Керівник центру роботи з клієнтами
"Дімако Словакія" (Транспорт та Логістика), Київ
09.2021 − 03.2022 (5 місяців)
- Організація київського офісу компанії "з нуля".
- Створення контактного центру.
- Технічне та кадрове оснащення.
- Керування
роботою підрозділу та безпосередня робота з клієнтами (транспортні
компанії Європи). Робота з "холодною" та "гарячою" базами клієнтів за
допомогою телефонії, месенджерів, інтернет-ресурсів і т.ін.
- Ведення всього виробничого процесу в CRM Bitrix24
Директор контактного центру / IT-директор
ТОВ "Скайінформ" / ТОВ "Скайконтакт" (Телекомунікації / Зв'язок), Київ
06.2007 − 10.2018 (11 років 3 місяці)
Задачі з ІТ:
- Створення
"з нуля" двох контактних центрів на серверах та програмному
забезпеченні AVAYA, Cisco, NICE та ін., а також з використанням хмарної
АТС та CRM. Робота з Microsoft Dynamics CRM.
- Побудова технічної
інфраструктури компанії. СКС, телефонія, локальні комп'ютерні мережі,
побудова ЦОВ (IVR, CRM, HelpDesk, системи збору, обліку та зберігання
інформації).
- Побудова каналів взаємодії з клієнтами
(VoIP-телефонія, WEB відео-чат, IVR, мобільний зв'язок, E-mail, чат-бот,
ITR, SMS, соц. мережі, моб. додатки...)
- Організація віддалених робочих місць, системи автоматичного навчання та тестування.
- Встановлення
та налагодження ПЗ робочих станцій, серверів. Апаратне та програмне
забезпечення роботи комп'ютерної техніки, серверів, мереж.
- Адміністрування
та робота з контентом WEB-сайтів аеропорту «Бориспіль», Асоціації
аеропортів України, «Національної авіадовідки».
- Розробка програм внутрішнього застосування (програми аналізу та звітності, конвертори, програма роботи з базою знань та ін.)
- Створення
WEB-сайту компанії, рекламних банерів, візиток, плакатів, презентацій
та ін. за допомогою Adobe Photoshop та інших графічних редакторів.
Задачі з керівництва КЦ:
- Організація та контроль роботи компанії в цілому.
- Пошук клієнтів, підготовка та проведення презентацій, підписання договорів, звітність та первинна бухгалтерія.
- Пошук
та підбір персоналу, проведення інтерв'ю, графіки роботи, навчання,
формування груп та підрозділів. Табелі робочого часу та розрахунок ЗП
співробітників.
- Питання результативності та ефективності (КРІ), мотиваційні програми, раціоналізація, контроль дотримання SLA з замовниками.
- Статистика, аналітика, планування.
- Повний документообіг компанії
Начальник відділу ІТ
Державна служба автомобільних доріг України. Українське Державне виробничо-технологічне підприємство «Укрдортехнологія» (Державний сектор), Київ
01.2002 − 09.2005 (3 роки 8 місяців)
- Організаційне, науково-методичне та технічне керівництво науково-дослідних, конструкторських та інших робіт відділу.
- Розробка
проектів перспективних та річних планів роботи відділу щодо
впровадження сучасних інформаційних технологій на підприємстві.
- Розробка тех. завдань, календарних планів, техніко-економічних обґрунтувань.
- Координація розробок алгоритмів та програм.
- Управління
технічним та програмним супроводом комп'ютерної та офісної техніки,
встановленням та адмініструванням локальних комп'ютерних мереж,
телефонія.
- Технічний та програмний супровід науково-практичних семінарів, конференцій, виставок.
Керівник дев'яти наукових розробок у галузі програмного забезпечення, зареєстрованих в УкрІНТЕІ.