Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- забезпечення поточної господарської діяльності офіса та господарських приміщень;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт підрядниками.
- закупівля оргтехніки, витратних матеріалів та продуктів харчування в офіс компанії;
- контроль за справністю обладнання (освітлення, систем опалення, вентиляції та ін.).
- виявлення та усунення неполадок, проведення дрібних ремонтних робіт своїми руками: сантехніка, електрика (заміна ламп, світильників, вимикачів), ремонт меблів, дрібні будівельні роботи, ремонт замків і т.д.
- участь в підготовці конференцій, корпоративних заходів та обслуговування делегацій;
- придбання та продаж автомобілів;
- взаємодія з контролюючими та дозвільними органами;
- підготовка документів, реєстрація та зняття з обліку автомобілів в МРЕО;
- проходження планових і щорічних ТO;
- страхування автомобілів;
- робота з лізинговими компаніями;
- укладання договорів на сервісне обслуговування автомобілів;
- контроль за дотриманням правил використання транспортних засобів і їх технічного стану;
- закупівля ПММ і витратних матеріалів;
- виконання особистих доручень керівництва;
Підписатись на розсилку нових резюме: "Майстер АГВ, завгосп, механнік в Києві"