UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Василькові
  4. Резюме Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер в Києві
  5. Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер
Запропонувати вакансію
Школьна Тетяна

Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер

Заблоковано
 14 листопада  Місто: Київ
 Готова до переїзду в: Васильків
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис


Мета: Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер

Робота з перспективою професіонального та кар’єрного зростання (повна зайнятість,дистанційна робота)

ОСОБИСТІ ДАНІ:

Українка, незаміжня, наявність закордонного паспорту

Дата народження (вік): 22.06.1976 р. (47 р.)

Місце проживання: Київська обл., місто Васильків

Тел. +38 97 514 69 35

Е-mail: shkolna222@ukr.net

ОСВІТА

1993-1994 р. навчання в ПТУ № 38 м. Києва, за спеціальністю бухгалтер, з отриманням червоного диплому;

З 2001 по 2007 р. навчання в Київському славістичному університеті, за спеціальністю бухгалтерський облік та аудит (магістр)

ДОСВІД РОБОТИ

Загальний стаж роботи 27 років 6 міс

- з 1994 по 2011 рік працювала на виробничому підприємстві (ВАТ «Васильківський шкірзавод» виробництво натуральної шкіри , за період основної роботи за сумісництвом супроводжувала облік на ТОВ, ПП,СПД,ФОП.) . Кар”єрний ріст з бухгалтера по реалізації , пройшовши всі ділянки ведення обліку до посади головного бухгалтера, на ТОВ з обов’язками фінансового директора та головою ревізійної комісії

- з 2012 по вересень 2014 р. працювала на посаді заступника фінансового директора на виробничих підприємствах з виготовлення штучного хутра (2 компанії –Україна, 2- компанії Росія, з обов"язками фінансового директора та внутршнього аудитора, паралельно супроводжувала облік СПД на єдиному податку та ФОП на загальній системі оподаткування (оренда,оптово-роздрібна торгівля )

-з листопада 2014 р. по грудень 2021 р. працювала головним бухгалтером в виробничо-торговій групі компаній MERX (виготовлення меблів, оптова торгівля обладнанням для сфери харчування (HoReCa), оренда тощо; штат компанії 500 осіб),ТЦО, контрольовані операції,ЗЕД (експорт /імпорт)

-з січня по травень 2022 р. в виробничо-торговій компанії займала посаду фінансового директора ТОВ «ТОП Кваліті Проджект» ( з додатковим виконанням обов”язків внутрішнього аудитора, в підпорядкуванні підрозділ бухгалтерії, економічний відділ)

-з серпня 2022 р, по квітень 2024 р , ТОВ «ТРЕЙДВУД» виробничо-торгові компанії (деревообробна промисловість) головний бухгалтер (єдиний), ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку обліку ( ТОВ – виробництво та торгівля , з загальною системою оподаткування, 2 ТОВ – єдиний податок (оренда), ЗЕД (експорт), відшкодування ПДВ

ФУНКЦІОНАЬНІ ОБОВЯЗКИ

- розробка облікової політики підприємства;

- бізнес-планування та оптимізація податків, витрат діяльності підприємства;

- планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових ресурсів;

- підготовка та супровід договорів, постачання/продажу , комісії, підряду, переробки давальницької сировини, поруки, фінансових договорів (кредити, фіндопомоги).

- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;

- ведення розрахунків по валютним операціям ЗЕД (експорт, імпорт);

- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;

- складання податкової , бухгалтерської та управлінської звітності (P&L, Cash Flow, Баланс),звітності по контрольованим операціям та підготовка звітності ТЦО;

- калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;

- проходження перевірок ;

- оскарженнях рішень контролюючих органів, та прийняття участі в судових процесах, щодо відстоювання інтересів роботодавця та захисту його активів;

- супроводження по впровадженню автоматизації програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку (1С Підприємство /версія 7.7,8.2.,8,3./ SAP R 4, SAP R 6, IT Enterprises)

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

- вміння працювати з великою кількістю інформації;

- бажання удосконалення власних знань;

- високі вимоги насамперед до якості своєї роботи;

- вміння спілкування та співпраці з людьми;

- відвертість та добросовісність;

- доведення будь-якої справи до кінця (з позитивним результатом);

- прийняття самостійних ,зважених рішень при нестандартних ситуаціях;

- організаційні якості

- комунікабельність та презентабельність.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:

Навички роботи з комп'ютером:

Вільне володіння ПК (Windows, Microsoft Оffice, Internet, Outlook, 1С Підприємство (версія 7.7,8.2.8..3 SAP R 4, SAP R 6 , M.E.D.O.K, Клієнт – банк)

Вміння працювати з офісною технікою:

принтер, ксерокс, факс.

Володіння мовами:

Українська – рідна, Російська – вільно, німецька (читаю і перекладаю зі словником) , англійська (базова, є бажання в перспективі вивчити на рівні Interimediate);

зп за домовленністю в залежності від обсягу обов”язків та посади,мін 50 000,00 грн

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Часто шукають

↑ Вгору