UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Менеджер в
  5. Менеджер
Запропонувати вакансію
Резюме Менеджер
Сухань Анастасія

Менеджер

Заблоковано
19 800 грн.
  8 травня 2023  Місто: Біла Церква
Вік:37 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Сільське господарство, агробізнес; Торгівля, продажі, закупівлі; Транспорт, автосервіс
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Освіта:

Київський Славістичний Університет 2004-2009

Спеціальність: Менеджмент організацій.

Менеджмент митної справи (диплом магістра)

Навички :

•Управління проєктами
•Впевнений користувач ПК , досвід роботи в 1С
•Креативність та активна позиція
•Виявлення, визначення та вирішення проблем
•Здатність приймати рішення та нести за них відповідальність
•Постійні контакти з клієнтами та зовнішніми організаціями
•Досвід онлайн роботи та запровадження проєктів дистанційно в режимі 24|7
•Комунікабельність , відповідальність
•Досвід у продажах

•Англійська мова - Elementary
•Досвід у підборі та навчанні молодшого персоналу
•Права водія категорії В, власне авто.

Досвід роботи :

2010-2018

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
DMC Albatros Travel
Київ, Україна
Створення туристичного продукту та його розрахунок. Реалізація проєкту і супровід клієнта на всіх етапах до повного закриття
документально.


2018-2021 

Менеджер зі збуту
ТОВ «Ту Топ» Київ, Україна
Організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень клієнта й укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, споживачам в установлені терміни в повному обсязі. Контроль якості.

2021-2022

Фахівець відділу розвитку дилерської мережі
ТОВ «ВЕНБЕСТ» Київ, Україна
Приймання та обробка замовлення від ключових клієнтів.
Консультації по продукції, доукомплектація додатковим технічним забезпеченням з урахування побажань клієнта і технічних параметрів. Організація виконання замовлення з контролем по строках і якістю згідно з технічним протоколом. Забезпечення комунікації й зворотного зв'язку між усіма учасниками процесу виконання замовлення. Підтримка клієнтів , організація сервісної допомоги. Фінансова щомісячна звітність , робота з внутрішніми програмами компанії.


Привіт!

За роки трудової діяльності була можливість змінювати напрями та розвиватися всебічно, завдяки новим завданням та складностям, з якими мала честь зустрічатися.

Також, я мама двох дітей, що дало можливість освоїти здатність до швидкого навчання, виконання одночасно багато завдань, а також відповідальності.

Розглядаю пропозиції, де будуть актуальні мої навички. Готова до активного навчання та освоєння нових горизонтів.

Цікавить розташування : м. Біла Церква та Володарський район. Готова до відряджень по Україні.

Дякую за приділений час і увагу до даного резюме.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору