UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний економіст в Києві
  5. Головний економіст
Запропонувати вакансію
Резюме Головний економіст
Шамова Маргарита

Головний економіст

Заблоковано
  7 серпня 2021  Місто: Київ
Вік:44 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: HR, управління персоналом; Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Директор, адміністратор, бухгалтер
ФОП Шамова М.С. (Сфера обслуговування, ресторан), Київ
10.2018 − 03.2020 (1 рік 4 місяці)

Управління персоналом, адміністрування, взаємодія з клієнтами та партнерами.

головний економіст
ПАТ Альфа Банк, Київ (Банки), Київ
12.2017 − 10.2018 (10 місяців)

Займала посаду головного економіста відділу розрахунків та звірки Управління операційної підтримки платіжних карток Департаменту оформлення операцій роздрібних клієнтів. Мої ключові обов'язки були:

  • бухгалтерський супровід в АБС‑Б2 операцій/угод з розрахунковими банками та платіжною системою за операціями з електронними платіжними засобами (ЕПЗ) Банку;
  • контроль оборотів і залишків на кореспондентських рахунках в операційний день банку (AБС‑Б2), зг. звітів банків‑кореспондентів;
  • супровід операцій EПЗ, що здійснюються через банкомати, програмно‑технічні комплекси самообслуговування (ПТКС), POS‑термінали в тому числі облік надлишків/нестач після інкасації АТМ та ПТКС, а також контроль відповідності залишків на рахунках зі звітами в системі процесингу;
  • позабалансовий облік ЕПЗ та PIN‑конвертів, також контроль залишків позабалансового обліку на відділеннях банку;
  • участь у розробці та впровадження нових карткових продуктів та схем обслуговування платіжних карток (методологія, тестування), включаючи створення моделі бухгалтерського обліку.

Маю великий досвід роботи з аналітичною обробкою інформації в Excel, яку треба швидко аналізувати та зробити фінансові звіти, також володію навичками писати макроси в Excel та автоматизувати деякі процеси розрахунків.

головний спеціаліст
ПАТ Банк Юнісон, Київ (Банки), Київ
05.2015 − 09.2016 (1 рік 4 місяці)

Займала посаду головного спеціаліста відділу супроводження операцій з електронними платіжними засобами Управління супроводження клієнтських операцій, в мої обов'язки входило:

  • встановлення курсів валют в системі Is‑Card при відкритті операційного дня;
  • щоденні/щомісячні регламентні роботи, у тому числі по експорту/імпорту даних між АБС‑Б2 та системою емісії платіжних карток Is‑Card;
  • бухгалтерський супровід кредитних операцій по картах: облік/зміна лімітів овердрафтів, нарахування відсотків, віднесення заборгованості по овердрафтах на рахунки простроченої заборгованості;
  • обробка файлів‑звітів платіжної системи та Процесингового центру (ПЦ);
  • формування бухгалтерських проводок в АБС‑Б2 по відображенню видачі/поповнення карткових рахунків через ПОС‑термінали;
  • налаштування і контроль облікових схем в Is‑Card карткових продуктів з дотриманням положень, регламентів та тарифів Банку;
  • формування завдань по доопрацюванню або виправленню помилок в системі емісії платіжних карток;
  • взаємодія з іншими підрозділами Банку з метою виконання поставлених завдань та надання компетентних консультацій;
  • контроль і виявлення фінансових операцій, які відповідно до законодавства і внутрішніх нормативних документів підлягають фінансовому моніторингу;
  • надання Відповідальному працівникові Банку інформації про фінансову операцію, яка підлягає фінансовому моніторингу.

Великий досвід роботи з системами АБС Б2, IS-Card, IS-Reр, TWCMS, CG_Mon, CRM, UPC online, LIGA.

Головний спеціаліст
ПАТ ПУМБ, Київ (Банки), Київ
10.2011 − 05.2015 (3 роки 7 місяців)

в ключові обов'язки головного спеціаліста відділу розрахунків з карткових операцій Центру операційної підтримки входило:

  • робота в системі емісії платіжних карток: щоденні/щомісячні регламентні роботи, у тому числі по експорту/імпорту даних між АБС‑Б2 та системою емісії платіжних карток Is‑Card;
  • обробка файлів‑звітів платіжної системи та Процесингового центру(ПЦ);
  • формування бухгалтерських проводок в АБС‑Б2 по відображенню видачі/поповнення карткових рахунків через ПОС‑термінали, та інше.

Маю великий досвід з системами АБС Б2, IS-Card, IS-Reр, TWCMS, CG_Mon, Jira, CRM, UPC online.

Персональний менеджер Департаменту індивідуального бізнесу
АТ БМ Банк, Київ (Банки), Київ
10.2007 − 08.2011 (3 роки 10 місяців)
  • розробка та впровадження продуктів і послуг для VIP‑ клієнтів;
  • забезпечення індивідуального обслуговування VIP‑ клієнтів шляхом координації діяльності відділень і структурних підрозділів Головного офісу, які задіяні в обслуговуванні VIP‑клієнтів, надання консультацій і рішення проблем VIP‑ клієнтів у рамках совій компетенції;
  • консультація, вирішення питань, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів, підготовка відповідей на кореспонденцію і запити, ділове листування з VIP‑ клієнтами і організаціями;
  • аналіз депозитного/кредитного портфеля, формування щоденної/ щотижневої/ щомісячної звітності за основними показниками; 
  • робота з проблемною заборгованістю;
  • супровід зарплатних проектів підприємств (перевірка файлів і даних, контроль за сплатою РКО за зарплатними проектами та зарахування коштів на рахунки фізичних осіб в АБС‑Б2, Is‑Card);
  • звітність в розрізі продуктів по VIP‑ клієнтам;
  • координація роботи відділень в регіонах з питань комплексного і індивідуального обслуговування (супроводи) VIP‑ клієнтів у сфері індивідуальних продажів в розрізі продуктів.

Освіта

Донецький університет економіки та права (Донецьк)
Фінанси, отримала кваліфікацію магістра з фінансів
повна вища, 12.2006 − 01.2008 (1 рік 1 місяць)

Додаткова освіта

 Менеджер з фінансової роботи (фінансовий аналітик), квітень 2021

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній
Додатково: англійська – зараз вдосконалюю знання на курсах з Beginner до Intermediate

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: PC–користувач, знання MS Office, АБС Б2, IS-Card, IS-Reр, TWCMS, CG_Mon, Sheeva, Jira, CRM, UPC online, LIGA
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Акуратність, цілеспрямованість, орієнтація на результат, робота в колективі, не конфліктність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, вміння самостійно приймати рішення, працювати в стресових ситуаціях, ініціативність. Багатий досвід в спілкуванні з різноманітними клієнтами, маю організаторські навички, відповідальна, готова вдосконалюватися. Працювати в команді і самостійно, вивчати нові методи роботи, виявляти і вирішувати проблемні питання.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору