Контактний номер телефону: +38 067 978 33 22
E-mail: klp_4@ukr.net
Юрченко Людмила
Місце проживання: м. Київ, вул. Братиславська
Дата народження: 04 серпня 1981 року
Місце народження: м. Прилуки, Чернігівська обл.
Національність: Українка
Сімейний стан: Одружена, маю сина
Мета: особистий та корпоративний розвиток
Досвід роботи:
Листопад 2018 по теперішній час – фахівець управління закупівель департаменту розвитку та забезпечення АТ «ОТП Банк».
Напрямок діяльності:
Забезпечення укладання договорів на постачання товарів та послуг в необхідному обсязі та за найкращими цінами та координація подальшої роботи з постачальниками; Аналіз ринку офісного та професійного банківського обладнання України; Контроль відповідності цін в договорах, додаткових угодах, специфікаціях, а також замовленнях та рахунках; Контроль строків проведення оплат постачальникам; Контроль своєчасного закриття дебіторської заборгованості; Взаємодія з іншими підрозділами банку по підготовці документів для оплати; Здійснення необхідних поводок та забезпечення належної якості заведення даних до системи SAP; Підготовка документів для проведення щорічної інвентаризації матеріальних цінностей банку.Травень 2011р. по грудень 2013 - спеціаліст відділу капітального будівництва і ліцензування управління розвитку і підтримки інфраструктури департаменту продажів ПАТ «Платинум Банк».
Напрямок діяльності:
організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку; підготовка та оформлення пакету документів для прийняття рішення про створення відділень Банку; складання графіків відкриття відокремлених підрозділів; контроль діяльності всіх підрозділів Банку, що задіяні в процесі відкриття відділень; підготовкою необхідного пакету документів для державної реєстрації відділень та внесенням інформації про них в Державний реєстр банків; контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень та договорів оренди; підготовка звітності в Національний банк України;Серпень 2009р. по травень 2011р. - головний спеціаліст управління координації та розвитку продаж департаменту роздрібного бізнесу АТ „АБ “Бізнес Стандарт” (публічне).
Напрямок діяльності:
збір щотижневої звітності начальників відділень по виконанню планів продажів, із списком проблем і пропозицій для збільшення продажів. Вивчення, реагування, формування керівництву, вирішення проблем відділень із залученням підрозділів банку; підтримка продажів регіональної мережі: - виявлень потреб по рекламі, брендовій продукції для відділень; підтримка при плануванні робочого часу відділень і розподілу обов'язків між співробітниками кожного відділення, проведенні маркетингових акцій; збір і вивчення характеристик від Керівників на співробітників мережі; аналіз потреб в розвитку персоналу (взаємодія з відділом по навчанню персоналу); приймати участь у проведенні найму, навчання та тестування працівників; консультаційна і методологічна допомога відділенням: по роботі із запереченнями клієнтів; по роботі із запереченнями при залученні брокерів; по роботі із запереченнями при веденні переговорів з партнерами, магазинами; організація і контроль перевірки якості роботи відділення по техніці «таємний покупець»; підготовка документів на розгляд засідання комітету з управління активами та пасивами, тарифного комітету.Червень 2008р. – серпень 2009р. - Начальник відділу координації розвитку мережі відділень ТОВ „ЦЕНТР ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ”
Напрямок діяльності:
організація і управління процесом відкриття нових відділень згідно плану розвитку; контроль підготовки для підпису угод на пошук приміщень, що відповідає корпоративним стандартам між агентством нерухомості і Банком; координація робіт регіональних представників по пошуку та підбору приміщень;Жовтень 2006р. - травень 2008р. - Провідний експерт сектору розвитку мережі відділень відділу розвитку регіональної мережі Управління мережі продаж ЗАТ „ОТП Банк”
Напрямок діяльності:
розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів); складання, погодження та контроль за виконанням графіків відкриття відділень; підготовка звітності роботи відділу та іншої документації, відповідних аналітичних та методологічних матеріалів; підготовка рішень Правління, довіреностей та інших нормативних документів, що регламентують діяльність філій, відділень, представництв;Вересень 2003р. - вересень 2006р. - провідний економіст Управління забезпечення діяльності площадок продажу Департаменту роздрібної мережі ВАТ КБ „Надра”.
Напрямок діяльності:
розвиток регіональної мережі банка (обґрунтування відкриття філії та відділень, вибір можливих варіантів); документальне супроводження процесів відкриття, реорганізації, закриття площадок продажу Банку.Освіта:
Університет: Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Період навчання: з 01.09.1998 по 30.06.2003 р.
Спеціальність: Фінанси та кредит
Спеціалізація: Фінансовий менеджмент
Ступінь: Магістр з фінансового менеджменту, викладач економіки
Знання мов:
Українська рідна
Російська свободно
Англійська іntermediate
Навички роботи
на ПК: Windows XP/Vista/7/10, MS Office, Lotus Notes, SAP, MEDok, АРМ Б2 і т.п.
Особисті якості:
комунікабельність, працездатність, здатність швидко обмірковувати виробничі задачі, концентруватися на їх виконанні; бажання вдосконалювати знання і практичні навички в роботі; не маю шкідливих звичок, відповідальність, не конфліктність, бажання і вміння працювати з повною віддачею, не зупиняючись на досягнутому, зібраність.!!! Рекомендації надаються за вимогою