Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Робота з орендарями: підготовка, розробка та оформлення договорів оренди нежитлових приміщень з наступними змінами та доповненнями; розрахунок вартості приміщень, виписка рахунків та актів щодо орендарів, контроль оплати. Робота з ГІПами: складання щомісячних звітів щодо виконання та надходження коштів з проектних робіт з урахуванням залишків за всіма договорами по кожному ГІПу; контроль, перевірка, розрахунок та списання необхідного обсягу, облік залишків щодо розподілу кошторисної вартості за підписаними договорами; нарахування зарплати та приробітку по ГІПам.
Підготовка аналітичної інформації, опрацювання бюджетних показників, формування консолідованого бюджету. Збір документів, формування заявок на фінансування видатків "1С". Формування та проведення платіжних позицій фінансування. Контролює відповідність фінансування видатків до бюджету та нормативів. Розрахунок нормативу, проведення постійного моніторингу, аналізу фінансового становища підрозділів. Узагальнення аналітичної управлінської інформації роботи підрозділів. Підготовка аналітичних звітів щодо ефективності роботи підрозділів. Аналіз фактичного виконання підрозділами встановлених планових показників.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Економіст в Сумах"