Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Бухгалтер, Бухгалтер ФОП в Києві
    5. Бухгалтер, Бухгалтер ФОП
    Запропонувати вакансію
    Резюме Бухгалтер, Бухгалтер ФОП
    Босенко Дмитро

    Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, Бухгалтер ФОП

    Заблоковано
    35 000 грн.
     30 березня  Місто: Київ
    Вік:38 років
    Режим роботи:повний робочий день
    Рубрики: IT, WEB фахівці; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
     Перебуваю в шлюбі  Є діти 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    Junior Frontend developer
    Astound Commerce (ІТ), Київ
    01.2022 − 02.2023 (1 рік 1 місяць)

    Участь в розробці сайтів, створення нових і покращення вже готових компонентів, виправлення помилок, рестайлинг

    Заступник головного бухгалтера, бухгалтер ФОП
    ТОВ "ЛАЙТ СТЕП" (CROCS TM) (Оптова торгівля, ЗЕД, роздрібна торгівля), Київ
    08.2013 − 08.2022 (9 років )

    Ведення обліку ФОП (близько 15 ФОП 3 групи з найманими працівниками і РРО):
    - реєстрація і перереєстрація ФОП (Державний реєстратор, ДІЯ, податкова)
    - ведення всієї кадрової документації ФОП (трудові договора, накази, особові картки і т.д.)
    - нарахування заробітної плати, відпускних і розрахункових ( в Microsoft Excel)
    - подання звітності (єдиний податок, об'єднана звітність з ПДФО та ЄСВ)
    - контроль за строками виплати заробітної плати і дотриманням трудового законодавства
    - реєстрація, перереєстрація, зняття з реєстрації РРО
    - ведення обліку інтернет-магазину взуття (від розробки оптимальної схеми роботи, при відкритті, до стабільної роботи)
    - заключення договорів з транспортними і фінансовими компаніями, проходження фінансового моніторингу
    - внутрішні звіти організації і звіти для ТРЦ.
    - контроль за правильністю заповнення книги КУРО і роботою з РРО
    Обов'язки по ТОВ:

    - реєстрація податкових накладних
    - проведення і контроль наявності первинних документів
    - купівля і відправка валюти по міжнародним контрактам
    Загальні обов'язки:

    - підготовка документів для перевірок контролюючими органами
    - підготовка документів з реалізації товарів і послуг
    - звірка з контрагентами і контроль оплати обов'язкових платежів
    - оформлення довідок співробітникам за запитом
    - виконання доручень фінансового директора і головного бухгалтера
    - робота з електронним кабінетом платника, M.E.Doc, Вчасно
    - відкриття/закриття рахунків в банку ФОП і ТОВ
    - здійснення платежів по рахунках ФОП і ТОВ, зняття готівки (Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль)

    Головний спеціаліст відділу бухгалтерії, помічник фінансового директора
    Концерн "Військторгсервіс" (Державні організації), Київ
    04.2013 − 07.2013 (2 місяці)

    - Оформлення документів з реалізації послуг;
    - Податкові зобов'язання і податковий кредит;
    - Звірка з покупцями і постачальниками;
    - Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
    - Участь в інвентаризаціях;
    - Підготовка документів до перевірок;
    - Відкриття рахунків в банках;
    - Часткова робота с касою;
    - Оформлення різного роду документів на запити різних контролюючих організацій;
    - Виконання доручень фінансового директора;
    - Реєстрація ТОВ (загальна система);

    Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера
    ТОВ «Завод енергетичного обладнання «ДАН» (Виробництво, монтаж, ЗЕД, оптова торгівля, послуги), Київ
    12.2004 − 03.2013 (8 років 2 місяці)

    - Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
    - Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. документів з оприбуткування товарів і послуг, виписка доручень;
    - Податкові зобов'язання і податковий кредит;
    - Звірка з покупцями і постачальниками;
    - Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
    - Оформлення заявок на купівлю валюти і платіжних доручень на відправку валюти;
    - Участь в інвентаризаціях;
    - Оприбуткування і списання ПММ;
    - Введення в експлуатацію і списання МШП, МНМА, ОЗ;
    - Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
    - Робота з ділянкою виробництво (замовлення, норми витрат, випуск продукції);
    - Підготовка документів для планових перевірок, зустрічних перевірок і виїмок;
    - Оформлення різного роду довідок в Державних установах;
    - Отримання готівки в банку і видача заробітної плати, виписка довідок про середню заробітну плату співробітникам;
    - Підготовка документів для оформлення зарплатного проекту;
    - Підготовка документів для отримання кредитів і овердрафтів;
    - Виконання інших доручень головного бухгалтера і директора;
    - Маю досвід реєстрації ФОП на єдиному податку (районна адміністрація, пенсійний фонд, податкова)
    - Підготовка звітності ФОП;
    - Зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.

    Помічник бухгалтера, бухгалтер
    ТОВ «Центр Водоочищення» (Оптова торгівля, ЗЕД), Київ
    08.2003 − 11.2004 (1 рік 3 місяці)

    - Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
    - Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. вхідних рахунків-фактур, прибуткових накладних, накладних на повернення, вхідних актів виконаних робіт;
    - Звірка з покупцями і постачальниками;
    - Відправка платежів в системі Клієнт-банк;
    - Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
    - Виконання інших доручень головного бухгалтера

    Освіта

    Київський університет економіки і технологій транспорту (Київ)
    Фінансово-економічний, Облік і аудит
    повна вища, 09.2003 − 06.2006 (2 роки 9 місяців)
    Київський технікум залізничного транспорту (Київ)
    Бухгалтерський облік, Бухгалтер
    середньо-спеціальна, 09.2000 − 06.2003 (2 роки 9 місяців)

    Знання мов:

    Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно)

    Додаткова інформація

    Знання комп'ютера, програм: Hard skills: - 1С:Підприємство 7.7 Бухгалтерія+Виробництво+Кадри/1С:8.2 - Клієнт-Банк/Інтернет банкінг - Ліга-закон - M.E.Doc/Вчасно/Кабінет платника - MS Office (на рівні користувача) - Jira/Confluence - Visual Studio Code - Adobe Photoshop/Figma - Slack/Skype/Zoom/Google Meet
    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Soft skills: - комунікабельність - робота в команді - відповідальність - чесність - наполегливість - швидко навчаюсь новому Хобі: програмування, риболовля, футбол Інше: - маю авто і права категорії В - проживаю у власній квартирі біля м. Осокорки - не палю, алкоголь не вживаю - зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору