Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
РЕЗЮМЕ
Пісоцька Лариса Анатоліївна
(Larysa A. Pisotska)
Дата і місце народження: 25 жовтня 1981 року, м. Каховка, Херсонська область
Адреса проживання: м. Київ, пр-т Оболонський, буд. 28-А, кв. 14
Сімейний стан: незаміжня, маю доньку
МЕТА Заміщення вакантної посади бухгалтера, головного бухгалтера. Постійна робота, фінансова стабільність.
ТИП ЗАЙНЯТОСТІ Віддалена робота.
БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗАРПЛАТИ Від 30 000,00 грн.
ОСВІТА
вересень 1999 р. – червень 2003 р., Херсонський державний технічний університет, факультет «Економіка підприємств», спеціальність «Облік та аудит», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2003 р. – червень 2004 р., Херсонський державний технічний університет, факультет «Економіка підприємств», спеціальність «Облік та аудит», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
КВАЛІФІКАЦІЯ Дипломований спеціаліст з бухгалтерського обліку. Знання системи бухгалтерського обліку.
ДОСВІД РОБОТИ 17 років.
Бухгалтер
серпень 2003 р. – лютий 2008 р. ПП «Бірюза», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг персоналу в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ, єдиний податок)
Функціональні обов’язки:
— облік розрахунків з покупцями та замовниками;
— виписка податкових накладних;
— виписка довіреностей;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати.
Бухгалтер
березень 2008 р. – березень 2010 р. ТОВ «Компанія Ільяс», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг персоналу в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— облік розрахунків з покупцями та замовниками;
— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
— виписка податкових накладних;
— виписка довіреностей;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
Бухгалтер
квітень 2010 р. – грудень 2010 р. ТОВ «Діларем», м. Київ (діяльність підприємства – надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— облік розрахунків з покупцями та замовниками;
— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
— виписка податкових накладних;
— виписка довіреностей;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів;
— ведення кадрової документації.
Бухгалтер
березень 2011 р. – вересень 2011 р. ТОВ «Тірус», м. Київ (діяльність підприємства – надання інформаційно-консультаційних послуг в сфері бухгалтерського обліку, система оподаткування – загальна та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— облік розрахунків з покупцями та замовниками;
— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
— виписка податкових накладних;
— виписка довіреностей;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів;
— ведення кадрової документації.
Менеджер зі збуту (Бухгалтер)
березень 2014 р. – вересень 2014 р. ТОВ «Скай-Трейд» (ДАСк-Центр), м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – торгівля меблевою фурнітурою та комплектуючими, система оподаткування – загальна та ПДВ, єдиний податок)
Функціональні обов’язки:
— облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
— облік розрахунків з покупцями та замовниками;
— виписка податкових накладних;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати;
— ведення кадрової документації;
— складання управлінської звітності;
— складання податкової звітності.
Головний бухгалтер
грудень 2014 р. – жовтень 2018 року ТОВ ВКФ «Спортсервіс і К», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – сільське господарство – рослинництво, система оподаткування – єдиний податок та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— адміністрування ПДВ;
— здійснення операцій в системі інтернет-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок заробітної плати, внесків;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— складання управлінської звітності;
— складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності.
Бухгалтер
листопад 2018 р. – лютий 2019 р. ТОВ «Симетрія Плюс», м. Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – надання послуг у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування, система оподаткування – загальна та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— проведення актів звірок з контрагентами;
— проведення банківських виписок;
— розрахунок заробітної плати;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— консультування з питань оподаткування.
Головний бухгалтер
березень 2019 р. – березень 2022 р. ТОВ «ІБП «Гарант», м. Нова Каховка, Херсонська область (діяльність підприємства – будівництво та ремонт нежитлових будівель, будівництво та ремонт доріг, система оподаткування – загальна та ПДВ)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі;
— постановка обліку виробничих операцій;
— адміністрування ПДВ;
— розблокування податкових накладних та розрахунків коригування;
— здійснення операцій в системі інтернет-банк та ППЗ «Фіндокументи»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження платежів на поточні рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— розрахунок заробітної плати, внесків;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— складання управлінської звітності;
— складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності;
— укладання договорів;
— ведення кадрової документації.
Самозайнятість
грудень 2022 р. – теперешній час Фізична особа-підприємець, діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту, консультування з питань оподаткування.
Функціональні обов’язки:
Надання послуг консультування з будь-яких питань, які стосуються специфіки бухгалтерського обліку та оподаткування, послуг ведення обліку в повному обсязі для фізичних осіб-підприємців (єдиний податок, загальна система) та для юридичних осіб (єдиний податок, загальна система).
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
— володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.2, BAS, Арт-Звіт Pro, M.E.Doc, робота в мережі Internet, з електронною поштою. Збереження інформації на електронних носіях);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах банк-клієнт, інтернет-банк, ППЗ «Фіндокументи»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання договорів;
— знання податкового законодавства;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: російська – рідна, українська — вільно володію; англійська – початковий рівень.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відсутність шкідливих звичок, пунктуальність, акуратність, комунікабельність, вміння доводити почате до кінця, вміння швидко засвоювати інформацію, цілеспрямованість, відповідальність, кмітливість, порядність, доброзичливість, швидка адаптація до нових умов. Дуже велике бажання працювати і розвиватися.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер в Києві"