Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Організація роботи підприємства; укладання договорів. Проведення консультацій, роз'яснень у сфері оцінки, відчуження та оподаткування рухомих та нерухомих речей. Ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Укладання договорів; оцінка рухомих та нерухомих речей; підготовка звітів.
Рознесення банківських виписок; облік основних засобів, нематеріальних активів, товарно - матеріальних цінностей; розрахунок та виплата заробітньої плати. Оформлення первинних документів, ведення кадрового діловодства.
Розгляд та аналіз страхових випадків, оформлення документів для страхових компаній. Організація та проведення інвентаризації на складах.
Контроль руху товарів на об'єктах роздрібної торгівлі.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Менеджер в Києві"