UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний бухгалтер в Києві
  5. Головний бухгалтер
Запропонувати вакансію
Тимощук Борис

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяГоловний бухгалтер

Заблоковано
25 000 грн.
  9 жовтня 2023  Місто: Київ
Вік:54 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Керівництво
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

головний бухгалтер
НЦ АКТ (Торгівля та виробництво.), Київ
04.2003 − 09.2019 (16 років 5 місяців)

Місце проживання - Україна, 02125, м. Київ, бул. Перова, буд. 15, кв. 40.

Освіта - вища: (облік і аудит). Державний іститут в м.Києві - МІУ.

Національність - українець.
Стаж роботи бухгалтером - більше 24 років.

Закінчив з відзнакою Київський державний інститут «МІУ» за спеціальністю «Облік і аудит», а також Ризький педагогічний університет за спеціальністю вчитель історії.
Маю досвід практичної роботи більше 20 років у сфері будівництва, виробництва, оптової та роздрібної торгівлі, надання послуг, зовнішньоекономічних та валютних операцій, кредитування підприємств, торгівлі цінними паперами.
Керував бухгалтерською службою великого транспортного підприємства з іноземними інвестиціями ТОВ «I.C.T. RAILL», що займається вантажоперевезеннями в країни Європи та СНД.
Виконував обов'язки головного бухгалтера будівельної компанії ТОВ "ДІА. Девелопмент ", що спеціалізується на будівництві багатоповерхових житлових будинків в Києві.
Вів облік ряду компаній що займалися наданням послуг та оптовою торгівлею.
Працював у ряді компаній фінансовим директором.


Ключова інформація та навички:
Ведення самостійно абсолютно всіх (за необхідністю окремих) участків бухгалтерського та податкового обліку, загальної системи оподаткування, ПДВ, юридичних та фізичних осіб на єдиному податку, СПД-фізичних осіб на загальній системі оподаткування. Імпорт та експорт, валюта, цінні папери. Торгівля. Будівництво та виробництво. Маю успішний досвід розблокування ПН та РК.
Підготовка та подача всіх видів звітів до органів: ДПІ, ПФ, статистики, соціальні фонди.
Вмію та вільно працюю з програмами: 1С: Підприємство 7.7, 1C:Accounting 8.2 та 8.3, 1С: ВАС, УТП та УПП, МЕДОК, Клієнт-Банк. ВЧАСНО. Ел. кабінет та інші .
Досвідчений користувач Excel, Word, Internet та інших офісних додатків.

Управляв фінансово-бухгалтерською службою. Працював юристом з первинними документами, персоналом, договорами, скаргами, взаєморозрахунками з клієнтами.
Займався плануванням та оптимізацією оподаткування підприємства в законний спосіб.

Маю досвід постановки обліку компанії з нуля, успішного проходження податкових перевірок контролюючими органами.

За бажанням роботодавця можу вести облік компанії (фірми) дистанційно (в домашніх умовах): маю комп'ютер, всі облікові програми, інтернет, та іншу необхідну оргтехніку.

Виконую роботу по відновленню бухобліку.

Маю високий рівень особистої відповідальності, пунктуальності, вміння розставляти пріоритети в роботі, рішучість, вимогливість до себе і підлеглих.

Маю 6 років досвіду викладання бухобліку на комерційних курсах.

До роботи можу приступити негайно. Винагорода за працю за домовленістю.

Вільно володію українською мовою.

Освіта

МІУ - державний іститут (Київ)
Облік та аудит
повна вища, 09.1997 − 06.2002 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Іспанська - Середній
Додатково: Читаю. Пишу диктанти. Спілкуюсь на різні повсякденні теми.

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Досвідчений користувач всіх офісних та бухпрограм.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Більший заробіток.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору