В.о. заступника директора з технічних питань
Дирекція оброблення та перевезення пошти ПАТ
12.2016 − 10.2017 (10 місяців)
• Керівництво структурною гілкою інженерно-технічного, будівельно-монтажного, енергетичного, адміністративно-побутового та матеріального забезпечення виробництва.
• Підпорядковані підрозділи:
- Цех ремонтно-технічного забезпечення.
- Технічних відділ.
- Відділ інформаційних технологій.
- Загальний відділ.
- Відділ матеріально-технічного забезпечення.
- Виробничо-вимірювальна лабораторія (конструкторський відділ).
- Цех матеріально-технічного постачання.
- Цех експедирування.
- База відпочинку.
• Кількість підпорядкованого персоналу – 220 працівників.
• Постановка задач керівникам підрозділів в рамках стратегічних планів розвитку підприємства, організація роботи та ефективна взаємодія усіх підпорядкованих підрозділів підприємства.
• Організація, управління та контроль бізнес-процесів по підпорядкованим напрямам виробництва.
• Формування бюджету по витратам на технічну експлуатацію, капітальні та поточні ремонти (будівлі, споруди, обладнання), матеріали, з/ч та обладнання для потреб виробництва та технічної експлуатації. Планування, розподіл, контроль фінансів та виконання бюджетних показників.
• Забезпечення безперебійної та раціональної подачі усіх ресурсів, необхідних для життєдіяльності виробництва. Аналіз, контроль та складання необхідних звітів, здійснення усіх необхідних розрахунків по ресурсам, здійснення заходів з економії ресурсів.
• Забезпечення роботи систем енергопостачання, освітлення, опалення, вентиляції та кондиціювання, водопостачання та каналізації, пожежогасіння та безпеки, згідно норм та діючого законодавства.
• Організація та контроль робіт з реконструкції та капітального ремонту інженерних систем, будівель та споруд.
• Організація та контроль своєчасної атестації підлеглого персоналу та обладнання, метрологічного забезпечення, планового обслуговування інженерних систем та обладнання.
• Взаємодія з контролюючими, комунальними та енергопостачальними організаціями.
• Формування та організація роботи підрозділу закупівель на базі Відділу матеріально-технічного забезпечення.
• Впровадження процесів електронного узгодження документації у підпорядкованих підрозділах (договори, накази, тендерна та конкурсна документація, заявки на закупівлю, тощо).
• Впровадження системи електронної комунікації у підпорядкованих підрозділах.
• Формування та розробка електронного реєстру приміщень підприємства.
• Додаткові функції по підприємству:
- Виконуючий обов'язки директора у разі його відсутності.
- Голова тендерної та конкурсної комісій.
- Заст. голови інвентаризаційної комісії.
- Голова комітету з надзвичайних ситуацій.
- Голова комісії зі списання майна (МШП та ОЗ).
Інженер структурного підрозділу (інженер з експлуатації)
06.2016 − 12.2016 (6 місяців)
• Безпосередня участь в організації роботи підрядних організацій (контроль виконання робіт з боку Замовника) з глибокої модернізації логістичного комплексу компанії для його використання у якості аптечного складу.
• Координація дій підрядників та субпідрядників.
• Організація, обслуговування та ремонт енергетичних та інженерно-технічних систем та обладнання.
• Робота з енергопостачальними організаціями, супроводження та пролонгація договорів, оплата рахунків, ведення обліку споживання енергоресурсів.
Головний інженер
06.2002 − 10.2015 (13 років 3 місяці)
• Формування та керівництво службою обслуговування та експлуатація логістичних комплексів з повним комплексом інженерно-технічного та енергетичного забезпечення (газова котельня, системи електро- газо-, тепло- і водопостачання (артезіанська свердловина), кондиціонування і вентиляції, каналізація, слабкоструменеві системи (пожежна сигналізація, системи безпеки)).
• Керівництво будівельними проектами компанії з боку Замовника. Управління проектами повного циклу: від отримання дозволу на проектування до здачі об'єкту в експлуатацію.
• Безпосередня участь в розробці перспективних планів модернізації систем технічного та енергетичного забезпечення виробництва, проектування і будівництва, в оцінці необхідності, ефективності та економічній доцільності фінансування цих планів.
• Організація та координація процесів виконання проектних та будівельно-монтажних робіт, прийняття оперативних, адміністративних, організаційних та технічних рішень, їх узгодження з постачальниками, представниками проектних та підрядних організацій, керівництвом компанії.
• Приймання робіт, контроль об'ємів, та якості їх виконання, підписання проміжних актів виконаних робіт, контроль процесів фінансування.
• Безпосередня участь в складанні та контроль дотримання графіків виконання робіт, розробка заходів по недопущенню їх зриву.
• Управління та координація роботи авторського та технічного нагляду.
• Контроль споживання енергоресурсів, складання необхідних статистичних звітів, безпосередня участь у вирішені задач зниження споживання енергоресурсів.
• Безпосередня участь в програмах збільшення рівня енергоефективності та зменшення енергозалежності виробництва. Проведення оцінки ефективності впровадження в виробництво енергозберігаючих технологій та альтернативних джерел енергопостачання.
• Стажування в Мюнхені та Ганновері з сучасних тенденцій в проектуванні та будівництві логістичних комплексів, у т.ч. – складських приміщень для зберігання особо небезпечних вантажів.
• Наявність завершених інженерно-будівельних проектів (логістичні комплекси, адміністративно-побутові, технологічні, допоміжні будівлі та споруди, інженерні мережі та споруди).
• Розробка концепцій забудови земельних ділянок під будівництво логістичних комплексів, планування робочих зон складських та адміністративно-побутових приміщень, схем розстановки стелажних систем.
• Робота з контролюючими органами, отримання всіх необхідних дозволів з екологічної безпеки, безпосередня участь в отриманні усіх необхідних дозволів на проектування, будівництво, експлуатацію.