UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фахівець з публичних закупівель, юрисконсульт в Києві
  5. Фахівець з публичних закупівель, юрисконсульт
Запропонувати вакансію
Резюме Фахівець з публичних закупівель, юрисконсульт
Ємельянов Віктор

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФахівець з публичних закупівель, юрисконсульт

Заблоковано
25 000 грн.
  3 березня  Місто: Київ
Вік:60 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал; Юриспруденція, право
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Фахівець з публічних закупівель, юрисконсульт
Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат (Соціальні послуги для населення), селище Брацлав, Вінницької області
03.2018 − 11.2022 (4 роки 8 місяців)
  • розробка річного плану закупівель;
  • оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього шляхом розміщення на інтернет-майданчиках уповноважених органів;
  • підготовка проколів засідання тендерного комітету;
  • підготовка тендерної документації з закупівлі;
  • проведення процедури допорогових або відкритих торгів, а також проведення переговорних процедур;
  • оприлюднення результатів проведення конкурсних закупівель, визнання переможця та наміру укласти договір.
  • Юрисконсульт
  • розробка установчих документів, внесення змін в установчі документы, визначення правової основи організації закладу;
  • перевірка відповідності законодавству проектів наказів, інструкцій, положень та інших документів правового характеру;
  • ведення договірної роботи в закладі;
  • ведення претензійної роботи в закладі;
  • ведення позовної роботи: підготовка позовних заяв та матеріалів до них, та подання їх до загальних, адміністративних або господарських судів; вивчення копій позовних заяв за позовами до закладу або його підопічних; представництво інтересів інтернату або його підопічних в судах різної юрисдикції;
  • підготовка заявок, заяв та інших документів для отримання ліцензій, дозволів, необхідних для здійснення діяльності закладу;
  • розробка документів, регламентуючих питання забезпечення збереження власності закладу (договорів про матеріальну відповідальність; інструкцій з приймання в закладі матеріальних цінностей, обліку їх переміщення);
  • перевірка дотримання норм трудового права під час звільнення, скорочення або переводу робітників, накладення на них дисціплінарних стягнень;
  • представництво інтересів закладу під час перевірок державними контролюючими органами, з метою правового контролю за дотриманням процесуальних норм перевіряючий, обґрунтованістю та об’єктивністю висновків перевіряючих, оформленням результатів перевірок та складанням процесуальних документів;
  • письмова та усна правова допомога робітникам закладу з різноманітних правових питань, правова допомога в складанні юридичних документів.
Провідний (головний) бухгалтер
Педагогічний музей України Національної академії педагогічних наук України (Освіта), Київ
11.2005 − 11.2021 (16 років )
  • ведення бухгалтерського та фінансового обліку;
  • нарахування заробітної плати;
  • складання звітності до Пенсійного фонду України;
  • складання звітності з оподаткування фізичних осіб;
  • складання звітності до Фонду соціального страхування: 

- на випадок тимчасової непрацездатності;

- від нещасного випадку на виробництві;

  • складання та здавання звітності з обліку та використанню фінансування для органів Державного казначейства України;
  • оформлення касових операцій в установі;
  • оформлення банківських операцій для установи;
  • видання довідок;
  • складання, супроводження та облік господарських договорів;

ведення табельного обліку співробітників.

Освіта

Київський інститут землевпорядкування та інформаційних технологій при НАУ, спеціаліст права, правознавець із земельного права (Київ)
Правознавство, земельне право
повна вища, 03.2006 − 06.2008 (2 роки 3 місяці)

Знання мов:

Англійська - Початковий, Німецька - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач. Добре володіння пакетом MSOffice (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), графічні редактори (Picture Manager, CorelDRAW), робота з електронною поштою (Outlook Express). Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Amigo,Internet Explorer). Навички роботи з операційними системами Linux і Windows.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельний, неконфліктний, доброзичливий. Захоплююсь історією та історією міст, споруд, будівель. А також пішохідним туризмом та фотографією.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: здобуття посади юрисконсульт, фахівець з публічних закупівель.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору