UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер
Лєбєдєва Ірина

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер

Заблоковано
18 000 грн.
 24 травня 2022  Місто: Київ
Вік:47 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Бухгалтер по супроводженню ФОП
Приватна компанія (IT), Київ
09.2019 − 06.2021 (1 рік 9 місяців)

— Реєстрація/ліквідація ФОП;
— Робота з нотаріусом, юристами;
— Перереєстрація ФОП у випадку зміни прописки, прізвища, КВЕД;
— Відкриття/закриття рахунків в банку;
— Отримання ЕЦП для клієнт-банку;
— Робота в клієнт-банку (обмін валюти, розрахунок доходів і податків, оплата податків та інших платежів);
— Підготовка договорів та інвойсів ФОП, підписання документів з ФОП;
— Робота з електронним кабінетом (звірка стану розрахунків з бюджетом);
— Подача податкових декларацій єдиного податку, річного звіту ЄСВ;
— Консультації ФОП.

Бухгалтер
АТ"Райффайзен Банк Аваль" (Банк), Київ
11.2005 − 09.2019 (13 років 10 місяців)


  • ведення бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій з товарно-матеріальних цінностей на складі та в підзвіті;
  • ведення бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій з малоцінних та швидкозношуваних предметів;
  • формування первинних документів, які виникають в процесі обліку (платіжні доручення, меморіальні ордери та ін.);
  • контроль за повнотою та достовірністю відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах;
  • контроль за своєчасністю закриття дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • виписка рахунків, накладних – в рамках своїх повноважень;
  • виписка довіреностей, контроль за їх закриттям та поверненням невикористаних довіреностей;
  • ведення позабалансового обліку бланків суворої звітності;
  • підготовка матеріалів (інформації) для проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;

підготовка інформації для внутрішнього та зовнішнього аудиту та інших контролюючих органів.

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України (Київ)
Економіка, фінанси
повна вища, 09.2005 − 06.2009 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Український Центр автоматизації «ФЕСТО» Робота з технічними та програмними засобами загального і системного значення персональних комп’ютерів (Microsoft Word, Microsoft Excel)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • досвідчений користувач ПК; • влодію навичками роботи з такими програмами як Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express; • навички роботи з бухгалтерським ПО 1С- Бухгалтерия, Клиент-банк, АРМ-Звіт; • маю гарні навички з пошуку та аналізу інформації в мережі Інтернет.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальність, здатність до навчання, інтерес до нових видів діяльності пов’язаних з моєю професією, здатність до самовдосконалення, комунікабельність. Здатність швидко реагувати на зміни і нововведення, швидко адаптуватися до нового середовища і знаходити спільну мову з різними за характером і темпераментом людьми. Здатність до якісного планування своєї роботи та роботи підлеглих; пунктуальність, вміння працювати у великому колективі. Стійкість до стресових ситуацій, наявність вміння почути співрозмовника, чіткість в формуванні запитань та відповідей керівника.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору