Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Основні обов'язки: Організація та контроль роботи торговельного будинку. Координація дій структурних підрозділів підприємства. Управління філіями. Формування торгового портфеля підприємства шляхом залучення нових постачальників. Розробка цінової стратегії, планування продажу, формування бюджету підприємства, контроль фінансової заборгованості.
Досягнення: налагодив організаційну структуру та взаємодію підрозділів середньої ланки на підприємстві (постачання, продаж, логістика, бухгалтерія, юристи). Наймав на роботу головного бухгалтера та комерційного директора. Формував плани та розробляв систему мотивації тогових представників. Загальна кількість персоналу підприємства становила 350 осіб. 6 філій по Україні. Шляхом залучення нових постачальників було збільшено обсяг продажів у півтора рази. До основної торгової марки «Моліс» та «Моліка» (сири, сметана, олія) було додано понад 20 нових. Основні залучені торгові марки "МХП" (ковбаса), "АПК" (ковбаса), "Соколовський МК" (ковбаса), "Звенигора" (сири, молочні продути), "Волошкове поле" (молочні продукти).
Основні обов'язки: Контроль роботи відділу постачання. Забезпечення безперебійного транспортно-експедиційного обслуговування компанії з приймання та зберігання основної сировини. Пошук клієнтів, охоплення нових регіонів. Формування бази даних за клієнтами та видами сировини.
Досягнення: організував роботу відділу на новії для себе посаді. Обсяг виробництва та забезпечення сировиною зріс у 2 рази за рахунок розширення територій обслуговування. Асортимент сировини змінився із одного до трьох видів.
Основні обов'язки : Організація та контроль роботи відділу логістики. Координація процесів структурних підрозділів підприємства – виробництво, склад готової продукції, транспорт, дистриб'ютори. Розвиток ключових клієнтів, супроводження продажу, підготовка документів. Пошук нових клієнтів, укладання договорів. Забезпечення відвантаження готової продукції та доставки до різних регіонів України.
Досягнення: пройшов шлях від торгового представника до начальника відділу логістики та збуту. Розвиток нових регіонів та організація співпраці з новими дистриб'юторами дозволили збільшити обсяг реалізації продукції в 3 рази.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу, напрямку, представництва, заходу в Запоріжжі"