Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
ГРЕЧКОСІЙ
ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
Особисті данні:
Дата народження: 08.04.1966 року, 58 років.
Ссімейний стан: одружений.
Склад сім’ї: дружина.
Контактна інформация:
Адреса проживання: м. Київ, Подільський район
Тел. моб.: (050) 909-55-50;
(096) 588-78-55.
e-mail: gr.al@i.ua
Мета:
Отримання роботи з можливістю прояву своїх якостей, набутих у результаті навчання та життєвого досвіду. Бажана посада: інженер з обслуговування інженерних мереж, завідувач господарством, заступник директора у сфері комерційних питань, господарського адміністрування, закупівель, керівник малого підприємства, менеджер.
Бажаний рівень заробітної плати згідно за результатами співбесіди з перспективою підвищення та соціальним пакетом від 40 000 грн.
Освіта вища.
- з 1984 року по 1991 рік (з перервою служби 1984-1986 рр. у лавах збройних сил),
закінчив Донецький державний університет (Донецький національний університет ім. Стуса), економічний факультет за спеціальністю: економіка та планування матеріально-технічного постачання, за кваліфікацією економіст.
Досвіт роботи:
- з 15.06.2021 по інженер по обслуговуванню загальних мереж, завідувач господарством (електромережа, вода, каналізація, вентиляція, кондиціонування, генераторне господарство…) в групі медичних компаній АДОНІС (медичні послуги повного циклу, 10 об’єктів господарювання).
ОБОВЯЗКИ:
організація контролю за роботою всіх існуючих інженерних мереж, обслуговування, ремонт, заміна;
організація і контроль проведення будівельних перебудов і ремонтів;
організація роботи і контроль підлеглого персоналу;
комунікація з партнерськими організаціями, договірні, фінансові відносини;
організація и контроль проведення справ пов’язаних з господарською діяльністю;
закупівля, організація логістики матеріальних цінностей;
виконання обов’язків пов’язаних з господарськими питаннями.
ДОСЯГНЕННЯ:
організована система відносин між структурними підрозділами в виконанні справ пов’язаних з безперебійною, безаварійною роботою медичних закладів компанії;
побудована система ефективних партнерських відносин з зовнішніми виконавцями послуг.
- з 01.06.2017 року до 11.10.2019 року керівник відділу закупівель ТОВ «НД ПРОДАКШН», менеджер відділу продажу. Штат 130 осіб. Підприємство займається виробництвом технічних та технологічних рішень для АЗС та нафтобаз.
ОБОВ'ЯЗКИ:
організація та контроль роботи відділу закупівель;
пошук постачальників, укладання договорів, отриманням рахунків, організація та контроль оплати, постачання та складування матеріалів;
ведення переговорів із постачальниками з питань ціноутворення, термінів та обсягів поставки; пошук споживачів та продаж вироблених продуктів;
постійна участь у торгах на майданчиках ProZorro;
організація юридичної, бухгалтерської, діяльності.
ДОСЯГНЕННЯ:
мною організовано стабільне постачання компонентів, що забезпечує планомірний, безперебійний процес виробництва;
налагоджені довгострокові партнерські відносини з постачальниками та споживачами.
- з 08.06.2016 року по 31.01.2018 рік ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ платник єдиного податку на 2-й групі. Вид діяльності:
гуртова торгівля;
участь у державних закупівлях за програмою ProZorro як постачальник. Неодноразовий переможець у торгах та надійний партнер
- з 22.09.2014 року до 31.05.2017 року директор ТОВ «ФРАМ СЕРВІС» (без оформлення). Штат 7 чоловік. Підприємство займається виконанням робіт з просування на виринку дерев'яних виробів європейської якості.
ОБОВ'ЯЗКИ:
організація процесу пошуку покупців, ведення переговорів, підписання договорів;
розміщення замовлень на виробництві, контроль виконання, доставка замовнику, організація та контроль монтажних робіт на об'єкті замовника, здавання робіт замовнику;
організація та контроль фінансової та бухгалтерської діяльності підприємства.
- з 04.10.2005 року по 30.06.2014 року заступник директора зі збуту (комерційний директор) ПАТ «Донецький завод великопанельного домобудування-3». Штат підприємства 170 осіб. Завод виробляв бетонні, залізобетонні вироби та арматурні каркаси.
ОБОВ'ЯЗКИ:
організація та контроль комерційної діяльності підприємства;
організація збуту продукції, здавання у найм площ;
ведення договірних відносин із замовниками та орендарями;
планування та організація виробництва продукції;
організація рекламної діяльності підприємства, участі у виставках;
контроль фінансових відносин (дебіторська/кредиторська заборгованість) із замовниками та орендарями;
розробка та захист бізнес-планів по реалізації проектів з випуску нових видів продукції;
організація та контроль виконання проектів.
Участь у громадському житті регіону: організація роботи та керівництво виборчою дільницею на виборах президента України та до Верховної Ради.
ДОСЯГНЕННЯ:
досконально вивчивши будівельний ринок регіону, збільшив асортименти продукції в 3 рази знайшовши на ринку власну нішу;
за часів економічної кризи 2008 – 2011 років. керував процесом оптимізації роботи підприємства, що дозволило пережити кризові часи, не зупинивши завод. За що маю репутацію антикризового менеджера.
- з 01.06.1997 до 30.09.2005 року приватний підприємець. Продаж будівельних матеріалів (роздрібно-оптова торгівля), організовував та керував навчальним комбінатом з навчання комп'ютерних наук при Донецькому технікумі промислової автоматики.
- з 15.04.1991 року по 25.05.1997 року інженер та начальник відділу матеріально-технічного постачання Донецького заводу великопанельного домобудування-3.
ОБОВ'ЯЗКИ:
організація роботи відділу МТП та роботи складу;
організація поставки сировини та матеріалів для виробництва продукції,
ведення договірних відносин із постачальниками.
Навички:
- великий досвід у процесах продажу, закупівель, логістики;
- навички в управлінні тимчасовими та трудовими ресурсами;
- досвід у договірній, бухгалтерській, фінансовій діяльності підприємства;
- досвід участі у закупівлях за системою ProZorro;
- знання Microsoft Office (Word, Excel, 1C);
- робота з оргтехнікою (факс, принтер, сканер).
Додаткова інформація:
- Маю права водія категорії В, є особистий автомобіль;
Особисті якості:
- відповідальність;
- порядність;
- комунікабельність;
- бажання постійно вчитися, опановувати нові знання та досвід.
Інтереси та захоплення:
Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом, граю у волейбол, настільний теніс, подорожую
Підписатись на розсилку нових резюме: "Комерційний директор в Києві"