Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Янковська Ольга Миколаївна
(Olha Yankovska)
Дата народження: 28.09.1968
Місто:Кременчук
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера,головного бухгалтера
Освіта:
1988 р. –1991 р., Кременчуцький вечірній автомеханічний технікум, факультет «Автомобілебудування», спеціальність «Технік-механік», диплом (вечірня форма навчання).
2000 р. –2002 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Бухгалтерський облік», спеціальність «Бухгалтер», диплом (заочна форма навчання).
2005 р.-2009 р., Кременчуцький льотний коледж,Національного авіаційного університету ,факультет «Економіка і підприємництво», спеціальність «Бакалавр з обліку і аудиту», диплом (заочна форма навчання).
2009 р.-2010 р.ПВНЗ«Кременчуцький університет економіки ,інформаційних технологій і управління»,факультет«Облік і аудит»,спеціальність«Спеціаліст з обліку і аудиту» диплом (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Бухгалтера
2000 р. –2001 р. ЗАТ «Птахофабрика Росія», с.Потоки,Кременчуцького району.
Функціональні обов’язки:
— касові операції
—облік основних засобів;
— бух облік сировини та матеріалів;
Бухгалтер-Головний бухгалтер
Лютий 2000 р. – по 31.03.2021- ТОВ «Текро-Дніпро», с.Потоки,Кременчуцького району.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, бюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (4 чол.).
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так/дорослі/
Водійські права:так
Можливість відряджень: так.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Кременчуці"