UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві, Резюме в Вишгороді
  4. Резюме Начальник, заступник начальника управління (відділу) в Києві
  5. Начальник, заступник начальника управління (відділу)
Запропонувати вакансію
Савенок Андрій

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Начальник, заступник начальника управління (відділу)

Заблоковано
50 000 грн.
  8 листопада  Місто: Київ
 Готовий до переїзду в: Вишгород
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Керівництво; Сільське господарство, агробізнес; Туризм та спорт
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу аналізу та покращення якості даних
АТ «ОЩАДБАНК» (Центральний апарат) (Банк), Київ
12.2023 − 06.2024 (6 місяців)

● робота з базою даних про вкладників банку (понад 12млн.вкладників): звітні файли ФГВФО (D,Z,M,N);

● організація виправлення помилок в базі даних: статистика, аналіз та виключення помилок;

● підготовка та внесення змін до нормативних документів банку щодо бази вкладників; розгляд та погодження внутрішніх документів структурних підрозділів банку;

● підготовка заявок на доопрацювання АБС банку та створення перевірочних звітів;

Самозайнята особа
Організація онлайн торгівлі одягом та взуттям з ЄС, Київ (Роздрібна торгівля), Київ
05.2020 − 02.2022 (1 рік 9 місяців)

• пошук сайтів в Англії та Німеччині з акційними/конкурентоздатними цінами, реєстрація, пошук оптимальних способів оплати (MasterCard, Visa, Pay Pal), тестування та замовлення товарів;

• організація доставки товарів до України: ознайомлення з митними правилами щодо ввезення товарів, пошук надійних перевізників, початок співпраці;

• вивчення та тестування посередництва в онлайн торгівлі одягом та взуттям (далі – товарами) з Англії та Німеччини через створення групи/співтовариства у Viber;

• вивчення та організація продаж товарів через сайти olx.ua, izi.ua, besplatka.ua, obyava.ua

Начальник управління операційного супроводження кредитних операцій
АТ «Банк «Фінанси та Кредит» (Головний офіс) (Банк), Київ
05.2013 − 03.2020 (6 років 9 місяців)

• оформлення кредитних відносин з юридичними особами (ЮО): підготовка, погодження та підписання кредитних договорів (кредит, ВКЛ, НКЛ, МВКЛ, овердрафт), договорів поруки згідно затверджених кредитним комітетом банку, формування кредитних справ ЮО;

• відображення в АБС операцій за укладеними кредитними договорами, договорами застави та поруки: заведення договорів; відкриття рахунків; оприбуткування забезпечення; видача кредитних коштів; встановлення параметрів угоди; нарахування відсотків/комісій за кредитами; винесення на рахунки простроченої заборгованості;

• моніторинг виконання ЮО умов кредитного договору, договорів забезпечення, контроль за своєчасним погашенням заборгованості; перевірка цільового використання кредитних коштів; контроль за достатністю надходжень валютної виручки на рахунки позичальників, які мають кредити в іноземній валюті; контроль та організація страхування заставленого майна;

• здійснення реструктуризації заборгованості позичальникам; підготовка, погодження та підписання додаткових угод до кредитних договорів та договорів поруки; внесення змін до діючих договорів в АБС;

• проведення щомісячної/щоквартальної/щорічної оцінки фінансового стану ЮО;

• робота з проблемною заборгованістю: зустрічі та переговори з боржниками; підготовка листів, вимог, повідомлень щодо порушення умов договорів; розрахунки заборгованості в суд;

• робота з контролюючими та перевіряючими органами (НБУ, ФГВФО, ДПІ, міжнародний аудит, внутр. аудит): підготовка інформації, передача кредитних справ, заперечення на зауваження, усунення зауважень, виконання рекомендацій;

• взаємодія (консультації, обговорення, зустрічі) з профільними підрозділами (підрозділи корпоративного бізнесу, бухгалтерії, ризик-менеджменту, ІТ та ін.) при розробці нових кредитних продуктів корпоративного банкінгу (КБ);

• надання пропозицій та погодження нормативних документів банку щодо адміністрування кредитів ЮО клієнтів КБ;

• постановка задач на автоматизацію АБС та доопрацювання процесу адміністрування кредитних продуктів КБ;

• організація роботи регіональних підрозділів банку в частині адміністрування кредитного портфеля КБ: підготовка роз’яснень; запити, консолідація та аналіз інформації; перевірка та погодження кредитних договорів, договорів поруки та додаткових угод до них на предмет відповідності рішенням КК і типової форми;

• інвентаризація кредитного портфелю ЮО та ФО (фізичних осіб);

• участь у продажі кредитів: надання інформації про кредит/забезпечення; підготовка до передачі кредитних справ та оригіналів договорів покупцеві; відображення продажу в АБС (донарахування відсотків, комісій, пені; списання застави, поруки; закриття договорів кредиту та забезпечення);

• винесення на кредитний комітет питань що стосуються кредитування ЮО;

• участь у службових розслідуваннях щодо кредитування клієнтів;

• підготовка звітної інформації НБУ та Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО);

• взаємодія з правоохоронними органами під час виїмок документів.

Головний економіст супроводження кредитних операцій та торгового фінансування
ПАТ «Укрсоцбанк»/TM UniCredit Bank (Головний офіс) (Банк), Київ
03.2012 − 05.2013 (1 рік 2 місяці)

• координація роботи та надання роз’яснень бек-офісам стосовно кредитування роздрібних та корпоративних клієнтів;

• організація, аналіз та контроль за підготовкою та наданням інформації бек-офісами Банку внутрішнім та зовнішнім перевіряючим органам (аудит, НБУ, податкова інспекція);

• організація роботи по усуненню зауважень та виконанням рекомендацій за результатами аудиторських перевірок;

• розробка та внесення змін до внутрішніх нормативних документів Банку щодо супроводження кредитів;

• автоматизація, формування вимог до програмного забезпечення, розробка, тестування та впровадження звітності за кредитними операціями;

• надання вказівок, рекомендацій та координація всіх задіяних структурних підрозділів Банку при перерозподілі застав;

• підготовка та замовлення необхідних вибірок з програмного забезпечення на запити структурних підрозділів Банку та уповноважених/перевіряючих органів;

• виявлення, аналіз та контроль виправлення бек-офісами Банку помилок, що виникають в поточній діяльності.

Начальник кредитного відділу
ПАТ «МЕГАБАНК» (Київська філія) (Банк), Київ
04.2009 − 12.2011 (2 роки 7 місяців)

• переговори з потенційними клієнтами (юридичними особами, в т.ч. СПД) відносно вибору оптимальних умов кредитування (кредит, кредитні лінії (відновлювальні/невідновлювальні), овердрафти, банківські гарантії, далі - кредит);

• взаємодія зі страховими компаніями, нотаріусами, проведення переговорів з існуючими та потенційними клієнтами банку, ділове листування з клієнтами і контролюючими органами;

• виїзд на місце ведення бізнесу позичальника з метою детальнішого ознайомлення з господарською діяльністю;

• огляд і аналіз ліквідності майна, яке пропонується в забезпечення;

• підготовка висновків кредитного відділу відносно можливості надання кредиту, аналізу його фінансового стану;

• винесення і захист проектів на засіданні кредитної комісії філії, підготовка протоколів засідання кредитної комісії філії;

• підготовка договорів та дод.угод: кредитних (кредит, кредитна лінія), застави майна/майнових прав/іпотеки/поруки;

• оцінка фінансового стану позичальника згідно з вимогами НБУ, розрахунок необхідної суми резерву під кожну операцію;

• щомісячний розрахунок і формування резервів за кредитними операціями (в т.ч. під прострочені і сумнівні доходи);

• підготовка звітної інформації для Головного банку (звіт по оборотах, звіт про проекти в роботі, звіт по страховках, звіт по перевірках заставного майна, звіт по роботі з проблемною заборгованістю, звіт про сформовані резерви під прострочені і сумнівні до отримання доходи та ін.) і НБУ (файли: 11, 30, D5, B8);

• робота з державними реєстрами обтяжень (підготовка документів для проведення перевірки, реєстрації, зміни записів в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, Державному реєстрі іпотек);

• член кредитної комісії, робочої групи по роботі з проблемною заборгованістю, тарифній комісії філії;

• реалізація заставного майна боржників (підготовка пакету документів для реалізації).

Освіта

Національний авіаційний університет (Київ)
Міжнародна економіка (диплом спеціаліста з відзнакою)
повна вища, 09.2001 − 06.2006 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Ефективна робота в Microsoft Excel, 2012 рік
 Фінансовий аналіз, 2018 рік
 Фінансовий директор, 2019 рік

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Банківські та супутні програми: BARS-MMFO, BARS-FG, Omni Tracker, СЕД АСКОД, ЦРНВ, ЄЕА (Єдиний електронний архів), SR Bank 4, JIRA v.5.0, ServiceDesk Plus 9.1, Ліга Закон Підприємство, FlexCube (Oracle), NewProfix Banking (GL, Analit, Reporting), Scrooge 2, Scrooge 3, Account Manager, Кредитний портфель (1.1.127), Єдина операційно-інформаційна система неплатоспроможних банків (на базі Б2); • MS Office 2000-2021: Excel (просунутий користувач), Word, Outlook; • FAR Manager, Adobe Acrobat Reader, ABBYY Fine Reader.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • ділові та особисті якості: бездоганна ділова репутація, сильні комунікативні навички, відповідальність, дисциплінованість, вміння делегувати повноваження та здійснювати послід.контроль, аналітичні здібності, вміння працювати в команді та критично мислити, розвинений емоційний інтелект, без шкідливих звичок; • заохочення: почесні грамоти та подяки Спостережної ради та Правління банку за сумлінне виконання професійних обов’язків та високий професіоналізм; • захоплення/хобі: - читання книжок (валеологія, саморозвиток, фінансова грамотність, психологія) - регулярні піші прогулянки та відпочинок на природі - відпочинок на морі - веду здоровий спосіб життя
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Отримання роботи в стабільній прибутковій компанії для взаємовигідного співробітництва, спільного зростання та розвитку (перевага надається міжнародним компаніям та компаніям які надають бронь для співробітників).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору