Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Участь в розробці сайтів, створення нових і покращення вже готових компонентів, виправлення помилок, рестайлинг
Ведення обліку ФОП (близько 15 ФОП 3 групи з найманими працівниками і РРО):
- реєстрація і перереєстрація ФОП (Державний реєстратор, ДІЯ, податкова)
- ведення всієї кадрової документації ФОП (трудові договора, накази, особові картки і т.д.)
- нарахування заробітної плати, відпускних і розрахункових ( в Microsoft Excel)
- подання звітності (єдиний податок, об'єднана звітність з ПДФО та ЄСВ)
- контроль за строками виплати заробітної плати і дотриманням трудового законодавства
- реєстрація, перереєстрація, зняття з реєстрації РРО
- ведення обліку інтернет-магазину взуття (від розробки оптимальної схеми роботи, при відкритті, до стабільної роботи)
- заключення договорів з транспортними і фінансовими компаніями, проходження фінансового моніторингу
- внутрішні звіти організації і звіти для ТРЦ.
- контроль за правильністю заповнення книги КУРО і роботою з РРО
Обов'язки по ТОВ:
- реєстрація податкових накладних
- проведення і контроль наявності первинних документів
- купівля і відправка валюти по міжнародним контрактам
Загальні обов'язки:
- підготовка документів для перевірок контролюючими органами
- підготовка документів з реалізації товарів і послуг
- звірка з контрагентами і контроль оплати обов'язкових платежів
- оформлення довідок співробітникам за запитом
- виконання доручень фінансового директора і головного бухгалтера
- робота з електронним кабінетом платника, M.E.Doc, Вчасно
- відкриття/закриття рахунків в банку ФОП і ТОВ
- здійснення платежів по рахунках ФОП і ТОВ, зняття готівки (Приватбанк, Райффайзен Банк Аваль)
- Оформлення документів з реалізації послуг;
- Податкові зобов'язання і податковий кредит;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
- Участь в інвентаризаціях;
- Підготовка документів до перевірок;
- Відкриття рахунків в банках;
- Часткова робота с касою;
- Оформлення різного роду документів на запити різних контролюючих організацій;
- Виконання доручень фінансового директора;
- Реєстрація ТОВ (загальна система);
- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. документів з оприбуткування товарів і послуг, виписка доручень;
- Податкові зобов'язання і податковий кредит;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк, проведення банківських виписок;
- Оформлення заявок на купівлю валюти і платіжних доручень на відправку валюти;
- Участь в інвентаризаціях;
- Оприбуткування і списання ПММ;
- Введення в експлуатацію і списання МШП, МНМА, ОЗ;
- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
- Робота з ділянкою виробництво (замовлення, норми витрат, випуск продукції);
- Підготовка документів для планових перевірок, зустрічних перевірок і виїмок;
- Оформлення різного роду довідок в Державних установах;
- Отримання готівки в банку і видача заробітної плати, виписка довідок про середню заробітну плату співробітникам;
- Підготовка документів для оформлення зарплатного проекту;
- Підготовка документів для отримання кредитів і овердрафтів;
- Виконання інших доручень головного бухгалтера і директора;
- Маю досвід реєстрації ФОП на єдиному податку (районна адміністрація, пенсійний фонд, податкова)
- Підготовка звітності ФОП;
- Зареєстрований, як ФОП, 3 група, 5%.
- Оформлення документів з реалізації товарів і послуг;
- Контроль за правильністю оформлення і проведення в системі 1С 7.7. вхідних рахунків-фактур, прибуткових накладних, накладних на повернення, вхідних актів виконаних робіт;
- Звірка з покупцями і постачальниками;
- Відправка платежів в системі Клієнт-банк;
- Внутрішнє переміщення ТМЦ між матеріально-відповідальними особами і складами;
- Виконання інших доручень головного бухгалтера
Підписатись на розсилку нових резюме: "Бухгалтер, Бухгалтер ФОП в Києві"