UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Customer support manager в
  5. Customer support manager
Запропонувати вакансію
Резюме Customer support manager
Chenri Vladislav

Customer support manager

Заблоковано
 14 травня  Місто: Львів
Вік:28 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Я шукаю можливості розширити свій поточний досвід та приєднатися до української
команди, що динамічно набирає обертів або європейської (з українським корінням)
компанії, яка прагне зробити життя людей кращим.

Мене мотивують:
Інноваційний та динамічний підхід до роботи: я прагну бути частиною команди,
яка постійно розвивається та вдосконалюється

Суттєвий вплив на життя людей: я хочу працювати над продуктами, які роблять
життя людей кращим та мають позитивний вплив на суспільство

Участь в житті країни: я вірю в те, що бізнес може відігравати важливу роль у
розвитку та процвітанні України.

Я володію такими якостями:
Прагнення до навчання: я постійно шукаю нові знання та навички, щоб
розвиватися професійно

Вміння допомагати: я завжди готовий прийти на допомогу колегам та зробити свій
внесок у командну роботу

Відповідальність та ініціативність: я не боюся нових викликів та завжди готовий
взяти на себе відповідальність за результат.

Досвід
В сфері клієнтської підтримки не перший рік. 


Переважна частина роботи була — комунікація з клієнтами через месенджери,
моніторинг форумів на предмет відгуків, а при потребі, розробка графічних
зображень для розуміння з боку клієнта.



Більшість спілкування ведеться у форматі онлайн-чату. 

Проте ознайомлений також з тікет–системами, аби надавати відповіді шляхом листів.


Також, в моєму відділі мені доручили роль ментора. 

Я успішно допомагав новим співробітникам швидко адаптуватися, забезпечувати
контроль якості та досягати поставлених цілей. Мої обов'язки включали навчання та
наставництво, а також мотивацію команди для досягнення найкращих результатів.

Досвід з ПЗ
Google Docs; LiveAgent; Notion; Miro; Confluence; Intercom; NovaChats; Slack; Jira; Zendesk.

Навички
– тайм-менеджмент
– корпоративна етика
– клієнтоорієнтованість
– стрес-менеджмент
– комунікація
– генерація ідей
– наставництво
– емпатія
– повага думок інших

Останні посади
· Customer Support Service Representative at NDA
(Вересень 2023 - Травень 2024 · 8 місяців)
· Customer Support Service Representative at Parimatch Tech
(Серпень 2018 - Серпень 2019 · 1 рік, 1 місяць)
· Customer Support Specialist in Social Media's at Parimatch Tech
(Серпень 2019 - Серпень 2020 · 1 рік, 1 місяць)
· Customer Support Mentor at Parimatch Tech
(Серпень 2020 - Лютий 2023 · 2 роки, 7 місяців)
Загалом 4 роки, 7 місяців в Parimatch Tech

Освіта
Національний Університет «Львівська Політехніка» – Магістр (2015 - 2020) Геодезія

Приємно бачити
· розвинутий менеджмент
· наявність курсів для самовдосконалення
· віддалений формат роботи
· дружня та розуміюча команда
· тімблідинги, загальні міти
· система бенефітів

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору