UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Харкові
  4. Резюме Головний бухгалтер в
  5. Головний бухгалтер
Запропонувати вакансію
Шарапова Ольга

Головний бухгалтер

Заблоковано
 24 серпня 2023  Місто: Харків
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

ШАРАПОВА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА

Дата народження: 26.07.1983 року.

Місто : Харків

Ціль: посада фінансового директора, головного бухгалтера.


Освіта:

2001-2006р.р.Харківський Національний Аерокосмічний Університет ім. М.Є.Жуковського

факультет «Фінанси», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста.


Досвід роботи:


Головний бухгалтер

Серпень 2011-жовтень 2013 р. ПП «АЛЕКСЄЄНКО» ( виробництво , оптова та роздрібна торгівля), м. Харків.

Функціональні обов’язки:

  • розробка облікової політики підприємства;
  • ведення бухгалтерського та податкового обліку;
  • здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
  • надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
  • податкове планування ,розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
  • взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
  • облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;
  • участь у перевірці та погодженні договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документами;
  • підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Головний бухгалтер

Листопад 2013- жовтень 2017 р. ТОВ «ЛТ-РЕСУРС» (оптова та роздрібна торгівля) , м. Харків

Функціональні обов’язки:

  • робота з первинними документами та контрагентами;
  • підготовка та здача звітів до контролюючих органів;
  • моніторинг чинного законодавства та своєчасне впровадження змін до бухгалтерського та податкового обліку;
  • формування пакета документів на отримання банківських кредитів;
  • ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів;
  • ведення касового обліку;
  • ведення таблиць для звітування про доходи і витрати;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
  • взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
  • облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;
  • облік розрахунків з іноземними покупцями та постачальниками, філіями, складання податкової та статистичної звітності, розрахунок консолідованого податку на прибуток;
  • контроль відображення розрахункових та касових операцій у національній та іноземній валютах у бухгалтерському обліку;
  • контроль обліку товарно-матеріальних цінностей ,розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних цінностей.

Фінансовий директор

Лютий 2016 – по теперішній час, ТОВ «УКРІМПЕКС» ( надання в оренду комерційної нерухомості), м. Харків

Функціональні обов’язки:

  • планування та бюджетування , ведення фінансової та управлінської звітності;
  • розробка та виконання програм щодо підвищення прибутковості об’єкта;
  • створення та аналіз фінансової і управлінської звітності компанії;
  • контроль координація та аналіз фінансових потоків компанії
  • участь у прийнятті стратегічних рішень компанії;
  • розрахунок витрат та ціноутворення;
  • управління та вдосконалення фінансовими процесами;
  • підготовка бізнесу до залучення інвестицій.

Професійні навички:

  • володію комп’ютером (знання MS Office, Microsoft Exсel ,1С Бухгалтерія, M.E.Doc.,кабінет платника податків;
  • досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
  • досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
  • досвід проходження перевірок контролюючими органами;
  • уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», «Інтернет-Банк»;
  • досвід підготовки та підписання контрактів;
  • знання податкового законодавства;
  • досвід ведення переговорів;
  • уміння працювати в команді;
  • навички управління персоналом.

Особисті якості:

Комунікабельність, увага до деталей, скрупульозність у роботі з документами, уміння працювати з великою кількістю інформації та виконувати декілька задач одночасно, дисциплінованість, відповідальність, психологічна та фізична стійкість.


Додаткова інформація:

Сімейний стан: розлучена

Діти: так

Можливість відряджень: так

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору