UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Економіст, спеціаліст в Києві
  5. Економіст, спеціаліст
Запропонувати вакансію
Шаповал Тетяна

Економіст, спеціаліст

Заблоковано
15 000 грн.
 15 грудня 2020  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Контактна інформація:

Місце проживання: м Київ

Дорослий син, 2002 р народження.

Освіта

Межрегіональна Академія Управління Персоналом (м.Київ)

Вища, рік закінчення жовтень 2002 року.

Магістр – спеціалізація «Банківський менеджмент»

Бакалавр – спеціалізація «Фінансовий менеджмент»

Досвід роботи

Державне агентство резерву України, м. Київ (держструктура)

З листопада 2009 по листопад 2020 г. (10 років)

Головний спеціаліст зерна і продовольчих товарів управління держрезерву, головний спеціаліст відділу по роботі підприємствами - зберігачами не промислової групи Управління мобілізаційного резерву

- ведення обліку зерна і зерно продуктів в базі даних програм;

- підготовка матеріалів, щодо реалізації матеріальних цінностей;

- підготовка матеріалів щодо закладання матеріальних цінностей в мобілізаційний резерв;

- укладання договорів купівлі-продажу матеріальних цінностей та видача нарядів на відпуск матеріальних цінностей;

- листування з підприємствами, міністерствами і відомствами;

- контроль за своєчасним поверненням запозичених матеріальних цінностей мобілізаційного резерву;

- підготовка інформаційних матеріалів для веб-сайту;

- листування з редакціями ЗМІ.

АКБ «Укрсоцбанк» (головний офіс), ВАТ КБ "Надра" Київське регіональне управління , ТОВ "Банк Ренесанс Капітал"

Березень 2005 - листопад 2007рік

Головний економіст підрозділу розвитку мережі, фахівець розвитку регіональної мережі продажів підтримки бізнесу

- покупка / оренда / суборенда приміщень для розміщення відділень банку;

-пошук приміщень під відділення банку;

- проведення переговорів відносно купівлі та оренди приміщень, укладання договорів купівлі/оренди/суборенди, робота з нотаріусами, юристами і реєстрація договорів купівлі-продажу в БТІ;

- розрахунок прибутковості відділення і терміну його окупності;

- аналіз корпоративного середовища (потенційних клієнтів);

- оформлення фінансових планів по торгових точках;

- підготовка пакету документів для здачі торгової точки в НБУ та реєстрація в НБУ;

- підготовка наказів про початок роботи відділень та регламент їх роботи, відкриття відділень, узгодження логістики з головним офісом банку;

- ведення (актуалізація) інформації по працюючих майданчиках продаж та відділеннях;

- укладання (переукладання) договорів на надання комунальних послуг;

- контроль за дотриманням корпоративного стилю нових відділень банку при проведенні ремонтних робіт, ребрединг діючих відділень,

Додаткова інформація

Знання мов: вільно українська, російська, англійська базовий.

Курси англійської мови "Runov School" - 2014.

Посвідчення водія категорії « В», наявність власного автомобіля

Досвідчений користувач ПК, хороше знання оргтехніки

Впевнений користувач ПК: Word, Excel, Outlook - на високому рівні;

Знання програми 1С8 «Бухгалтерія»

Особисті якості: робота на результат, відданість справі, старанна, акуратна, відповідальна, дисциплінована, здатність працювати в команді.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору