UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер, Бухгалтер ФОП в Києві
  5. Бухгалтер, Бухгалтер ФОП
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер, Бухгалтер ФОП
Босенко Дмитро

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер, Бухгалтер ФОП

Заблоковано
30 000 грн.
 14 квітня 2023  Місто: Київ
Вік:39 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: IT, WEB фахівці; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Junior Frontend developer
Astound Commerce (ІТ), Київ
01.2021 − 02.2023 (2 роки 1 місяць)

Участь в розробці сайтів, створення нових і покращення вже готових компонентів, виправлення помилок, рестайлинг

Заступник головного бухгалтера, бухгалтер ФОП
ТОВ "ЛАЙТ СТЕП" (CROCS TM) (Оптова торгівля, ЗЕД, роздрібна торгівля), Київ
08.2013 − 08.2022 (9 років )

Ведення обліку ФОП (близько 15 ФОП 3 групи з найманими працівниками і РРО):
- реєстрація і перереєстрація ФОП (Державний реєстратор, ДІЯ, податкова)
- ведення всієї кадрової документації ФОП (трудові договора, накази, особові картки і т.д.)
- нарахування заробітної плати, відпускних і розрахункових ( в Microsoft Excel)
- подання звітності (єдиний податок, об'єднана звітність з ПДФО та ЄСВ)
- контроль за строками виплати заробітної плати і дотриманням трудового законодавства
- реєстрація, перереєстрація, зняття з реєстрації РРО
- ведення обліку інтернет-магазину взуття (від розробки оптимальної схеми роботи, при відкритті, до стабільної роботи)
- заключення договорів з транспортними і фінансовими компаніями, проходження фінансового моніторингу
- внутрішні звіти організації і звіти для ТРЦ.
- контроль за правильністю заповнення книги КУРО і роботою з РРО
Обов'язки по ТОВ:

- реєстрація податкових накладних
- проведення і контроль наявності первинних документів
- купівля і відправка валюти по міжнародним контрактам
Загальні обов'язки:

- підготовка документів для перевірок контролюючими органами
- підготовка документів з реалізації товарів і послуг
- звірка з контрагентами і контроль оплати обов'язкових платежів
- оформлення довідок співробітникам за запитом
- виконання доручень фінансового директора і головного бухгалтера
- робота з електронним кабінетом платника, M.E.Doc, Вчасно
- відкриття/закриття рахунків в банку ФОП і ТОВ
- здійснення платежів по рахунках ФОП і ТОВ, зняття готівки (Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль)

Головний спеціаліст відділу бухгалтерії, помічник фінансового директора
Концерн "Військторгсервіс" (Державні організації), Київ
04.2013 − 07.2013 (2 місяці)

- Оформлення документів з реалізації послуг;
- Податкові зобов'язання і податковий кредит;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
- Участь в інвентаризаціях;
- Підготовка документів до перевірок;
- Відкриття рахунків в банках;
- Часткова робота с касою;
- Оформлення різного роду документів на запити різних контролюючих організацій;
- Виконання доручень фінансового директора;
- Реєстрація ТОВ (загальна система);

Бухгалтер, Заступник головного бухгалтера
ТОВ «Завод енергетичного обладнання «ДАН» (Виробництво, монтаж, ЗЕД, оптова торгівля, послуги), Київ
12.2004 − 03.2013 (8 років 2 місяці)

- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. документів з оприбуткування товарів і послуг, виписка доручень;
- Податкові зобов'язання і податковий кредит;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
- Оформлення заявок на купівлю валюти і платіжних доручень на відправку валюти;
- Участь в інвентаризаціях;
- Оприбуткування і списання ПММ;
- Введення в експлуатацію і списання МШП, МНМА, ОЗ;
- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
- Робота з ділянкою виробництво (замовлення, норми витрат, випуск продукції);
- Підготовка документів для планових перевірок, зустрічних перевірок і виїмок;
- Оформлення різного роду довідок в Державних установах;
- Отримання готівки в банку і видача заробітної плати, виписка довідок про середню заробітну плату співробітникам;
- Підготовка документів для оформлення зарплатного проекту;
- Підготовка документів для отримання кредитів і овердрафтів;
- Виконання інших доручень головного бухгалтера і директора;
- Маю досвід реєстрації ФОП на єдиному податку (районна адміністрація, пенсійний фонд, податкова)
- Підготовка звітності ФОП;
- Зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.

Помічник бухгалтера, бухгалтер
ТОВ «Центр Водоочищення» (Оптова торгівля, ЗЕД), Київ
08.2003 − 11.2004 (1 рік 3 місяці)

- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. вхідних рахунків-фактур, прибуткових накладних, накладних на повернення, вхідних актів виконаних робіт;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк;
- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
- Виконання інших доручень головного бухгалтера

Освіта

Київський університет економіки і технологій транспорту (Київ)
Фінансово-економічний, Облік і аудит
повна вища, 09.2003 − 06.2006 (2 роки 9 місяців)
Київський технікум залізничного транспорту (Київ)
Бухгалтерський облік, Бухгалтер
середньо-спеціальна, 09.2000 − 06.2003 (2 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Hard skills: - 1С:Підприємство 7.7 Бухгалтерія+Виробництво+Кадри/1С:8.2 - Клієнт-Банк/Інтернет банкінг - Ліга-закон - M.E.Doc/Вчасно/Кабінет платника - MS Office (на рівні користувача) - Jira/Confluence - Visual Studio Code - Adobe Photoshop/Figma - Slack/Skype/Zoom/Google Meet
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Soft skills: - комунікабельність - робота в команді - відповідальність - чесність - наполегливість - швидко навчаюсь новому Хобі: програмування, риболовля, футбол Інше: - маю авто і права категорії В - проживаю у власній квартирі біля м. Осокорки - не палю, алкоголь не вживаю - зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору