Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Мартиненко Олександр Миколайович
Дата народження: 14 жовтня 1976 року.
Вік: 46 роки
Місце народження: село Володимирівка
Поліського району Київської області.
Громадянство: Україна
Освіта:
1993-1999р. Український транспортний університет. Спеціальність: «Автомобілі та автомобільне господарство», кваліфікація: інженер-механік.
2013-2015 р. Навчально-науковий інститут післядипломної освіти Національного університету біоресурсів і природокористування України. Спеціальність: «Економіка підприємства», кваліфікація: спеціаліст з економіки підприємства.
2017-2020 р. Національна академія державного управління при Президентові України. Спеціальність: «Державне управління», кваліфікація: магістр державного управління за спеціалізацією «Публічне управління та адміністрування».
Професійна діяльність:
У жовтні 1999 року прийнятий на посаду провідного спеціаліста комунальної госпрозрахункової служби пасажирських перевезень комітету транспорту КМДА м. Київ.
З жовтня 2004 року працював лісничим Дніпровського лісництва Державного підприємства «Димерське лісове господарство» с. Катюжанка.
З березня 2010 року працював директором Комунального підприємства «Шкільні їдальні» Києво-Святошинського району м. Боярка.
З червня 2010 року працював головним механіком Державного підприємства «Димерське лісове господарство» с. Катюжанка, Київська обл.
З грудня 2010 року по лютий 2021 року начальником Вишгородського районного комунального підприємства «Комунальник» м. Вишгород, Київська обл.
З лютого 2021 року по серпень 2021 року начальником Димерського КПП смт. Димер, Київська обл.
З жовтня 2021 року по лютого 2023 року заступником директора ДП «Димерське лісове господарство» смт. Димер, Київська обл.
З лютого 2023 року по теперішній час працюю заступником директора Бородянського ПНІ з геріатричним відділенням. смт. Бородянка, Київська обл.
Досвід роботи:
Керівництво багатофункціональним колективом 250 осіб
Організаційна робота: повне забезпечення проекту ресурсами, підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом (документальні, презентаційні)
Повний цикл організації масових заходів
Пошук фінансування проектів, робота з замовниками
Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та покупку продукції
Підготовка проектних матеріалів, планування проекту, цілей і строків виконання, формування календарного плану
Сильні сторони кандидата
СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
Склад сім’ї:
Одружений, виховую двох дітей
Підписатись на розсилку нових резюме: "Керівник, Заступник керівника в Києві"