UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Спеціаліст, економіст в Києві
  5. Спеціаліст, економіст
Запропонувати вакансію
Юрченко Людмила

Спеціаліст, економіст

Заблоковано
 21 жовтня  Місто: Київ
Вік:43 роки
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: HR, управління персоналом; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Контактний номер телефону: +38 067 978 33 22

E-mail: klp_4@ukr.net

Юрченко Людмила

Місце проживання: м. Київ, вул. Братиславська

Дата народження: 04 серпня 1981 року

Місце народження: м. Прилуки, Чернігівська обл.

Національність: Українка

Сімейний стан: Одружена, маю сина

Мета: особистий та корпоративний розвиток

Досвід роботи:

Листопад 2018 по теперішній час – фахівець управління закупівель департаменту розвитку та забезпечення АТ «ОТП Банк».

Напрямок діяльності:

  • Забезпечення укладання договорів на постачання товарів та послуг в необхідному обсязі та за найкращими цінами та координація подальшої роботи з постачальниками;
  • Аналіз ринку офісного та професійного банківського обладнання України;
  • Контроль відповідності цін в договорах, додаткових угодах, специфікаціях, а також замовленнях та рахунках;
  • Контроль строків проведення оплат постачальникам;
  • Контроль своєчасного закриття дебіторської заборгованості;
  • Взаємодія з іншими підрозділами банку по підготовці документів для оплати;
  • Здійснення необхідних поводок та забезпечення належної якості заведення даних до системи SAP;
  • Підготовка документів для проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей банку.
  • Травень 2011р. по грудень 2013 - спеціаліст відділу капітального будівництва і ліцензування управління розвитку і підтримки інфраструктури департаменту продажів ПАТ «Платинум Банк».

    Напрямок діяльності:

  • організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку;
  • підготовка та оформлення пакету документів для прийняття рішення про створення відділень Банку;
  • складання графіків відкриття відокремлених підрозділів;
  • контроль діяльності всіх підрозділів Банку, що задіяні в процесі відкриття відділень;
  • підготовкою необхідного пакету документів для державної реєстрації відділень та внесенням інформації про них в Державний реєстр банків;
  • контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень та договорів оренди;
  • підготовка звітності в Національний банк України;
  • Серпень 2009р. по травень 2011р. - головний спеціаліст управління координації та розвитку продаж департаменту роздрібного бізнесу АТ „АБ “Бізнес Стандарт” (публічне).

    Напрямок діяльності:

  • збір щотижневої звітності начальників відділень по виконанню планів продажів, із списком проблем і пропозицій для збільшення продажів. Вивчення, реагування, формування керівництву, вирішення проблем відділень із залученням підрозділів банку;
  • підтримка продажів регіональної мережі: - виявлень потреб по рекламі, брендовій продукції для відділень; підтримка при плануванні робочого часу відділень і розподілу обов'язків між співробітниками кожного відділення, проведенні маркетингових акцій;
  • збір і вивчення характеристик від Керівників на співробітників мережі;
  • аналіз потреб в розвитку персоналу (взаємодія з відділом по навчанню персоналу);
  • приймати участь у проведенні найму, навчання та тестування працівників;
  • консультаційна і методологічна допомога відділенням: по роботі із запереченнями клієнтів; по роботі із запереченнями при залученні брокерів; по роботі із запереченнями при веденні переговорів з партнерами, магазинами;
  • організація і контроль перевірки якості роботи відділення по техніці «таємний покупець»;
  • підготовка документів на розгляд засідання комітету з управління активами та пасивами, тарифного комітету.
  • Червень 2008р. – серпень 2009р. - Начальник відділу координації розвитку мережі відділень ТОВ „ЦЕНТР ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ”

    Напрямок діяльності:

  • організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку;
  • контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень, що відповідає корпоративним стандартам між агентством нерухомості і Банком;
  • координація робіт регіональних представників по пошуку та підбору приміщень;
  • Жовтень 2006р. - травень 2008р. - Провідний експерт сектору розвитку мережі відділень відділу розвитку регіональної мережі Управління мережі продаж ЗАТ „ОТП Банк”

    Напрямок діяльності:

  • розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів);
  • складання, погодження та контроль за виконанням графіків відкриття відділень;
  • підготовка звітності роботи відділу та іншої документації, відповідних аналітичних та методологічних матеріалів;
  • підготовка рішень Правління, довіреностей та інших нормативних документів, що регламентують діяльність філій, відділень, представництв;
  • Вересень 2003р. - вересень 2006р. - провідний економіст Управління забезпечення діяльності площадок продажу Департаменту роздрібної мережі ВАТ КБ „Надра”.

    Напрямок діяльності:

  • розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів);
  • документальне супроводження процесів відкриття, реорганізації, закриття площадок продажу Банку.
  • Освіта:

    Університет: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

    Період навчання: з 01.09.1998 по 30.06.2003 р.

    Спеціальність: Фінанси та кредит

    Спеціалізація: Фінансовий менеджмент

    Ступінь: Магістр з фінансового менеджменту, викладач економіки

    Знання мов:

    Українська рідна

    Російська свободно

    Англійська іntermediate

    Навички роботи

    на ПК: Windows XP/Vista/7/10, MS Office, Lotus Notes, SAP, MEDok, АРМ Б2 і т.п.

    Особисті якості:

  • комунікабельність, працездатність, здатність швидко обмірковувати виробничі задачі, концентруватися на їх виконанні;
  • бажання вдосконалювати знання і практичні навички в роботі;
  • не маю шкідливих звичок, відповідальність, не конфліктність, бажання і вміння працювати з повною віддачею, не зупиняючись на досягнутому, зібраність.
  • !!! Рекомендації надаються за вимогою

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *


    Часто шукають

    ↑ Вгору