Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Бухгалтер в Києві
    5. Бухгалтер
    Запропонувати вакансію
    Резюме Бухгалтер
    Лєбєдєва Ірина

    Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер

    Заблоковано
    18 000 грн.
     14 травня  Місто: Київ
    Вік:45 років
    Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
    Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    Бухгалтер по супроводженню ФОП
    Приватна компанія (IT), Київ
    09.2019 − 06.2021 (1 рік 9 місяців)

    — Реєстрація/ліквідація ФОП;
    — Робота з нотаріусом, юристами;
    — Перереєстрація ФОП у випадку зміни прописки, прізвища, КВЕД;
    — Відкриття/закриття рахунків в банку;
    — Отримання ЕЦП для клієнт-банку;
    — Робота в клієнт-банку (обмін валюти, розрахунок доходів і податків, оплата податків та інших платежів);
    — Підготовка договорів та інвойсів ФОП, підписання документів з ФОП;
    — Робота з електронним кабінетом (звірка стану розрахунків з бюджетом);
    — Подача податкових декларацій єдиного податку, річного звіту ЄСВ;
    — Консультації ФОП.

    Бухгалтер
    АТ"Райффайзен Банк Аваль" (Банк), Київ
    11.2005 − 09.2019 (13 років 10 місяців)


    • ведення бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій з товарно-матеріальних цінностей на складі та в підзвіті;
    • ведення бухгалтерського обліку внутрішньобанківських операцій з малоцінних та швидкозношуваних предметів;
    • формування первинних документів, які виникають в процесі обліку (платіжні доручення, меморіальні ордери та ін.);
    • контроль за повнотою та достовірністю відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах;
    • контроль за своєчасністю закриття дебіторської та кредиторської заборгованості;
    • виписка рахунків, накладних – в рамках своїх повноважень;
    • виписка довіреностей, контроль за їх закриттям та поверненням невикористаних довіреностей;
    • ведення позабалансового обліку бланків суворої звітності;
    • підготовка матеріалів (інформації) для проведення інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей;

    підготовка інформації для внутрішнього та зовнішнього аудиту та інших контролюючих органів.

    Освіта

    Національний університет біоресурсів і природокористування України (Київ)
    Економіка, фінанси
    повна вища, 09.2005 − 06.2009 (3 роки 9 місяців)

    Додаткова освіта

     Український Центр автоматизації «ФЕСТО» Робота з технічними та програмними засобами загального і системного значення персональних комп’ютерів (Microsoft Word, Microsoft Excel)

    Знання мов:

    Англійська - Нижче середнього

    Додаткова інформація

    Знання комп'ютера, програм: • досвідчений користувач ПК; • влодію навичками роботи з такими програмами як Word, Excel, PowerPoint, Outlook Express; • навички роботи з бухгалтерським ПО 1С- Бухгалтерия, Клиент-банк, АРМ-Звіт; • маю гарні навички з пошуку та аналізу інформації в мережі Інтернет.
    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальність, здатність до навчання, інтерес до нових видів діяльності пов’язаних з моєю професією, здатність до самовдосконалення, комунікабельність. Здатність швидко реагувати на зміни і нововведення, швидко адаптуватися до нового середовища і знаходити спільну мову з різними за характером і темпераментом людьми. Здатність до якісного планування своєї роботи та роботи підлеглих; пунктуальність, вміння працювати у великому колективі. Стійкість до стресових ситуацій, наявність вміння почути співрозмовника, чіткість в формуванні запитань та відповідей керівника.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору