UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник, адміністратор, підтримка клієнтів. в Києві
  5. Керівник, адміністратор, підтримка клієнтів.
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник, адміністратор, підтримка клієнтів.

Заблоковано
15 254 грн.
 11 березня 2017  Місто: Київ
Вік:34 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі  Готовий до відряджень

Досвід роботи

Керівник відділу сервісу, керівник торгівельного відділу
City.com.ua
09.2012 − 02.2017 (4 роки 4 місяці)
Вирішення конфліктних ситуацій, комунікація з проблемними споживачами, робота з рекламаціями, супровід досудових справ, контроль роботи відділу сервісу та працівників, контроль виконання поставлених завдань; управління торгівельним відділом, контроль виконання планів продаж, підбір та мотивація персоналу, проведення співбесід, аналіз ринку та конкурентів, проведення інвентаризацій, комунікація зі споживачами, контроль виконання завдань для досягнення поставлених KPI, адміністрування магазину.

Освіта

Національний авіаційний університет
Управління інформаційною безпекою
повна вища, 09.2007 − 08.2012 (4 роки 11 місяців)

Знання мов:

Aнглійська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 
  • Досвідчений користувач програмного пакету MS Office, Open Office, Abobe Reader, бази даних 1С, пакету Google Apps;
  • Початкові навички користування відео редакторів MS Movie Maker, Sony Vegas Pro, Adobe After Effects;
  • Інсталяція та адміністрування OC Windows, практичні навички побудови комп’ютерних мереж, знання стеку протоколів TCP/IP, моделі OSI, теоретичні навички побудови комплексних систем захисту інформації;
  • Адміністративно-управлінська діяльність, вирішення конфліктних ситуацій, робота з рекламаціями, поглиблені знання Закону України «Про захист справ споживачів»;
  • Підбір та навчання персоналу, мотивація працівників. Знання та використання основ менеджменту.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору