UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Черкасах
  4. Резюме Головний інженер, головний механік, інженер-механік в
  5. Головний інженер, головний механік, інженер-механік
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Головний інженер, головний механік, інженер-механік

Заблоковано
 22 січня 2017  Місто: Черкаси
Вік:36 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: - Досвід роботи з ремонтною, технічною, конструкторською документацією; - Досвід технічного обслуговування обладнання; - Складання звітів, аналізу роботи підприємства; - Формування бюджету підприємтсва; - Досвід проведення переговорів, складання договорів; - Підготовка та проведення презентації. Досвідчений користувач: MS Office, навички роботи з Internet - на рівні користувача, КОМПАС-3D V12; AutoCAD; MathCAD 2001 Rus, водійське посвідчення категорії В, маю власний автомобіль. Досвід професійної трудової діяльності: 2013 – по цей час, ДП “Автоскладальний завод №2” АТ “АК “Богдан Моторс”. Посада: Провідний інженер-механік, керівник ППР групи • обслуговування технологічного та допоміжного обладнання: розробка річного графіку ППР, супровід робіт по місячним ППР; оформлення відомостей ТО, оформлення план-графіків-звітів, ведення формулярів; розробка, планування та супровід виконання графіку заміни мастильних та фільтрувальних матеріалів; формування звіту по аварійним зупинкам; оформлення наряд-допуску на проведення небезпечних робіт, організація та супровід проведення обслуговуючих робіт сторонніми організаціями з оформлення супроводжуючих документів; відстеження наопрацювання обладнання; робота з ремонтною документацією, • формування бюджету служби головного механіка: формування бюджету надходжень, списання, надання послуг сторонніми організаціями, формування плану проплат. • робота з контрагентами: пошук необхідних запасних запчастин та мастильних матеріалів, складання договорів та додаткових угод по сервісному обслуговуванню та договорів поставки, оформлення специфікацій, складання конкурентних листів до договорів, супровід поставки та оформлення супроводжуючих документів. 2010 – 2013, ДП “Автоскладальний завод №2” АТ “АК “Богдан Моторс”. Посада: Інженер-технолог ІІ категорії • технологічний супровід процесів фарбування пластмасових деталей і кузова автомобіля. розробка, технологічних процесів, маршрутних карт, робочих інструкцій і інструкцій по охороні праці. Визначення трудомісткості по операціях технологічного процесу, розрахунок загрузки технологічного обладнання. • випробування і впровадження новітніх технологій по ремонту пластмасових деталей. • аналіз причин виникнення браку, розробка заходів по їх усуненню. Розробка норм витрат основних і допоміжних матеріалів, аудит використання і коректування норм.2005 – 2010 – Черкаський державний технологічний університет: факультет комп'ютеризованих технологій машинобудування, напрямок підготовки "Автомобілі та технології їх експлуатації" спеціальність "Автомобілі та автомобільне господарство", кваліфікація – інженер-механік, диплом спеціаліста.2011 – 2013 – Східноєвропейський університет економіки та менеджменту, спеціальність «Економіка підприємства», кваліфікація – економіст, диплом спеціаліста.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору