UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник департаменту продажів в Києві
  5. Керівник департаменту продажів
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Керівник департаменту продажів

Заблоковано
  3 червня 2022  Місто: Київ
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

Директор
ТОВ «Проект-Студія» (Технічний нагляд за будівництвом (СС1, СС2, СС3), організація супроводу будівництва, технічне обстеження будівель і споруд), Київ
09.2020 − 05.2022 (1 рік 7 місяців)

  • Розробка бізнес-планів, концепції продажу, рекламної концепції для компанії.
  • Формування завдання для проектування забудов
  • Аналіз ринку нерухомості
  • Аналіз архітектурних рішень будівельних проектів
  • Моніторинг земельних ділянок
 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник відділу продажу
Будівельна компанія «КварталГрупп» ЖК «Синергия Сити» (Будівництво і Девелопмент), Ірпінь
01.2020 − По теперішній час (4 роки 4 місяці)
  • Створення нової стратегії розвитку компанії згідно з довгостроковими планами
  • Розробка ТЗ для відділу маркетингу і контроль виконання
  • Участь в ціноутворенні
  • Планування продажів
  • Формування системи мотивації персоналу
  • Внесення змін до схеми роботи з CRM-системою, організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів
  • Аналіз роботи менеджерів для виявлення слабких місць у процесі продажу
  • Проведення додаткового навчання, поточних навчальних занять і індивідуальна робота з менеджерами.
  • Розроблені і реалізовані нові стандарти роботи з клієнтами
  • Встановлені контрольні точки в процесі «закриття» клієнта на угоду
  • Створено алгоритм роботи з холодними клієнтами
  • Заходи для донесення менеджерам інформації про конкурентів і їх відмінностей
  • Поточний аналіз ефективності роботи кожного менеджера і відділу в цілому
  • Формування «Книги продажів»
  • Написання скриптів
 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник відділу продажу
ТОВ "ІГ-Груп" ЖК «Green Yard» , ЖК «Барвиха», (Будівництво і Девелопмент), Ірпінь
02.2018 − 11.2018 (9 місяців)

 Робота  на етапі 50% готовності будівництва

  • Допомога в організації взаємодії з іншими підрозділами (фінансовий департамент, бухгалтерія) - участь у створенні об’єднанної системи контролю продажів на базі 1С і подальша робота в ній
  • Управління персоналом (в безпосередньому підпорядкуванні 10 працівників);
  • Оцінка ефективності роботи відділів
  • Підбір персоналу у відділ продажу
  • Навчання персоналу
  • Розробка планів продажу
  • Формування системи мотивації персоналу
  • Формування цінової політики
  • Постановка завдань менеджерам та консультантам
  • Робота з CRM, Gogle Analytics, Binotel
  • Організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів;
  • Оптимізація рекламних витрат компанії
  • Робота з партнерською мережею, організація заходів мотивації і перемовин, націлених на збільшення кількості угод,закритих з партнерами
  • Ведення звітності
  • Розробка концепції для нових ЖК
  • Підготовка рекламної продукції
  • Моніторинг змін ринку нерухомості по регіону (Ірпінь ,Буча,Гостомель)
  • Робота з ключовими клієнтами, ведення переговорів, вирішення конфліктних ситуацій;


 Є рекомендації з даного місця роботи
Управляючий консультант
ТОВ "Арт Білдинг" (Проектування, інжинірінгові послуги), Київ
07.2017 − 01.2018 (6 місяців)
  • Розробка бізнес-планів, концепції продажів, рекламної концепції для ЖК
  • Розробка архітектурної концепції
  • Формування завдання для проектування забудови
  • Аналіз ринку нерухомості
  • Аналіз архітектурних рішень по будівельним проектам
  • Моніторинг земельних ділянок


Керівник відділу продажу
ТОВ "ІГ-Груп" ЖК «Green Yard» (Будівництво і Девелопмент), Ірпінь
12.2016 − 06.2017 (6 місяців)

Запуск проекту «з нуля»

  • Підготовка рекламної продукції
  • Формування цінової політики
  • Розробка планів продажу
  • Формування системи мотивації персоналу
  • Підбір персоналу у відділ продажу і відділ маркетингу
  • Навчання персоналу, поточна робота з персоналом, постановка завдань,контроль виконання, оцінка результатів.
  • Написання скриптів
  • Робота з CRM (ТЗ на розробку, навчання персоналу, поточне використання для контролю роботи менеджерів)
  • Робота з системами аналітики ( Google Analytics, Istat)
  • Моніторинг змін ринку нерухомості по регіону (Ірпінь,Буча,Гостомель)
  • Оптимізація рекламних витрат компанії
  • Оцінка ефективності роботи відділів
  • Ведення фінальних перемовин з клієнтами
  • Створення та подальша робота з партнерською мережею, організація заходів мотивації і перемовин, націлених на збільшення кількості угод,закритих з партнерами
  • Перевірка договорів перед підписанням
  • Ведення звітності
  • Участь у формуванні технічного завдання для нових будинків в ЖК
  • Участь у розробці концепцій для нових ЖК


 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник відділу продажу
ЖК «Покровський» (Будівництво і Девелопмент), Гостомель
02.2016 − 11.2016 (9 місяців)

Виведення проекту з кризи

  • Участь у формуванні технічного завдання для нових будинків в ЖК
  • Управління відділом продажу та відділом маркетингу
  • Розробка планів продажу та ТЗ для відділу маркетингу, оцінка результатів
  • Формування цінової політики
  • Підбір і адаптація персоналу
  • Аналіз роботи менеджерів для виявлення слабких місць у процесі продажу
  • Навчання менеджерів
  • Формування системи мотивації
  • Поточний аналіз ефективності роботи кожного менеджера і відділу в цілому
  • Ведення звітності
  • Моніторинг змін ринку нерухомості по регіону (Ірпінь,Буча,Гостомель)
  • Дослідження і моніторинг витрат компанії з метою їх зменшення
  • Робота з CRM


Адміністратор колл-центру
«AVM development group» (Будівництво і Девелопмент), Київ
11.2015 − 01.2016 (2 місяці)

Об’єкти «Новая Конча заспа» n-k-z.com , «Спутник-Теремки» , «Sunland»


  • Виявлення потреб і підбір продукта нерухомості, згідно запиту;
  • Підтримка відносин з існуючими клієнтами
  • Навчання нових співробітників (за час роботи 3 людини)
  • Ведення звітності роботи відділу (за показниками особистої роботи, % виконання плану, аналіз ефективності, прогнози)
  • Управління роботою в структурі (аналітика, контроль ефективності роботи співробітників і додаткове навчання, робота з фрілансерами);


менеджер по роботі з клієнтами
NOVBUD, ЖК «Петровский Квартал» (Будівництво і Девелопмент), Святопетрівське
12.2012 − 11.2015 (2 роки 11 місяців)
  • Пошук і залучення потенційних клієнтів;
  • Підтримка відносин з існуючими клієнтами;
  • Виявлення потреб і підбір продукта нерухомості, згідно побажань клієнтів;
  • Організація роботи додаткових сервісів в реалізації нерухомості;
  • Участь в оптимізації роботи сайту;


офіс-менеджер
«Конференц-сервіс центр» (Послуги для бізнесу ), Київ
09.2009 − 05.2012 (2 роки 7 місяців)

– організація і проведення корпоративних заходів: конференцій, семінарів, тренінгів, корпоративів

Освіта

Європейський університет (Київ)
Економіки і менеджменту
повна вища, 09.2011 − 02.2014 (2 роки 5 місяців)
Європейський університет (Київ)
Фінанси і кредит
середньо-спеціальна, 08.2008 − 02.2011 (2 роки 6 місяців)

Додаткова освіта

 «Мастер эффективных продаж» Бізнес - тренер Лісун Наталія Романівна 2013 рік.
 Тренінг з продажів. Компанія «AboutHR». Бізнес- тренер Дикун Олександр. 2014 рік
 «Секреты больших продаж» Компания «Trainings for business» Бізнес - тренер Татьяна Наумович 2014 рік.
 «Частные уроки по управлению персоналом и мотивации, планированию, делегированию» Бізнес - тренер Лісун Наталія Романівна 2016 рік.
 Програми «Эффективный руководитель» та «Эффективный собственник бизнеса» Кирил Куницький 2017-2018 рік

Знання мов:

Англійська - Середній, Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Пакет MicrosoftOffice, Google-Документи, AmoCRM, Bitrix24, Bpm-online, GoogleAnalytics, GoogleAds,
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Захоплення та інтереси: - сноуборд, лонгборд, SUP; - подорожі
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Знайти компанію, що близька мені по духу. Розвиватись самій і вдосконалювати ввірену мені роботу.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору