Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві , Резюме в Одесі , Резюме в Харкові
    4. Резюме Директор по развитию, руководитель проектов в Києві
    5. Директор по развитию, руководитель проектов
    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Знайти схожі резюме

    Директор по развитию, руководитель проектов

    Заблоковано
    40 000 грн.
     28 вересня 2018   Місто: Київ
      Готовий до відряджень: Одеса, Харків
    Вік: 39 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: Виробництво; Керівництво; Будівництво, архітектура
     Перебуваю в шлюбі   Є діти    Готовий до відряджень

    Досвід роботи

    Директор
    ТОВ Кварцо (Cuarzo)
    09.2018 − 09.2018
    Місія: Start up компаній Результат: Cтворення структурованої моделі компанії, пошук і наповнення компанії ресурсами, відкриття ювелірних бутиків, торгова марка з "0", інтернет-магазин, відкриття майстерні, менеджерські продажі, сервіси і робота з клієнтськими базами, брендинг
    Директор
    Рекламное агентство Lokos
    02.2018 − 09.2018 (7 місяців)
    Місія: Start up компаній Результат: Cтворення рекламного агентства повного циклу (з використанням аутсорсингових схем і власною мережею зовнішньої реклами), пошук і наповнення компанії ресурсами, інтернет сайт - магазин, регіональний інформаційний інтернет портал, інтернет просування, виведення компанії на планові позиції просування, напрацювання стабільної клієнтської бази.
    Директор
    Студия dWEBelki
    02.2012 − 09.2018 (6 років 7 місяців)
    Місія: Start up компаній Результат: Cтворення студії дизайну, пошук і наповнення компанії ресурсами, інтернет сайт, брендинг
    Директор
    ICD Partners
    02.2009 − (2009 років 2 місяці)
    Місія: Start up компанії Результат: Постановка трьох напрямків діяльності - криза-менеджмент, електронна комерція, аудит проектів нерухомості; постановка процессного управління з проектною методикою; вихід на точку беззбитковості; брендинг компанії; запуск інтернет магазинів з "0" як бізнесу, аудит і структуризація більше 40 будівельних проектів, аудит і реструктуризація проектів у сфері поліграфічного виробництва, реанімація виробництва альтернативних видів палива.
    Диретор
    Newcity development
    03.2008 − 01.2009 (11 місяців)
    Місія: Start up пулу міжнародних проектів власника компанії. Впровадження проектного управління. Набір, навчання та структурізація штату компанії. Результат: Постановка процессного управління з проектною методикою; брендинг компанії; впровадження всіх регламентуючих процесів компанії; аналіз і оцінка портфеля проектів; розробка 20 концепцій і бізнес-планів; організація міжнародного проекту. Причина звільнення : "Консервація" проектів власником.
    Виконавчий директор
    Українська девелоперська компанія
    02.2007 − 03.2009 (2 роки 1 місяць)
    Місія: start - up компанії Результат: організація структури компанії та команди; впровадження корпоративних стандартів; вихід на самоокуповування, аналітика більше 100 проектів, проведення 4-х землевідведень, здача в експлуатацію торгово-виробнича будівля (1200м2); знос будівлі і затверджений проекту бізнес -центр (18000м2). Вирішення поточних питань з нерухомості власників бізнесу. Причина звільнення : Пропозиція роботи в масштабнішому і публічншому проекті
    Начальник ФАВ / Керівник бюджетного комітету Холдингу
    Холдінг "ІБК Столиця"
    11.2005 − 02.2007 (1 рік 3 місяці)
    Місія: Постановка процесу бюджетування, створення финансово-аналитичного відділу, робота в команді по реструктуризації холдингу і його основних бізнес-процесів Результат: Впроваджен процес бюджетування, створен финансово-аналитичного відділ, побудована система проектного управління, участь в реалізації проектів на різних стадіях готовності : житлова нерухомість – більш 60 тыс.м2, офісна і торгівельна нерухомість - 20 тыс.м2 Причина звільнення : Звільнення ініціатора запущених процесів і пропозиція подальшої спільної роботи
    Начальник ПЕВ (планово-економічного відділу)
    ВАТ "ЗЖБК №1"
    12.2003 − 11.2005 (1 рік 11 місяців)
    Місія: Організація роботи планово-економічного відділу (ПЕО), постановка управлінського обліку, розрахунок собівартості і калькуляцій, аналіз господарсько-економічної діяльності, розробка і захист бізнес-планів, впровадження ERP системи Результат: Реанімація ПЕО, наладка системи розрахунку собівартості та перерахунок калькуляцій усього асортименту продукції (болем 100 найменувань), опис основних бізнес-процесів; впровадження ERP системи, командна участь в модернізації виробництва - збільшення продуктивності на 60%. Причина звільнення : Відсутність можливості подальшого зростання

    Освіта

    ЧДІЕіУ
    Фінанси
    повна вища, 09.1998 − 06.2003 (4 роки 9 місяців)

    Знання мов:

    Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Початковий

    Додаткова інформація

    Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 

    Професійний досвід:

    В сфері управління, розвитку підприємств:

    • Управління структурою з декількох юридичних осіб (податкова і управлінська оптимізація).
    • Організація внутрішніх та зовнішніх комунікаційних каналів, автоматизація комунікацій.
    • Розробка та впровадження процесів управління проектами, бюджетування та управлінського обліку.
    • Розробка та впровадження інструментів електронної комерції.
    • Розробка та впровадження електронних систем управління підприємством.
    • Розробка та впровадження корпоративних стандартів.

    В сфері будівництва та девелопменту:

    • Керівництво, координація та участь в будівельних (девелоперських) проектах на різних стадіях життя проектів:

    - Жила нерухомість (ббільш ніж 60 000 м2)

    - Комерційна нерухомість (6 проектів)

    - Землевідведення та спекулятивні угоди (6 землевідведень)

    - Розробка концепцій (більш ніж 20)

    - Міжнародний проект

    • Структурування угод та ведення переговорів з боку Замовників та Девелоперів.
    • Аудит проектів.
    • Взаємодія та вирішення питань з органами влади.

    В сфері виробництва:

    • Розробка та впровадження технологічних карт виробництва.
    • Налагодження процесів: постачання, виробництва та логістики.
    • Оптимізація виробничих процесів.
    • Налагоджування процедур виробничого аутсорсингу та субпідряду.

    В сфере продаж та просування:

    • Досвіт побудови продаж B2B та B2C.
    • Впровадження CRM.
    • Розробка сервісів та додаткових послуг.
    • Брендинг, розробка та проведення рекламних компаній.
    • Розробка сайтів, процедур комунікацій, прасування та SMM.
    • Розробка та впровадження мотиваційних пакетів для персоналу.
    • Налагоджування роботи з клієнтськими базами та впровадження дисконтних програм.
    Навички:

    ПК – впевнений користувач (MS Office, Битрикс24, MS Project , MS Visio, Fin Expert, 1C, Project Expert, CorelDraw, Photoshop, Sketch Up…..)

    Стандартами IDEF (методологія моделювання бізнес-процесів)

    Методики бізнес-планування – TACIS, UNIDO

    Методики управління проектами

    Водійське посвідчення кат. «B»

    Дане резюме вже не актуально.

    Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору