UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці в Києві
  5. Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці
Запропонувати вакансію
Резюме Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці
Клименко Серж

Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці

Заблоковано
 20 листопада  Місто: Київ
Вік:112 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Готельний бізнес; Сфера розваг; Туризм та спорт
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці
СК Групп Сервис (Спорт, отели, отдых, гостиницы, рекрутинг, ивент)
07.2020 − По теперішній час (4 роки 4 місяці)

Координатор, адміністративний менеджер (готелю, фитнес-центру), завхоз, інженер по охороні праці



СК Групп СервисГотелі / Ресторани / Розважальні комплекси


4 роки 1 місяць05.2020 — по поточний часДосягнення:

-зустріч гостей, -реєстрація гостей -заповнення звітних документів, – сервіс з бронювання, -клининг (прибирання), -кетринг (організація і проведення харчування), -організації та проведення корпоративів, інші обов’язки, згідно стандартів…. Забезпечення життєдіяльності об’єкту: організації та проведення поточних/капітальних ремонтів; взаємодії з підрядними будівельними компанями; контроль виконання ремонтно-будівельних робіт компанями підрядниками; закупівля будматеріалів в будівельних маркетах; списання матеріалів та матеріальних цінностей; співпраця з комунальними службами; проведення дрібного ремонту; організація і проведення закупівель, забезпечення і ведення господарської діяльності… -Контроль за додержанням вимог охорони праці. -Контроль за забезпеченням інструкціями з охорони праці всіх працівників. -Контроль за виконання планів заходів з охорони праці, наказів, приписів служб державного і відомчого контролю. -Проведення первинного інструктажу з питань охорони праці -Контроль за проведенням повторних, позапланових та цільових інструктажів з питань охорони праці -Участь в перевірці знань з питань охорони праці працівників підприємства. -Перегляд і участь в розробці інструкцій з охорони праці. -Нагляд за оснащення засобами пожежогасіння, сигналізації підпорядкованої території, приміщень. -Участь в нагляді за справний та безпечний стан будівель, споруд, обладнання. -Нагляд за належний стан санітарно–побутових приміщень і місць загального користування в відповідності з вимогами охорони праці. -Погожування дозволів (наряди–допуски) на безпечне виконання робіт підвищеної небезпеки

Організація маркетингових кампаній керівництво сервісним центром (контакт центом): налагодження довгострокових стосунків та співпраці з клієнтами, партнерами, підрядниками розробка Програм Лояльності, робота над аналізом даних по компанії, співпраця із підрядниками, моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища, співпраця із підрядниками у проведенні Рекламних Кампаній, оформлення ліцензій, підбір та організація навчання кадрів , Управління персоналом, планування ресурсів, контроль виконання та координація процесів, підвищення якості обслуговування; взаємодія з внутрішніми структурними підрозділами та підрядниками: вирішення конфліктних ситуацій; розробка/доробка методик, регламентів роботи служби; Бюджетування та облік використовуваних матеріалів та техніки спрямування; Вибудовування 1, 2, 3 ліній підтримки користувачів; взаємодія із внутрішніми замовниками, усунення системних проблем; Комунікація та координація з підрозділами компаній для усунення системних проблем-Операційна діяльність, моніторинг завдань та їх реалізація відповідно до затверджених планів та цілей

Начальник склада- комплекса (заведующий), руководитель- координатор по логистики и перевозкам

РСПТранспорт та Логістика


2 роки 5 місяців05.2019 — 11.2021Досягнення:

Управление складскими процессами; Обеспечение выполнения плановых показателей складской логистики; Оптимизация и контроль системы хранения, координация процессов на складе; Складской учет; Инвентаризация склада; Аккуратность и внимательность высшего уровня

Специалист по персоналу, рекрутинг (подбор, HR), кадрам, инспектор по охране труда, эколог



Агенство КСВHR


12 років 9 місяців05.2008 — 02.2021Досягнення:

Контроль и подбор полного цикла работы рекрутинга (от получения заявки на подбор до заключения оффера); проведение собеседований с потенциальными кандидатами; Формирование кадрового резерва; Планирование бюджета HR- департамента; внедрения внутренних процессов в компании; описания политики компании; формирования и описания корпоративной культуры компании; организации и координации отдела рекрутинга, отдела кадров; разработка программ онбординга и адаптации для новых сотрудников; формирования кадрового резерва; разрабатывал и описывал должностные инструкции сотрудников компании; умение анализировать статистику отделов и определять узкие места;

-Подготовка разрешительной документации -Обеспечение получения разрешительной документации -Контроль за соблюдением норм и правил работниками и должностными лицами в структурных подразделениях -Проведение инструктажей и ведение документации -Преподавательская деятельность (курсы, семинары, тренинги....)

Руководитель гуртка, организатор мероприятий, няня, преподаватель, воспитатель, аниматор, рекрутинг

Домашний персоналОсвіта
1 рік 6 місяців06.2015 — 01.2017Досягнення:

- супровід дитини зі школи та на секції,- контроль виконання домашніх завдань,- ігри за віком, розвитокТурботливий, доброзичливий і щирий, тактовний і пунктуальний, відповідальний і стресостійка, люблю дітей. Оптимісткий, організований і комунікабельний, врівноважений і позитивний - стану другом Вашій дитині. Забезпечу індивідуальний підхід, розвиток здібностей, пам'яті, логіки, мишлення, самостійності, естетичне виховання, ввічливість у відносинах з іншими дітками і дорослими, та безпеку малюка. Підготовка до школи. Творчий підхід до роботи, використання методик раннього розвитку дітей. Активний, без шкідливих звичок. Вмію вибудовувати рівні та дружні відносини з усіма членами сім'ї. Уважний до вимог батьків і потреб дитини. Вільно володію українською та російською мовами, англійська по бажанню батьків на початковому рівні для дошкільнят. Добросовісність та порядність гарантую. Досвід роботи з дітьми до шкільного віку більше 17 років в державних та приватних садочках, та введення гуртків з актерської майстерності та для аніматорів. Досвід роботи з груднічками двое власних дітей. Вакцинація та мед. книжка в наявності (на 2021р) Графік роботи з 3 до 19 менше так, проживання та вихідні Готовий розглянути пропозиції роботи по підбору персоналуРекрутинг и подбор персонала:- Контроль и подбор полного цикла работы рекрутинга (от получения заявки на подбор до заключения оффера); - проведение собеседований с потенциальными кандидатами; - Формирование кадрового резерва; - Планирование бюджета HR- департамента; - внедрения внутренних процессов в компании; - описания политики компании; - формирования и описания корпоративной культуры компании; - организации и координации отдела рекрутинга, отдела кадров; - разработка программ онбординга и адаптации для новых сотрудников; - формирования кадрового резерва; - разрабатывала и описывала должностные инструкции сотрудников компании; - умение анализировать статистику отделов и определять узкие места;Удостоверение по охране труда, инспектор по охране труда и безопасности (2013) -Подготовка разрешительной документации -Обеспечение получения разрешительной документации -Контроль за соблюдением норм и правил работниками и должностными лицами в структурных подразделениях

Освіта

КНУКИМ
информационная деятельность, менеджмент
повна вища, 06.1996 − 06.2000 (4 роки )

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Компьютерные навыки Работа с WINDOWS, MS Office ( высокий уровень знания Excel), INTERNET, 1.С 7.7., офисная техника, Power Point, Access, MS Outlook, Internet Explorer, Netscape Communicator, офисные программы, 1.С.8.2.-Кадры, Предприятия, Склад Личные качества Личные качества: Активность. Ответственность. Стрессоустойчивость. Способность к самосовершенствованию, быстрой переориентации. Умение работать в команде. Коммуникабельность, чувство такта, честность, порядочность, настойчивость. Пройдены курсы: «Основы логистики», «Организация перевозок грузов жд транспортом». г. Киев Свободно владею украинским, русским языками. Работа с компьютером на уверенном уровне пользователя (Word, Excel), офисная техника. Владею организаторскими способностями, дисциплинированный, уравновешенный, ответственный. Не курю. Возможные командировки

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору