Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Економист в бек-офисе банка в Києві
    5. Економист в бек-офисе банка
    Запропонувати вакансію
    Матвеева Наталия

    Економист в бек-офисе банка

    Заблоковано
    20 000 грн.
     26 листопада 2020  Місто: Київ
    Вік:50 років
    Режим роботи:повний робочий день
    Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Відомості про себе

    Дата народження: 3 травня 1972 р.


    Ціль

    Пошук цікавої роботи, що дозволяє розкрити свій потенціал та ділові якості.


    Освіта

    1991-1993 Київський геологорозвідувальний технікум

    Спеціальність: Економіка та планування

    2005-2008 рр Міжрегіональна Академія Управління персоналом

    Спеціальність: Облік та аудит


    Досвід роботи


    З лютого 2018 по теперешній час:

    Головний економіст відділу супроводження транзакцій Управління обробки платежів та супроводження транзакцій Департаменту операційного сервісу:

    Встановлення / зняття арештів на/з коштів на рахунках клієнтів Банку;
    Примусове списання коштів з рахунків клієнтів банку згідно документів на примусове списання (платіжні вимоги, інкасові доручення (розпорядження)).


    З жовтня 2012 р. – по грудень 2017 р:

    АТ «Райффайзен банк Аваль» ЦО, Управління підтримки карткового та роздрібного бізнесу, Відділ супроводження карткових та роздрібних операцій, головний економіст:

    Бухгалтерський облік та супроводження карткових операцій, моніторинг та здійснення бух.проводок, списання/зарахування коштів на СКР, звітність транзитних та котлових рахунків, щоденний контроль покриття по ПК, створення нових ACS та CCS в ТС Трансмастер та внесення змін до існуючих ACS та CCS.


    Листопад 2010 — по 2012: Київська регіональна дирекція АТ «Райффайзен банк Аваль», Дарницьке відділення №2, заступник начальника відділення –

    організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи відділення;
    •загальне управління та контроль за роботою працівників;
    •залучення клієнтів та виконання планових показників відділення;
    •консультування та забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
    •продаж та обслуговування депозитів, поточних, карткових рахунків та інш. супутніх продуктів приватним клієнтам;
    •продаж та обслуговування беззаставних кредитів та кредитів під заставу приватним клієнтам, продаж та супроводження карткових кредитів;
    •продаж та обслуговування депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх) рахунків суб'єктів підприємницької діяльності;
    •продаж та обслуговування кредитів мікро та малого бізнесу;
    •робота з зарплатними проектами;
    •пошук та залучення клієнтів по продукту «Еквайринг», збір пакету документів та підписання договорів;
    •опрацювання запитів клієнтів;
    •керування клієнтськими потоками;
    •проведення Коучингу у відділенні.


    Червень 2009 – листопад 2010 . Київська регіональна дирекція АТ «Райффайзен банк Аваль», Дарницьке відділення №2, провідний економіст – супроводження заставних/беззаставних та карткових кредитів, обслуговування фіз.осіб


    квітень 2007 – червень 2009 рр. Київська регіональна дирекція АТ «Райффайзен банк Аваль», Шевченківське відділення №2, провідний економіст -обслуговування юридичних осіб.


    Березень 2005 – квітень 2007 рр. Київська регіональна дирекція Шевченківське відділення №2. старший касир.


    Вересень 2003 – березень 2005 рр. Київська регіональна дирекція (ф) АППБ «Аваль» Шевченківське відділення №2 касир.


    Вміння та навички

    високий рівень знання банківських процесів та банківського ПЗ, розуміння та дотримання принципів/стандартів якості обслуговування клієнтів, відповідальність, вміння приймати рішення, швидке сприйняття нової інформації, готовність та бажання подальшого розвитку;
    • розвинені комунікаційні навички, навички ведення переговорів з клієнтами, розвинені навички підготовки та проведення презентацій;
    • вільний рівень володіння державною діловою мовою.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору