UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансовий аналітик в Києві
  5. Фінансовий аналітик
Запропонувати вакансію
Резюме Фінансовий аналітик
Енгель Руслан

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФінансовий аналітик

Заблоковано
30 000 грн.
 22 травня 2021  Місто: Київ
Вік:52 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Консалтинг
 Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Начальник відділу аналізу діяльності мережі продажів
АБ "Укргазбанк" (Банк), Київ
05.2012 − 09.2017 (5 років 4 місяці)

• аналіз ефективності та контроль діяльності мережі продажів (дирекцій, відділень, ПКТС);

• розробка, впровадження і контроль заходів з підвищення прибутковості та оптимізації витрат точок продажів (далі ТП);

• плануванні бізнес-показників ТП за бізнесами;

• розрахунок окупності відкриття, переміщення, об'єднання, зміни діяльності ТП (розрахунок бізнес-плану, узгодження, винесення на Правління);

• контроль, аналіз і консолідація звітності;

• управлінський облік, формування і консолідація бюджету (прогнозу);

• фінансовий аналіз діяльності мережі та точок продажів;

• контроль фінансових потоків;

• контроль виконання бюджету, аналіз відхилень показників;

• складання реєстру платежів поза бюджетом та обґрунтування їх необхідності;

• підготовка пропозицію щодо оптимізації та автоматизації бізнес-процесів банку тощо;

• написання методологічних положень і технологічних карт операцій і процесів, підготовка технічних завдань та алгоритмів для створення програмних продуктів;

• нормування роботи працівників мережі, розрахунок завантаження працівників на основі нормативів;

• аналіз штатного розкладу відділень, узгодження кадрових змін;

• розрахунок рейтингів дирекцій, відділень за основними параметрами діяльності;

• участь у підвищенні якості обслуговування,

підготовка пропозицію щодо оптимізації та автоматизації бізнес-процесів банку тощо;

• підготовка аналітичних матеріалів для керівництва та сторонніх організацій, службове листування;

• контроль, моніторинг, координація взаємодії точок продажів (всього 271) з головним банком.

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переїздом за кордон.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Директор
ТОВ «Кредитно-Лізингова компанія» (Кредитування, лізинг. ), Київ
03.2010 − 09.2011 (1 рік 6 місяців)

Управління компанією (кредитування, фінансовий лізинг, факторинг, гарантії):

• оперативне керівництво, реалізація встановлених планів і завдань;

• участь у стратегічному розвитку, SWOT-аналіз;

• робота з банками, залучення позикового капіталу;

• управління фінансовими потоками, фінансовий аналіз і контроль;

• планування, бюджетування, управлінська звітність;

• аналіз фінансово-господарської діяльності компанії;

• розробка і продаж фінансових послуг;

• просування компанії і послуг на ринку;

• рекламна компанія, маркетинговий аналіз ринку, аналіз ефективності реклами;

• аналіз фінансового стану клієнтів (бізнесу, ризиків), інвестиційних проектів;

• повне супровождення фінансових угод;

• повернення простроченої заборгованості, робота з проблемними клієнтами;

• контроль дотримання трудової, виробничої і фінансової дисципліни;

• управління персоналом, мотивації; розподіл повноважень;

• інформаційно-технічне, господарське та інше забезпечення;

• робота з підрядними організаціями, проведення переговорів, укладення контрактів з контрагентами, контроль виконання договірних зобов'язань;

• співпраця з аудиторськими, юридичними, консалтинговими компаніями;

• взаємодії з дозвільними та контролюючими державними органами.

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із різними поглядами із власником.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Консультант
Декілько компаній (Фінансовий сектор), Київ
01.2009 − 02.2010 (1 рік 1 місяць)

Здійснював проекти з оптимізації та удосконалення системи управління та бізнес процесів в декількох компаніях (фінансовий ринок):

• аналіз і упорядкування бізнес процесів, їх методологічне опис;

• оптимізація організаційної структури, мотивації, мінімізація витрат;

• впровадження управлінського обліку, коригування планування, бюджетування.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Start-up. Директор
ТОВ «Агентство по збору боргів» (Коллекторський бізнес), Київ
09.2007 − 12.2008 (1 рік 2 місяці)

Створення компанії (для обслуговування потреб банку), організація колекторського бізнесу з «нуля» і розвиток в регіонах за напрямками:

1. Факторингові операції з кредитним портфелем.

2. Погашення простроченої заборгованості (експертиза; стягнення - Soft, Hard, Legal; робота зі страховими компаніями; з ДВС) за банківськими кредитами фізичних осіб.

Крім стандартних організаційно-дозвільних питань створення фінансової компанії, було здійснено:

• опис і впровадження бізнес-процесів (методологія процедур), документообіг з банком;

• встановлення програмного забезпечення інтегрованого з банком;

• придбання і реєстрація автомобілів, створення АТП, облік і контроль експлуатація транспорту тощо.

Річний оборот компанії близько 10 млн. дол.США, штат - 30 працівників.

Звільнений у зв’язку із закінченням терміну контракту.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Фінансовий директор
ЗАТ «Еврокомплект» (Виробнича компанія), Київ
08.2006 − 06.2007 (10 місяців)

Управління капіталом, аналіз і контроль фінансових потоків у виробничо-торговельному холдингу (керуюча компанія і 5 кар'єрів: видобуток і реалізація декоративного каменю):

• фінансування проекту (залучення зовнішнього кредитування, придбання обладнання у лізинг);

• бізнес-планування, розрахунок ефективності проектів (NPV, IRR); окупність, рентабельність;

• фінансова звітність, впровадження управлінського обліку, ведення звітності для акціонерів;

• розрахунок і аналіз фінансових показників, бюджетування; нормування витрат, ціноутворення.

Основні досягнення: фінансування проекту, впровадження управлінського обліку.

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переїздом компанії в іншу область.

Начальник відділу філіальної мережі
Банк «Форум» (Банк), Київ
08.2004 − 08.2006 (2 роки )

1. Управління, аналіз, координація та моніторинг діяльності мережі.

2. Розвиток бізнесу в регіонах. Відкриття та реєстрація нових філій і відділень:

Основні досягнення:

• створення форми управлінської звітності для управління і контролю діяльності регіональної мережі та впровадження - близько 300 точок;

• відкриття 7 філій і 25 відділень.

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переходом на іншу роботу.

Головний економіст
Національний банк України (Центральний банк), Київ
02.2000 − 08.2004 (4 роки 6 місяців)

Департамент банківського нагляду. Управління інспекційних перевірок.

Участь в аудиторських / інспекційних перевірках (комплексні та тематичні) банків нa ocнoві aнaлізу і кoнтрoлю ризиків (пo cиcтeмі CАМЕLS).

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переходом на іншу роботу.

Провідний економіст
Національний банк України (Центральний банк), Київ
03.1997 − 02.2000 (2 роки 11 місяців)

Економічний департамент. Управління статистики та аналізу платіжного балансу.

Збір інформації, консолідація, формування та аналіз платіжного балансу України.

Переведений в іншій підрозділ в межах компанії.

Провідний спеціаліст
Фонд державного майна України (Орган державної виконавчої влади), Київ
08.1995 − 03.1997 (1 рік 6 місяців)

Розробка, аналіз, впровадження та супровід інвестиційних проектів із залученням іноземних інвестицій. Управління корпоративними правами.

Звільнився за власним бажанням у зв’язку із переходом на іншу роботу.

Освіта

Київський національний університет ім. Шевченко (Київ)
Економічний
повна вища, 09.1990 − 05.1995 (4 роки 7 місяців)

Додаткова освіта

 Успішно закінчив (11) освітні програми та курси (в т.ч. і закордонні) з підвищення професійного рівня.

Знання мов:

Англійська - Середній, Німецька - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Володію комп’ютером на професійному рівні. Досвідчений користувач офісних (Microsoft Office) і спеціалізованих програм, зокрема: OДБ (Б2, РrоFіх, Sсrооgе), аналітичні программы (Power BI, QlickView), СRМ (Теrrаsоft), програми із візуалізації та презентації (PowerPoint), Lоtus Nоtеs, BCZ-Card, 1C, Клієнт-бaнк та ін.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вмію працювати в жорсткому режимі. Готовий до відряджень. Постійно займають самоосвітою, підвищенням рівня кваліфікації і вдосконаленням професійних навичок. Сімейний стан - розлучений, 2 дітей. При необхідності надам рекомендації.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: В період з 10.2017 по 05.2021 проживав за кордоном (Цюріх, Швейцарія)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору