головний економіст управління організації продажів ДКБ
АТ "Ощадбанк" (Банк), Харків
04.2016 − 11.2023 (7 років 7 місяців)
Функціонал:
- кураторство та методичне керівництво відділів обслуговування клієнтів в підзвітних регіонах (Харківський, Луганський, Донецький та Сумський);
- навчання підлеглих відділів обслуговування клієнтів в підзвітних регіонах;
- контроль роботи та якості обслуговування клієнтів відділами обслуговування клієнтів в підзвітних регіонах;
- залучення на комплексне обслуговування нових клієнтів;
- розробка планів та реалізація заходів по збільшенню дохідності по діючим клієнтам;
- організація комплексного обслуговування клієнтів на всіх рівнях банку, від регіонального до обслуговування на рівні ГБ та в інших регіонах;
- залучення поточних та строкових пасивів (залишки на рахунках, овернайт, депозити);
- підготовча робота по кредитним проектами (підготовка кредитного CV по кредитному проекту), попередній фінансовий аналіз та формування структури кредитних проектів;
- підготовка звітів.
Навички та досягнення:
- досвід керівництва відділами та Регіональним корпоративним центром (далі по тексту – РКЦ);
- досвід в плануванні, організації та контролю роботи команди;
- досвід в проведенні навчання персоналу;
- досвід в організації продажів;
- досвід в проведенні переговорів та продажу банківських продуктів;
- досвід в організації комплексного обслуговування клієнтів (груп клієнтів);
- володіння базою клієнтів в декількох регіонах (Харківський, Донецький та Сумський);
- знання фінансового аналізу та уміння структурувати кредитні проекти;
- уміння ставити цілі собі та команді та домагатися бажаного результату;
- досвід підбору персоналу.
Економіст, ведучій економіст, начальник відділу ВІП-клієнтів, старший менеджер Харківського регіонального корпоративного центру ДКБ,
АТ"УкрСиббанк" (Банк), Харків
02.2004 − 05.2013 (9 років 2 місяці)
- керування роботою відділу РКЦ та періодичне виконання обов’язків керівника РКЦ;
- планування, організація та контроль роботи співробітників відділу РКЦ та РКЦ в цілому;
- проведення навчання співробітників відділу РКЦ та РКЦ в цілому;
- участь у розробці та втіленню нових продуктів банку та удосконалення існуючих продуктів та процедур банку;
- розробка планів заходів по залученню та комплексному обслуговуванню клієнтів;
- особисте залучення нових клієнтів;
- збільшення дохідності по діючим клієнтам РКЦ;
- організація комплексного обслуговування клієнтів на всіх рівнях банку, від регіонального до обслуговування на рівні ГБ;
- робота з кредитними заявками клієнтів, підготовка заключень по кредитним проектам клієнтів сегменту корпоративного бізнесу, фінансовий аналіз діяльності компаній та груп компаній, аналіз ринків ;
- презентація кредитних заявок на кредитних комітетах банку;
- укладання всіх договорів по кредитним проектам (кредитні договори та договори забезпечення, в тому числі нотаріальні) з лімітом фінансування до екв. 5,0 млн.доларів США (за довіреністю);
- підписання внутрішньобанківських розпоряджень по кредитним операціям ,в т.ч. на видачу кредитних коштів;
- підготовка звітів.