UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Дніпрі
  4. Резюме Директор, Генеральний директор(СЕО) в
  5. Директор, Генеральний директор(СЕО)
Запропонувати вакансію
Резюме Директор, Генеральний директор(СЕО)
Сергій Сергій

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяДиректор, Генеральний директор(СЕО)

Заблоковано
80 000 грн.
 26 травня  Місто: Дніпро
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Виробництво; Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Генеральний директор
Автоцех (Логистика), Дніпро
04.2021 − По теперішній час (4 роки 2 місяці)

-Управління і стратегія комерційної, операційної та фінансової діяльності групи компаній, 8штук (мільйонники);

-Кризис управління(дізрапт) і виведення на новий якісний рівень персоналу і підприємств Компанії в короткий термін, в самий розпал кризи (початок війни і форс мажорних обставин, блекаутов, обстрілів і т.д.);

-ЗЕД. Відкриття нових логістичних напрямків по Україні, Європі, країн Близького Сходу, країн MENA (77 штук), з ефективною доставкою різного вантажу (включаючи ADR, військового призначення і товарів першої необхідності) клієнту;

-Якісний і ефективний підбір персоналу, організація команди продажів, фінансового відділу, IT підтримки, виконання плану на 107%;

-Зменшення простроченої дебіторської заборгованості на 35% (включно з тими компаніями, які не здійснювали оплату протягом 400 днів);

-Збільшення прибутку на 25%;

-Якісний фрозен тайм, крос-докінг;

-Сінергія з підрозділами компанії та дружніми компаніями збільшили прибуток в категорії «остання миля» за 2024 рік на 12%;

-Оптимізація управління, податкового навантаження (5% по галузі), ефективний курс розвитку, висока конверсія більш ніж на 28%, зниження витрат і витрат на 32%;

- Реінженірінг бізнес-процесів і їх оптимізація всіх підприємств Компанії в короткий термін;

- Збільшення продажів LFL 2022/2023 на 30 % і 2023/2024 на 21 %;

-Вибудовування ефективної системи логістики (10 R), включно з передовими методами і новинками в галузі;

- CVP-аналіз, ABC і XYZ-аналізи, SWOT-аналіз;

Складання, прорахунок і реалізація бізнес-проєктів (впровадження CМR, брокерсько-митний напрямок, страховий, мультимодальні перевезення (море, авіа, авто), відкриття відділів, філій, Школи логістів і продажів, TIR-комплексу, відкриття напряму перевезення по Північній Америці);

-Навчання, менторство співробітників Компанії, а так само відкриття «Школи Логістів» для інших юридичних і фізичних осіб країни і Європи;

-Понад 300 позитивних відгуків у Lardi (при понад 1000 наявних у Компанії);

-Лекції та Консультування в провідних вищих навчальних закладах м. Дніпро;

-Ефективне ведення переговорів і укладення контрактів в короткий термін на довгостроковій основі (більше 100шт) з провідними національними компаніями: Метінвестом, Лемтрансом, Інтерпайпом, Рошеном, АТБ, Сільпо,Омега, Фокстрот,Сузір’я,Royal Canin,Delta Medical і зарубіжними компаніями: Maersk, Ford Otosan, Turkish Cargo,Zammler, MSC, Cosco Group,Evergreen Marine Corporation.

Реалізовано проектів:

-Сінергія з компанію «Flashchardge» 2024 рік:

Ефективне управління сіткою зарядних станцій «FLASH» для електромобілів по Україні(108 шт). Білінг. Нові локації, станції.Тарифи. Реінженірінг бізнес процесів. Ефективний підбір персоналу на важливі позиції. Операційне керування. Збільшення прибутку на 15%. Зменьшення затрат на 10%.

-Сінергія з компанію «Корса» ТМ «Pakline group» 2024 рік:

Ефективне управління напрямку «Остання миля». 12 нових клієнтів по Україні. Реінженірінг бізнес процесів. Операційне управління персоналом(процеси взаємодій відділів). Збільшення прибутку на 15%.

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

ПГАСА
СТ
повна вища, 05.1989 − 07.1994 (5 років 2 місяці)

Знання мов:

Англійська - Середній, Французька - Середній, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office (Excel, Visio) 1С8.3 Битрикс 24 ESPO CRM Маркет+ Trello,FMS Lardi, Della Apex, Asana
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання мов: російська, українська, англійська (базовий рівень), французька. Навички роботи з комп'ютером: Windows, Internet Explorer, 1С 8, Power Point, Excel, MS Office, Internet - досвідчений користувач. Моя кваліфікація: Досвід ведення переговорів, адміністративно - управлінської роботи, побудова системи продажів, підбір кадрів, реформування і розвитку великих систем в кризових ситуаціях. Наявність лідерських та управлінських навичок, що підтверджено успішним розвитком кар'єри менеджера та управлінця. Професіонал з великим практичним досвідом успішних продажів і взаємовідносин з клієнтами. Менеджмент/Управління, Виробництво, продажі прямі та опт, ЗЕД, фінанси, маркетинг, реклама і PR, транспортна і складська логістика, комерційні проекти. Високий інтелектуальний рівень, вміння планувати та аналізувати Організаторські здібності, вміння ставити цілі та контролювати їх виконання Досвід управління основними бізнес-процесами на підприємстві: корпоративне управління, стратегічний менеджмент, продажі, маркетинг, фінанси, логістика, персонал, постачання, виробництво, інформаційна підтримка та безпека Здатність вести самостійні проєкти, незалежність у роботі Вміння приймати рішення, відповідальність за результат -Сертифікований фахівець із впровадження стандарту ISO 9001:2008 на підприємстві -Знання в галузі міжнародного права -Досвід в організації роботи для отримання грантів і фінансування -Знання в галузі роботи з координації front офісу -Досвід роботи в режимі багатозадачності (просування нової продуктової лінійки) Знання американських, європейських і російських стандартів обслуговування і методів ведення бізнесу Досвід організації роботи підприємства з нуля Знання трудового та адміністративного законодавства Професійне володіння комп'ютером Особисті якості: Ділові риси, особистісні характеристики: відповідальність, старанність, порядність, комунікабельність, організаторські здібності, оптимізм, доброзичливість, наполегливість, цілеспрямованість, працездатність Можу застосовувати знання і досвід відповідно до досвіду і виконуваних в даний час посадових обов'язків. Великий досвід продажів, маю велику базу даних клієнтів і контактів, супроводу угод, підготовки документів тощо. Є водійські права категорія А, В і С. Закордонний паспорт. Хобі - спорт, подорожі, активний відпочинок, полювання, риболовля, туризм, історія. Комерційний директор М'ясокомбінат "МАГРОК" ПП "М'ЯСО" (6 магазинів) 2006-2008 р.р.Дистрибуція. -Керуючий мережею супермаркетів (4 об'єкти 8100 кв.м). Продукти харчування, алкогольна і тютюнова продукція.Х5Рітейл Груп ("Перехрестя") м.Київ 2008-2010 р.р. -Директор підприємства. Мережа магазинів з продажу ВЗУТТЯ(6ть магазинів).(досвід більше 10 років). З 1999 по 2012 р.р. -Директор (торговий центр 2100 кв. м) ТОВ «Клуб мандрівників» Холдингу «Кардинал» (продаж зброю, боєприпасів, всілякі товари для полювання, риболовлі, туризму та активного відпочинку. З 2012-2013 р.р. -Директор торгово-фірмовою мережею. мережа магазинів (31 магазин) Дистрибуція. продаж опт. одягу, взуття, спортивного одягу, сумок і т.д. З 2013-2014р.р. Операційний директор мережі супермаркетів «PG» (мережа супермаркетів в м. Тбілісі, Грузія) Дистрибуція.Рітейл продуктовий. 2014 р- 2015р.р. Комерційний директор / Директор з розвитку, Торгово-Промислова Група компаній.Дістрібуція. Рітейл. -Університет Ліон-3 імені Жана Мулена м.Ліон, Франція. Спеціальність: Керівник вищої ланки. -Вища технічна. Спеціальність інженер будівельник-технолог. Дніпропетровський інженерно-будівельний інститут. Курси, тренінги, сертифікати: -Практичні прийоми збільшення обсягу продажів (м.Київ, Україна) Рік закінчення 2006 -Успішно пройшов і закінчив два тренінги в м.Києві та отримав Сертифікати «Практичні прийоми збільшення обсягу продажів» 2024 і 2025 роки.Консалтинговою компанією «Benefit Programmes». Директор Юлія Заблудовська. -бізнес-тренінг від Олега Ішина "Що потрібно, щоб досягти мети? Як поводитися в умовах змін". М.Дніпро 2022 рік. -бізнес-тренінг від Олега Ішина та Олега Постаногова «Старт до Успіху та Енергії». г. Дніпро2023 рік. -бізнес-тренінг від Сегрея Коби "ЩО РОБИТЬ НАС БАГАТИМ ЛЮДИНОЮ? МРІЇ, ЦІЛІ, ЛЮБОВ." м. Дніпропетровськ 2023 рік.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: - великий досвід операційного управління компаніями, проектами; - десяток успішних кейсів, проєктів, як стартапів, так і виходу з кризи компаній в Україні та за кордоном (Грузія, Словаччина); - кадровий менеджмент/підбір/оптимізація та формування команди,

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору