Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Ключові навички та обов’язки:
взаємодія з замовником, комунікація та реагування на потреби клієнта;
оцінка проєкту, прорахунок кількості та вартості ресурсів, термінів, необхідних для запуску та реалізації проєкту;
контроль та оцінка етапів розробки проєктної документації;
узгодження проєктної, кошторисної документації, актів виконаних робіт;
розробка та оптимізація бюджету проєкту. Реалізація проєкту в межах затвердженого бюджету;
розробка графіку виконання робіт в MS Project, календарного графіку фінансування, контроль виконання графіків;
укладання договорів підряду, формування ТЗ підрядним організаціям, контроль виконання робіт;
координація роботи всіх учасників проєкту (структурних підрозділів компанії, підрядних організацій та інших служб);
регулярне звітування про статус проєкту;
координація проєкту на всіх етапах виконання робіт (від проходження експертизи до вводу об'єкта в експлуатацію);
позитивний досвід менеджменту команд та проєктів - планування, поставновка цілей, чіткий контроль виконання, коригування, мотивація персоналу та усіх відповідальних за результат реалізації проєкту;
оперативне врегулювання поточних питань у межах компетенції;
відрядження по Україні на об'єкти компанії;
контроль за виконанням робіт на ділянках будівництва згідно з раніше затвердженими планами та графіками виконання будівельних робіт.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник проекту в Києві"