UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями в Києві
  5. Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями
Запропонувати вакансію
Резюме Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями
Бельский Максим

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяГоловний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями

Заблоковано
35 000 грн.
 12 лютого 2022  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Головний фахівець відділу розрахунків за господарськими операціями
АБ Укргазбанк (Банківська справа), Київ
09.2005 − По теперішній час (19 років 3 місяці)

• контроль та фінансове супроводження господарських операцій
•. здійснення розрахунків по адміністративно-господарських операціях
• відображення витрат по внутрішньбанківських операціях в фінансовому обліку
•ведення реєстру укладених договорів купівлі (оренди) приміщень, що укладаються з метою відкриття нових точок продажів.
•підготовка нотаріально посвідчених і на бланках Банку довіреностей керівникам точок продажів, контроль за їх використанням і поверненням до головної установи Банку;
•підготовка, у разі необхідності, нотаріально посвідчених копій установчих документів (статуту), свідоцтва про державну реєстрацію Банку, положення про філію, виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців тощо;
•підготовка, перевірка та контроль на дотриманням стандартів точок продажів;
•підготовка до укладання проектів господарських договорів, супровід процесу укладання (безпосереднє укладання) господарських договорів , ведення реєстру договорів та відповідних справ щодо договорів за напрямками діяльності відділу;
•організація та проведення переговорів з власниками орендованих приміщень;
•управління нерухомим майном, оптимізація витрат на оренду приміщень, робота з надлишковими площами приміщень, пошук нових приміщень та потенційних орендарів;
•ініціювання претензійно-позовних процедур по договорах, що супроводжуються відділом, щодо яких є відповідні підстави;
•надання в установленому порядку пропозицій щодо бюджету відділу, контроль за дотриманням затвердженого бюджету відділуЮ формування планових показників адміністративно-господарських витрат;
•аналіз практики проведення операцій, виконання яких доручено відділу, що складається в інших банках (інших організаціях), аналіз та узагальнення нормативно-правового забезпечення таких операцій; моніторинг, аналіз та узагальнення змін нормативно-правового забезпечення, регулярне інформування керівництва Банку за результатами такого узагальнення;
•ведення діловодства щодо документів, які утворюються у діяльності відділу;
•вивчення ринку клієнтської політики шляхом опитування діючих та потенційних клієнтів банку;
•проведення кон'юнктурних досліджень щодо банківських продуктів та умов їх продажів банками-конкурентами;
•здійснення перехресних продажів;
•надання консультацій клієнтам щодо банківських продуктів та послуг;
•аналіз та пошук перспективних ринків

Освіта

КНЕУ (Київ)
Правознавство
повна вища, 09.2001 − 09.2007 (6 років )

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору