Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
● робота з базою даних про вкладників банку (понад 12млн.вкладників): звітні файли ФГВФО (D,Z,M,N);
● організація виправлення помилок в базі даних: статистика, аналіз та виключення помилок;
● підготовка та внесення змін до нормативних документів банку щодо бази вкладників; розгляд та погодження внутрішніх документів структурних підрозділів банку;
● підготовка заявок на доопрацювання АБС банку та створення перевірочних звітів;
• пошук сайтів в Англії та Німеччині з акційними/конкурентоздатними цінами, реєстрація, пошук оптимальних способів оплати (MasterCard, Visa, Pay Pal), тестування та замовлення товарів;
• організація доставки товарів до України: ознайомлення з митними правилами щодо ввезення товарів, пошук надійних перевізників, початок співпраці;
• вивчення та тестування посередництва в онлайн торгівлі одягом та взуттям (далі – товарами) з Англії та Німеччини через створення групи/співтовариства у Viber;
• вивчення та організація продаж товарів через сайти olx.ua, izi.ua, besplatka.ua, obyava.ua
• оформлення кредитних відносин з юридичними особами (ЮО): підготовка, погодження та підписання кредитних договорів (кредит, ВКЛ, НКЛ, МВКЛ, овердрафт), договорів поруки згідно затверджених кредитним комітетом банку, формування кредитних справ ЮО;
• відображення в АБС операцій за укладеними кредитними договорами, договорами застави та поруки: заведення договорів; відкриття рахунків; оприбуткування забезпечення; видача кредитних коштів; встановлення параметрів угоди; нарахування відсотків/комісій за кредитами; винесення на рахунки простроченої заборгованості;
• моніторинг виконання ЮО умов кредитного договору, договорів забезпечення, контроль за своєчасним погашенням заборгованості; перевірка цільового використання кредитних коштів; контроль за достатністю надходжень валютної виручки на рахунки позичальників, які мають кредити в іноземній валюті; контроль та організація страхування заставленого майна;
• здійснення реструктуризації заборгованості позичальникам; підготовка, погодження та підписання додаткових угод до кредитних договорів та договорів поруки; внесення змін до діючих договорів в АБС;
• проведення щомісячної/щоквартальної/щорічної оцінки фінансового стану ЮО;
• робота з проблемною заборгованістю: зустрічі та переговори з боржниками; підготовка листів, вимог, повідомлень щодо порушення умов договорів; розрахунки заборгованості в суд;
• робота з контролюючими та перевіряючими органами (НБУ, ФГВФО, ДПІ, міжнародний аудит, внутр. аудит): підготовка інформації, передача кредитних справ, заперечення на зауваження, усунення зауважень, виконання рекомендацій;
• взаємодія (консультації, обговорення, зустрічі) з профільними підрозділами (підрозділи корпоративного бізнесу, бухгалтерії, ризик-менеджменту, ІТ та ін.) при розробці нових кредитних продуктів корпоративного банкінгу (КБ);
• надання пропозицій та погодження нормативних документів банку щодо адміністрування кредитів ЮО клієнтів КБ;
• постановка задач на автоматизацію АБС та доопрацювання процесу адміністрування кредитних продуктів КБ;
• організація роботи регіональних підрозділів банку в частині адміністрування кредитного портфеля КБ: підготовка роз’яснень; запити, консолідація та аналіз інформації; перевірка та погодження кредитних договорів, договорів поруки та додаткових угод до них на предмет відповідності рішенням КК і типової форми;
• інвентаризація кредитного портфелю ЮО та ФО (фізичних осіб);
• участь у продажі кредитів: надання інформації про кредит/забезпечення; підготовка до передачі кредитних справ та оригіналів договорів покупцеві; відображення продажу в АБС (донарахування відсотків, комісій, пені; списання застави, поруки; закриття договорів кредиту та забезпечення);
• винесення на кредитний комітет питань що стосуються кредитування ЮО;
• участь у службових розслідуваннях щодо кредитування клієнтів;
• підготовка звітної інформації НБУ та Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО);
• взаємодія з правоохоронними органами під час виїмок документів.
• координація роботи та надання роз’яснень бек-офісам стосовно кредитування роздрібних та корпоративних клієнтів;
• організація, аналіз та контроль за підготовкою та наданням інформації бек-офісами Банку внутрішнім та зовнішнім перевіряючим органам (аудит, НБУ, податкова інспекція);
• організація роботи по усуненню зауважень та виконанням рекомендацій за результатами аудиторських перевірок;
• розробка та внесення змін до внутрішніх нормативних документів Банку щодо супроводження кредитів;
• автоматизація, формування вимог до програмного забезпечення, розробка, тестування та впровадження звітності за кредитними операціями;
• надання вказівок, рекомендацій та координація всіх задіяних структурних підрозділів Банку при перерозподілі застав;
• підготовка та замовлення необхідних вибірок з програмного забезпечення на запити структурних підрозділів Банку та уповноважених/перевіряючих органів;
• виявлення, аналіз та контроль виправлення бек-офісами Банку помилок, що виникають в поточній діяльності.
• переговори з потенційними клієнтами (юридичними особами, в т.ч. СПД) відносно вибору оптимальних умов кредитування (кредит, кредитні лінії (відновлювальні/невідновлювальні), овердрафти, банківські гарантії, далі - кредит);
• взаємодія зі страховими компаніями, нотаріусами, проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами банку, ділове листування з клієнтами і контролюючими органами;
• виїзд на місце ведення бізнесу позичальника з метою детальнішого ознайомлення з господарською діяльністю;
• огляд і аналіз ліквідності майна, яке пропонується в забезпечення;
• підготовка висновків кредитного відділу відносно можливості надання кредиту, аналізу його фінансового стану;
• винесення і захист проектів на засіданні кредитної комісії філії, підготовка протоколів засідання кредитної комісії філії;
• підготовка договорів та дод.угод: кредитних (кредит, кредитна лінія), застави майна/майнових прав/іпотеки/поруки;
• оцінка фінансового стану позичальника згідно з вимогами НБУ, розрахунок необхідної суми резерву під кожну операцію;
• щомісячний розрахунок і формування резервів за кредитними операціями (в т.ч. під прострочені і сумнівні доходи);
• підготовка звітної інформації для Головного банку (звіт по оборотах, звіт про проекти в роботі, звіт по страховках, звіт по перевірках заставного майна, звіт по роботі з проблемною заборгованістю, звіт про сформовані резерви під прострочені і сумнівні до отримання доходи та ін.) і НБУ (файли: 11, 30, D5, B8);
• робота з державними реєстрами обтяжень (підготовка документів для проведення перевірки, реєстрації, зміни записів в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, Державному реєстрі іпотек);
• член кредитної комісії, робочої групи по роботі з проблемною заборгованістю, тарифній комісії філії;
• реалізація заставного майна боржників (підготовка пакету документів для реалізації).
Підписатись на розсилку нових резюме: " Начальник, заступник начальника управління (відділу) в Києві"