Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Жадько Ігор Васильович
Чоловік, 31 рік, родився 9 квітня 1992
Проживає: Київ
Громадянство: Україна, є дозвіл на роботу: Україна
Не готовий до переїзду, готовий до відряджень
Бажана посада та зарплата
Brand \ Product manager
Маркетинг, реклама, PR
• Дослідження ринку
• Менеджмент продукту (Product manager)
• Просування, Спеціальні заходи
Зайнятість: повна зайнятість
Графік роботи: повний день
Бажаний час у дорозі до роботи: не має значення
~47500
грн.
Досвід роботи - 8 років 9 місяців
Березень 2019 — на зараз
4 роки 2 місяці
Березень 2018 — Березень 2019
1 рік 1 місяць
ТОВ «Укрелектрокомлект» ; ТМ IEK (UEK(UEC))
Київ, uek.com.ua
Product manager
1.Обов’язки
Напрвлення: Світлотехніка та вироби електроустановчі, подовжувачі та силові роз'єми (1700+ SKU)
Партнери:
2. Функції:
- розробка або зміна стратегії розвитку продукту
- дослідження ринку, конкурентів, потреб користувача
- моніторинг та аналіз конкурентів, виявлення слабких місць
- аналітика, прогнозування, дослідження попиту ринку
- розробка нового асортименту ( концепція, тех. документація, маркуванння , розробка упаковки та дизайн )
- моніторинг потенційних постачальників
- перемовини з постачальниками
- прогнозування замовлень та продажів
- розробка презентацій, інформаційних листівок, каталогу.
- підготовка контенту та повного обсягу хар-к для сайтів, 1с8
- ціноутворення
- підготовка маркетингових заходів
- презентації продукції
- встановлення пріоритетів для функціональних можливостей продукту.
- пріоритезація завдань
- участь у виставках
- планування та розробка акційних заходів для FMCG мереж DIY.
- аналітика економічної ефективності таких акцій.
- проведення короткострокових акційних заходів для підвищення попиту, оборотності та просування товарів.
- проведення тренінгів по продукту та навчання
Досягнення:
Enerlight ltd
Київ, enerlight.ua
Brand manager \ Product manager
1. Обов'язки:
- просування торгової марки "Enerlight LED" на ринку України; - Просування торгової марки та управління брендом "Philips lighting" (запуск проекту)
2. Функції:
- аналіз ринку;
- Аналіз конкурентів (ціноутворення, порівняння хар-к маркетингові заходи, новинки)
- аналітика продажів, акцій.
- розробка каталогів, рекламних пропозицій; новинних банерів, презентацій.
- презентації продукції
- розробка та пропозиції акцій для кінцевих споживачів;
- закупівля товару, визначення асортиментної політики, планування ключових показників.
Січень 2018 — Березень 2018
3 місяці
Promate
Київ, pronate.ua
Brand manager
- розробка презентацій на нову продукцію
- розробка таблиць за даними про товар для 1с8
- аналітика продажів
- запуск маркетингових заходів.
Серпень 2014 — Жовтень 2017
3 роки 3 місяці
ТМ Koller pool (Wizard, Евро-Трейд ЛТД)
Київ, kollerpool.com/ua/ , www.wizard.ua/
Brand manager
1. Обов'язки:
- управління та просування торгової марки "Koller Pool" на ринках СНД;
2. Функції:
- розробка планів збільшення продажів;
- розробка каталогів, рекламних пропозицій;
- аналіз ринку;
- аналітика продажів;
- розробка нової продукції та її просування;
- презентації продукції
- управління персоналом (35 осіб);
- навички організації заходів та їх проведення;
- Навчання персоналу характеристикам та перевагам
продукції, тренінги техніки продажу;
- розробка та пропозиції акцій для кінцевих споживачів;
3. Досягнення:
- збільшило зростання продажів на 80-90%;
- збільшив асортимент у каналах збуту на 30-40% від того, що має;
- запровадив близько 30-35 нових одиниць продукції які
збільшили зростання продажів і показали хороший рейтинг по
порівняно з конкурентами;
- Введення таких сезонних акцій з бренду:
= ( Чесна Вигода та Сантех бум для торгових мереж Епіцентр та Нова Лінія )
= Акції для інтернет мереж : Розетка, Алло , Мойо
= Акції для роздрібних клієнтів
Дані акції показували зростання з 120-150% зростання за час проведення.
Освіта
Вища освіта
2014
Київський національний університет будівництва та архітектури, Київ
ФАІТ (Факультет автоматизації інформаційних технологій), АТП (Автоматизація технологічних процесів)
Ключові навички
Знание языков
Український — Рідна
Англійський — A2 — Елементарний
Навички
Просування бренду; Аналіз продажів; Аналіз продажів; План просування; Уміння планувати; Аналіз даних; Проведення промо акцій; Управління продажами; Навчання та розвиток; Аналітичне мислення; Планування продажів; Організаторські навички; Розвиток продажів; Робота в команді; Планування маркетингових кампаній; Ціноутворення; Розробка продукту; Розробка тех. документації: Виведення продукту на ринок; та інше.
Додаткова інформація
Про мене
- Досвідчений користувач: 1c8, Autocad, MS: Excel, Word, Power Point, Gimp
- Базові знання: Adobe Photoshop , Illustrator , Coral,
- Легко знаходжу контакт з людьми різного віку та
професій,вважаю що комунікабельність дуже важлива
аспект у запровадженні переговорів;
- Аналітичне мислення дуже важливе для прийняття багатьох важливих рішень і в цьому моя активність і допомагає.
Хобі: сноубординг, походи в гори, тактична\спортивна стрільба, автомобілі.
Курси, тренінги, сертифікати
Підписатись на розсилку нових резюме: "Brand manager в Києві"