UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Василькові
  4. Резюме Директор-адміністратор в сфері продажу та послуг, адміністрування нерухомості в Києві
  5. Директор-адміністратор в сфері продажу та послуг, адміністрування нерухомості
Запропонувати вакансію
Резюме Директор-адміністратор в сфері продажу та послуг, адміністрування нерухомості
Семиренко Аліна

Директор-адміністратор в сфері продажу та послуг, адміністрування нерухомості

Заблоковано
30 000 грн.
 28 червня  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Васильків
Вік:49 років
Режим роботи:повний робочий день, часткова зайнятість
Рубрики: HR, управління персоналом; Керівництво
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

СЕМИРЕНКО АЛІНА ЄВГЕНІВНА

Посада: директор/адміністратор в сфері продажу та послуг, керуючий справами, адміністрування нерухомості.

Відомості про себе: Проживання: м.Васильків, Київська обл.



Освіта: Вища економічна

1991-1996р. Херсонський індустріальний інститут, економічний факультет, спеціальність - бухгалтерський облік та аналіз господарській діяльності

Юридична:1998 – 2001р.р. Херсонський Економіко-Правовий Інститут, факультет права, кваліфікація – юрист.

Тренінги:

- "Майстерність продавати, "Ефективна робота на виставках", "Ефективна реклама", «Ефективні комерційні переговори”, “Time-менеджмент” та ін. (тренінгові агентства "Baltic Training Group", “Бізнес-Майстер”, Інститут прикладної психології)

Курси:

- Курси англійської мови, "1С - Бухгалтерія", CRM.

- курси підвищення кваліфікації в Державній пробірній службі «Торгівля дорогоцінними металами, законодавчі акти та пробірний контроль»

- Курси дієтології та нутріціології при Познанському Університеті “ДієтологForYou”

За всіма тренінгами та курсами є дипломи про закінчення.

Професійний досвід:

2020 – 2024р.р. Адміністрування об’єктів нерухомості:

  • - Здача в оренду об’єктів (житлова та комерційна нерухомість)
  • - Укладання Договорів, заселення/виселення, контроль стану приміщень та оплат
  • - Підтримка об’єктів нерухомості у належному станні.

Власна бізнес-структура в мережевому бізнесі (екотовари: догляд, косметика, вітаміни)

  • - Консультації для дітей та дорослих по схудненню, оздоровленню організма та правильному харчуванню. Супровід до результату.

Паралельно управління проектами з продажу товарів та послуг.

2013 – 2019р.р. Бутік FRETTE (текстиль для дому преміум-класу), ТЦ Мандарин-Плаза, м.Київ, вул.Басейна.

Посада: Директор бутіку

Обов’язки: - розміщення замовлень на виставці в Мілані, формування асортименту

- забезпечення необхідних обсягів продажу

- створювала рекламні акції, підтримувала сайт та соцмережі

- облік продажів та складання звітності.

2006 – 2013p.р. ТОВ «Ексклюзив-Груп», м.Київ (мережа салонів та бутіків класу люкс з продажу меблів та подарунків).

Посада: директор бутіків французьких марок Christofle та Baccarat (столове срібло, порцеляна, ювелірні вироби), ТЦ Мандарин-Плаза, вул.Басейна

Обов'язки: - організація роботи з моменту відкриття бутиків

- підбір та навчання персоналу

- ціноутворення, мерчендайзинг

- аналіз статей витрат та їх оптимізація

- розробила дисконтну систему для клієнтів та систему мотивації для персоналу.

2003-2006р. ТОВ «Флеш», м.Київ (мережа салонів з продажу житлових меблів).

Посада: директор Меблевого центру "Флеш", вул.Мельникова (площа 2 000 кв.м, у підпорядкуванні 50 чол.)

Обов'язки: - загальна координація роботи всіх підрозділів: склад, відділ продажів, доставки, сервісний центр

- формування асортименту житлових меблів, представлених у салоні

- складання звітності та облік

- взаємодія з контролюючими структурами.

2000р. - 2003р. Компанія "Домус-Стиль" м.Київ (реалізація житлових меблів)

Посада: заступник директора

Обов'язки: - Співпраця з рекламними агентствами та ЗМІ, організація участі фірми на профільних виставках та презентаціях

  • Пошук постачальників продукції за кордоном, досвід виведення нового товару на ринок України.

1999 – 2000р.р. Міжнародний бізнес-центр, м.Київ, вул.Хрещатик, 44

Посада: юрист-консультант

Обов'язки: Консультації з питань оподаткування та реєстрації підприємств, організація профільних тренінгів та семінарів для бухгалтерів та юристів.

1995 – 1999р. Податкова адміністрація у Херсонській області, м.Херсон

Посада: головний податковий ревізор-інспектор

Обов'язки: Проведення податкових розслідувань та документальних перевірок.

Додаткова інформація:

  • Дата народження: 27.01.1975
  • ПК – впевнений користувач, офісні програми, 1С, CRM.
  • Водійські права, наявність автомобілю Mazda.
  • Відвідування найбільших світових виставок з меблів, текстилю та декору Heimtextil (Франкфурт-на-Майні), MÖBELMESSE (Кельн), Maison&Objet ( Париж) та виставок в Мілані.

Мови: українська, російська – вільно, англійська – середній рівень.

Особисті якості: 


Особисто організована та здатна організувати своїх підлеглих, аналітичний склад розуму та увага до деталей, наполеглива у досягненні поставлених задач. Дипломатичність у відносинах з колегами та партнерами.

Мені 49 років, маю двох дітей. Свій вік не приховую, енергійна, спортивна, дотримуюсь здорового способу життя, тому і виглядаю молодше.

Маю бажання та сильну мотивацію працювати, заробляти та отримувати задоволення від роботи. Завжди вкладаюсь на повну у все, що роблю, швидко навчаюсь, готова освоювати нові напрямки.

Якщо ви шукаєте в компанію відповідальну жінку віком 35+ та досвідом роботи, пропоную розглянути мою кандидатуру.


Мої побажання: офіційне працевлаштування, без постійних відряджень, зарплата від 30 000 грн.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору