Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Управління продажами в центральному, східному і південному регіонах:
1)контроль і керівництво збутом;
2)проведення переговорів з VIP клієнтами;
3)побудова дистрибуції в центральному, східному і південному регіонах України
4)акумуляція та аналіз аналітичної інформації (моніторинг конкурентів, аналіз продажів, аналіз поставок, планування продажів, аналіз тенденцій на ринку, аналіз незадоволеного попиту, контроль цілісності клієнтської бази, контроль дебіторської заборгованості та ефективності кредитних умов);
5)розробка стратегії і засобів для стимуляції росту рівня збуту продукції;
6)оптимізація асортиментного ряду і скорочення терміну обігу товарних залишків;
7)створення позитивного іміджу як торгової марки, так і компанії в цілому;
Обов'язки: керівництво компанією
1)розробка бізнес процесів;
2)підбір кадрів, створення відділу з активних продажів;
3)управління та контроль збутом;
4)пошук і ведення переговорами з виробниками і постачальниками (Китай, Польща, Росія, Україна, Іспанія);
5)визначення і розробка оптимального асортименту товарів і їх технічних характеристик;
6)проведення переговорів з VIP клієнтами;
7)побудова дистрибуції в кожній області України
8)ціноутворення і розробка програм з метою просування товарних груп;
9)акумуляція та аналіз аналітичної інформації (моніторинг конкурентів, аналіз продажів, аналіз поставок, планування продажів, планування поставок, аналіз тенденцій на ринку, аналіз незадоволеного попиту, контроль цілісності клієнтської бази, контроль дебіторської заборгованості та ефективності кредитних умов);
10)розробка стратегії і засобів для стимуляції росту кількісних і якісних показників збуту продукції, їх впровадження і контроль виконання відділом продажів;
11)оптимізація асортиментного ряду і скорочення терміну обігу товарних залишків;
12)створення позитивного іміджу як торгової марки, так і компанії в цілому;
Результат: компанія з нуля увійшла в новий для неї ринок і в перший же рік зайняла 10% ринку України.
Обов'язки: керівництво проектами фасадна сітка і будівельна хімія, а саме:
1)розробка бізнес проекту;
2)рішення кризових явищ в проектах компанії;
3)контроль і керівництво збутом;
4)пошук і управління переговорами з виробниками і постачальниками (Китай, Польща, Естонії, Росія, Україна);
5)визначення і розробка оптимального асортименту товарів і їх технічних характеристик;
6)проведення переговорів з VIP клієнтами;
7)побудова дистрибуції в кожному регіоні України
8)ціноутворення і розробка програм з метою просування товарних груп;
9)акумуляція та аналіз аналітичної інформації (моніторинг конкурентів, аналіз продажів, аналіз поставок, планування продажів, аналіз тенденцій на ринку, аналіз незадоволеного попиту, контроль цілісності клієнтської бази, контроль дебіторської заборгованості та ефективності кредитних умов);
10)розробка стратегії і засобів для стимуляції росту рівня збуту продукції;
11)оптимізація асортиментного ряду і скорочення терміну обігу товарних залишків;
12)створення позитивного іміджу як торгової марки, так і компанії в цілому;
13)написання статей технічного і аналітичного напряму в спеціалізованих виданнях, та ін ..
Результат 1: під моїм керівництвом було реанімовано проект будівельна хімія, створений новий прибутковий проект фасадна сітка, мій відділ зробив максимально високий рівень продажів більш ніж 270тісяч доларів в місяць (щорічне зростання продажів за новим проектом більш ніж в 1.5 рази).
Результат 2: під моїм керівництвом був оптимізований проект будівельна хімія, знайдені нові рішення технічних і економічних характеристик товарної групи, що дозволило підвищити конкурентоспроможність напрямку і збільшити прибуток в 2 - 2,5 рази; реанімовано прибутковий проект фасадна сітка, розпродані неліквідні залишки, відновлений актуальний ринку асортимент, відновлені втрачені клієнти, знайдені і залучені нові постачальники, оптимізовано якість і конкурентоспроможність напрямків.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник відділу збуту в Києві"