності на загальній системі обслуговування та на спрощеній системі оподаткування. Вид діяльності: медіа, оренда будівельної техніки, субпідрядні послуги в будівельній галузі; транспортні послуги (внутрішні та міжнародні перевезення); ландшафтні послуги; торгівля; утилізація відходів, рекламні послуги, давальницькі послуги, експортні та імпортні послуги.
Посадові обов’язки:
Розблокування ПН, виключення статусу ризикованості.
Супроводження обліку, Аудит, бюджетування, валютні операції.
Формування фінансової та податкової політики.
Складання та здача бухгалтерської та податкової звітності.
Розробка та впровадження з програмістом технічних процесів в 1С з урахуванням бізнес-процесів.
Консультування по оптимізації податкового навантаження.
Підготовка стратегії з юридичною службою для судових спорів.
Відновлення бухгалтерського обліку та ліквідація ТОВ.
Консультування згідно норм ПКУ
Головний бухгалтер ТОВ «КОМПАНІЯ У.Б.К.»/ТОВ УБМ-ГРУП (численність до 150 чол, загальна система оподаткування; платник ПДВ).
Управління та контроль бухгалтерської служби (у підпорядкуванні 6 людей).
Формування фінансової та податкової політики.
Розробка нормативно-методичних документів та документообігу з урахуванням діяльності підприємства та удосконалення діючої.
Здійснення заходів щодо надання повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан, результати діяльності та рух коштів підприємства.
Розробка та впровадження з програмістом технічних процесів у 1С на умовах особливостей роботи підприємства. Це дозволило щомісячно формувати фінансовий результат на кожну працюючу одиницю (до 120 машин/механізмів) та контролювати раціональне використання матеріальних, трудових ресурсів та визначати ефективність роботи кожної одиниці техніки.
Автоматизація обліку допоміжної автотранспортної ділянки, що дозволило щодня контролювати норми витраченого паливно-мастильного матеріалу та робоче навантаження кожної транспортної одиниці.
Взаємодія з банківськими установами з питань кредиту, лізингу, придбання валюти.
Розробка контрактів для внутрішнього та зовнішнього ринків.
Валютні операції, розрахунки з нерезидентами, взаємодія з митницею.
Розробка управлінських звітів та впровадження в 1С.
Взаємодія з податковими органами та позабюджетними фондами. Успішне проходження податкових перевірок.
Підготовка заперечень до Акту перевірки, скарг до суду у розрізі бухгалтерського/податкового законодавства, участь у судових засіданнях.
Формування щомісячних управлінських звітів (рух коштів, залишки дебіторської, кредиторської заборгованості у розрізі давності, структура доходів/витрат за окремими господарськими операціями, клієнтами, підрозділами, видами діяльності, ефективне використання трудових та матеріальних ресурсів).
Складання та подання бухгалтерської та податкової звітності відповідно до українського законодавства (Декларація на прибуток, Баланс, Звіт про фінансові результати).
Ведучий Економіст з фінансової роботи та заступник головного бухгалтера Харківська Облспоживспілка. Вид діяльності: оренда майнових комплексів, оптова та роздрібна торгівля, управління більше 50-ти підпорядкованих підрозділів.
Посадові обов’язки:
Впровадження автоматизованої системи 1С для оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємств по всім підпорядкованим організаціям.
Нарахування дохідної та видаткової частини підприємства та визначення фінансового результату.
Робота з районними та сільськими радами з управління податку на землю та земельної оренди.
Організація бухгалтерського та податкового обліку в головній організації, а саме побудова процесів обліку для отримання повної та достовірної інформації.
Облік ОЗ (ліквідація, амортизація, ремонти, продаж, внутрішнє переміщення), більше 1000од.
Робота з дебіторської та кредиторської заборгованості, підготовка документів для списання.
Облік ПДВ: формування ПК та ПЗ, здача звіту.
Підготовка відповідей на запроси від податкових органів.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Аудитор, керівник проєктів, головний бухгалтер в Києві"