Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Білій Церкві
    4. Резюме Менеджер з обслуговування клієнтів в
    5. Менеджер з обслуговування клієнтів
    Запропонувати вакансію
    Резюме Менеджер з обслуговування клієнтів
    Орловська Крістіна

    Professional resume Професійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформація Менеджер з обслуговування клієнтів

    Заблоковано
    9 000 грн.
     16 жовтня   Місто: Біла Церква
    Вік: 22 роки
    Режим роботи: повний робочий день, вільний графік роботи, плаваючий графік роботи
    Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал; Торгівля, продажі, закупівлі
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Досвід роботи

    Фінансовий консультант
    ПУМБ (Банк), Біла Церква
    03.2019 − 03.2020 (1 рік )

    Обов'язки: залучення клієнтів та продаж продуктів банку,оформлення заявок та призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

    Досягнення: успішне виконання поставлених планів.


    Кредитний спеціаліст
    Альфа-Банк (Банк), Біла Церква
    03.2018 − 12.2018 (9 місяців)

    Обов'язки: активний пошук та залучення потенційних клієнтів; оформлення заявок на отримання кредиту готівкою, кредитних та дебетових карток; консультація клієнтів щодо продуктів Банку; виконання індивідуальних планів з продажу.

    Освіта

    БНАУ (Біла Церква)
    Економічний факультет
    незакінчена вища, 09.2019 − 05.2024 (4 роки 7 місяців)

    Знання мов:

    Англійська - Нижче середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

    Додаткова інформація

    Знання комп'ютера, програм:  Впевнений користувач: MS Office, Word, Excel, Outlook.
    Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  Маю навички ділового стилю мовлення, здатна до швидкого та ефективного навчання в роботі. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, при цьому вмію відстоювати свою точку зору. Відповідальна, клієнтоорієнтована, активна життєва позиція, бажаю розвиватись та не сидіти на місці.
    Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Мета: Менеджер з обслуговування клієнтів. Так як вже маю досвід роботи в даному напрямку, тому хочу розвиватись і покращувати свої професійні навички. При цьому не проти розглянути й інші подібні вакансії.

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору